Ik heb op de BBC vorig jaar zomer Last Choir Standing gezien, dat werd zoveel beter gemaakt dan Korenslag met Henny H.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is vooral de schiuld van de debiele programmamakers. Die menen dat heel Nederland hierop zit te wachten (max. 2 miljoen kijkers; dat is blijkbaar 'heel' Nederland). En dan gaan ze roepen dat er massaal naar gekeken wordt. Ja, als er niks anders is en men toch tv wil kijken is dat logisch ja... Helaas vinden nog te weinig mensen de knop naar bijvoorbeeld de BBC. Die weten hun geld wèl aan zinnige en interessante programma's te besteden in plaats van de zoveelste kloon van Jouw... Mijn.... of de 424ste 'talenten'jacht.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb op de BBC vorig jaar zomer Last Choir Standing gezien, dat werd zoveel beter gemaakt dan Korenslag met Henny H..
Kan ook aan Henny H liggen natuurlijk. BBC
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ook aan Henny H liggen natuurlijk. BBC
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan ook aan Henk Jan liggen dat het programma 3x niks is..
Idd, (mini)serie's, docu's zijn van topkwaliteit van de BBC.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zie ook zoiets als Britain's GotTalent. Zoveel professioneler opgezet dan die Nederlandse copycats. Maar goed, ook dat is allemaal talentenjachtgeneuzel. Bij de BBC doel ik vooral ook op documentaires op verschillende gebieden.
welk tijdstip is ditquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Gruwelijk stukje dit, maar de rest vind ik me toch een partij kud.. vooral het eind is dramatisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |