Wat voor lijstquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is duidelijk, Noukje is de de laatst toegevoegde aan de e-player lijst![]()
Gaan we wel een keer na je werk doen, goed?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
wanneer gaan we keertje naar de landingsbaan in de buurt/richting van amstelveen?? of op het dank van schiphol vliegtuigjes kijken??
Plannen we tegenwoordig onze depressieve buien van te voren?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben zaterdag vrij en waarschijnlijk vet depressief....
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
Het is duidelijk, Noukje is de de laatst toegevoegde aan de e-player lijst![]()
ah heb je je testosteron weer gevonden liefje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kom je ons dat zaterdag uitzwaaien en een week later weer inzwaaien
*verkapte Murmeli en kwaak gaan op vakantie patspost*
Mooi weer is wel fijn jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
in juni als het erug mooi weer is? en ik ook vrij ben
Rip?quote:
Ja, anders heb je het te druk met andere dingen natuurlijk...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Plannen we tegenwoordig onze depressieve buien van te voren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Gehehe jij slet ook hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Was echt super gezellig
Super veel vrouwenalleen er waren gewoon 3 meisjes waar ik afgelopen jaar mee gescharreld heb
maar ze wisten het niet van elkaar, dus dat ging goed
En de barbeque in de tuin was ook top
En daarna met z'n allen uitgaan was ook geweldig!
[bijdehand]quote:
moet gewoon door proberen te gaan he... voel me iig beter dan afgelopen weekeind... ben alleen gruwlijk moe... ga zo ook nog maar ff uurtje slapen. Morgen weer werken en van de week van 8mg naar 0 mg dus dat word weer ff zwaar danquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van mij welquote:
wel als je afkickt van anti depressiva jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die depressieve deuren de laatste weken? heb ik er soms een abbo op gekregen van iemand ofzo? De zon schijnt, en er is geen regen. Kom ga naar buiten, geniet van de hrmmm... tja... nu je het zegt.. Bah... klotezooi..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben zaterdag vrij en waarschijnlijk vet depressief.... volgende week moet je maar laten weten hoe laat je jullie terug komen en vluchtnummer en maatschappij
Irritant hèquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef Ofresca het volgende:
Bedrijven op Hyves die je vriend willen worden, in plaats van een hyve oprichten. Hoe fout kunnen ze zijn!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
moet gewoon door proberen te gaan he... voel me iig beter dan afgelopen weekeind... ben alleen gruwlijk moe... ga zo ook nog maar ff uurtje slapen. Morgen weer werken en van de week van 8mg naar 0 mg dus dat word weer ff zwaar dan
Als enige vrouw? Lijkt me tof!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef Belsezar het volgende:
Van mij welDus je gaat mee met mij, dawg, Ado en D_H Amsterdam onveilig maken?
Ik heb niet eens hyves...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef Ofresca het volgende:
Bedrijven op Hyves die je vriend willen worden, in plaats van een hyve oprichten. Hoe fout kunnen ze zijn!
Het is wel een bedrijf waar ik later misschien wat aan heb. Verzorgt stages in het buitenland en dat soort dingen.quote:
rita toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die depressieve deuren de laatste weken? heb ik er soms een abbo op gekregen van iemand ofzo? De zon schijnt, en er is geen regen. Kom ga naar buiten, geniet van de hrmmm... tja... nu je het zegt.. Bah... klotezooi..
Cita'tje iemand???
> PM Box antwoord?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gehehe jij slet ook heen ik ben gister niet geweest hoe zit dat nu met lady #1 & #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |