quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
ach fysiek gezien kan ik toch meer hebben dan 5% hier
Jij komt in mijn sigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:22 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel knap, dat KF dusdanig kan posten dat er onmiddellijk 10 mensen over struikelen.
Keer eens de andere wang toe.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, als ik een opmerking terug maak, maakt diegene ook weer een opmerking terug!
Als ik iemand sla, hij slaat mij terug, is het toch logisch dat ik weer terug sla?
Daarom hou ik me juist altijd al in....
Wat denk je zelf Box?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is het dit keer geworden ? en wat moet je met zo veel telefoons?
Als het zoet is eet ik ze wel, ik hou wel van dit soort smerig.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Het is toch wel zoute popcorn he? Want zoete popcorn is echt te smerig voor woorden!
ok je begrijpt niet wat ik bedoel. stel: KZ maakt net de opmerking: je zeurt als een wijf (of iets van die strekking). jij gaat dan in de verdediging. je kan ook zeggen: ja fijn he.... ik hou van lekker wijverig doen. dan krijg je vast gezeik over dat je gay bent en dan reageer je bijv:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, als ik een opmerking terug maak, maakt diegene ook weer een opmerking terug!
Als ik iemand sla, hij slaat mij terug, is het toch logisch dat ik weer terug sla?
Daarom hou ik me juist altijd al in....
HeatWavequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Zoet, maar het lijkt erop dat m`n bakje niet leeg gegeten wordtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Het is toch wel zoute popcorn he? Want zoete popcorn is echt te smerig voor woorden!
Ja daarom. Ik zie het ook iedere dag. Zelf nu kijk ik op een landingsbaan. Maar ik blijf het machtig mooi vindenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zie dat 40uur per week
gaan we keertje naar zo'n post toe waar je kan spotten (die ene waar ook een macdonalds staat) daar stopt een bus kan ik zo naar toe
Dat dan weer nietquote:
Uitstekend planquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
doet ie soms ook wel....
ok: oplossing: KF gaat minder blaten, wij gaan hem minder op elk woord pakken?
klaar opgelost slotje (maar dan geen echt slotje he....alleen op dit)
Hoe was dat eigenljk met die sexparty afgelopen dan ?quote:
Ja ik vraag het me echt serieus af. Een vriendin van mij heeft gewoon 2 telefoons omdat ze 2 abo's nodig heeft om d'r bel minuten op te coverenquote:
Die moet nog bij mijn accessoires komenquote:
Owja.. Dan is het goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
ach fysiek gezien kan ik toch meer hebben dan 5% hier
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik zie het ook iedere dag. Zelf nu kijk ik op een landingsbaan. Maar ik blijf het machtig mooi vinden![]()
Ik ben geen spotter, dat dan weer niet![]()
[..]
Dat dan weer nietWeet hoe irritant spotters zijn
half 5 moet je dan daar zijn ja..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:26 schreef Murmeli het volgende:
KZ ik weet niet of ik mee ga.... ik kijk wel. maar jullie mogen ook saampjes hoor. het is half 5 toch? dan heb ik nog ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |