Hij begonquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je mag niet de vriend van je mama beledigen. beetje respect voor de ouderdom jij
![]()
Dat hebben we al vaker gedaan, ik denk niet dat hij ermee zitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ben je niet bang dat hij je een of andere slet vindt als je stuurt: neuken ?
quote:
Ik ben er klaar voor hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga jij maar alvast allerlei inentingen halen ofzo!
Haar is altijd al doodquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn haar heeft immers karakter!.. dat sterft liever, dat dat het gaat lopen zeuren dat het grijs wordt!
* Murmeli gaat binnenkort zoeken naar grijze haren bij kwaakvaakquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn haar heeft immers karakter!.. dat sterft liever, dat dat het gaat lopen zeuren dat het grijs wordt!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ooops... kwamen die niet van jouw af dan??
Wie zet hem in zijn sig?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
Weet zeker dat ik fysiek meer aan kan dan 95% van jullie...
Dit zeg ik niet om op te scheppen, maar jullie weten niet waar jullie over praten
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nou... uuh... tja wat kan ik zeggen, het verklaart wel waarom dat van jouw dan altijd zo lullig zit hequote:
RRRRRRRR coïtus!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
meestal staat er RRRRRR in gevolgd met een bepaald gebod tot het hebben van gemeenschap
oh dan zou ik gewoon sturen rrrr neuken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat hebben we al vaker gedaan, ik denk niet dat hij ermee zit
* Knuffelzacht zwijgtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ooops... kwamen die niet van jouw af dan??
kan ik ergens lid worden van de kwaak fanclub?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat past niet bij me.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
stuur dan maar rrrrrrrrrr
evt gevolgd door: zoenen?
Nee Murmquote:
dan is het des te leuker om het te doequote:
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nou... uuh... tja wat kan ik zeggen, het verklaart wel waarom dat van jouw dan altijd zo lullig zit he
onze eigen ramptoeristquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:46 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ruzie, ruzie ruzie![]()
![]()
*haalt de hooivorken, fakkels en popcorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |