Moe je snel zijn, want het bakkie is zo leeg !!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Die moet nog bij mijn accessoires komen
Mensen beginnen bij mij op 0, en die kunnen de min of de plus in gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:24 schreef Ripley het volgende:
Voorbeeldje: rival probeerde HW gisteren te jennen door hem te pakken op een redelijk persoonlijke manier. HW lacht er om en laat zich niet uit de tent lokken. Resultaat: rival heeft meer waardering voor HW en geen topics lang heen en weer gescheld.
WTF, nieuwe werkwoordsvorm?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe was dat eigenljk met die sexparty afgelopen dan ?
[..]
Ja ik vraag het me echt serieus af. Een vriendin van mij heeft gewoon 2 telefoons omdat ze 2 abo's nodig heeft om d'r bel minuten op te coveren
Ik ben ook wel benieuwd, het verhaal is zowiezo duisterder dan de da vinci code. Misschien dat ik deze van de week nog op een middag doe, ben toch nog vrij de rest van de week behalve vrijdag.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar ga ik zaterdag heen. Ik ben benieuwd wel, dit was mijn favoriete boek van Dan Brown
quote:
Ja dusquote:
Sta ik al op -10?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen beginnen bij mij op 0, en die kunnen de min of de plus in gaan
HW stond daar nog op 0 en ging direct de plus in inderdaad
Maar zo persoonlijk was het niet toch? ik bedoelde het niet naar iig.... (maar dat moet ik er wel vaker bij vermelden denk ik)
dat blijkt, heb ze zelf nog nooit gezien/ontmoet dus ik zou het niet weten.quote:
wanneer gaan we keertje naar de landingsbaan in de buurt/richting van amstelveen?? of op het dank van schiphol vliegtuigjes kijken??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik zie het ook iedere dag. Zelf nu kijk ik op een landingsbaan. Maar ik blijf het machtig mooi vinden![]()
Ik ben geen spotter, dat dan weer niet![]()
[..]
Dat dan weer nietWeet hoe irritant spotters zijn
Was echt super gezelligquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe was dat eigenljk met die sexparty afgelopen dan ?
[..]
Ja ik vraag het me echt serieus af. Een vriendin van mij heeft gewoon 2 telefoons omdat ze 2 abo's nodig heeft om d'r bel minuten op te coveren
haha jij bent echt een controlfreakjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
half 5 moet je dan daar zijn ja..
Kom je ons dat zaterdag uitzwaaien en een week later weer inzwaaienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zie alleen maar binnenkant van schiphol...
in juni als het erug mooi weer is? en ik ook vrij benquote:
Gele M&M'squote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
zout is beter![]()
en m&m's met nootjes, niet die zonder nootjes of met die crispy vullingzooi.
Dat lijkt me ook wel leuk ja, een middag vliegtuigjes kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wanneer gaan we keertje naar de landingsbaan in de buurt/richting van amstelveen?? of op het dank van schiphol vliegtuigjes kijken??
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Moe je snel zijn, want het bakkie is zo leeg !!
ben zaterdag vrij en waarschijnlijk vet depressief.... volgende week moet je maar laten weten hoe laat je jullie terug komen en vluchtnummer en maatschappijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kom je ons dat zaterdag uitzwaaien en een week later weer inzwaaien
*verkapte Murmeli en kwaak gaan op vakantie patspost*
Het is duidelijk, Noukje is de de laatst toegevoegde aan de e-player lijstquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tnxquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dan maar een grotere bak.
Maar het gaat nu wel beter dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben zaterdag vrij en waarschijnlijk vet depressief.... volgende week moet je maar laten weten hoe laat je jullie terug komen en vluchtnummer en maatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |