Ik had het eigenlijk niet tegen jou, maar gewoon in het algemeen. Ik had even zin om moeilijk te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:06 schreef cheese. het volgende:
[..]
Hij zei: blijkbaar veel 538 geluisterd !
En ik gaf toe dat de opmering zinloos was.
Wil je ons iets vertellen?!quote:
Haha, waarschijnlijk wel meer hier.quote:
Nee dat niet, ik kom niet uit de categorie Vulturequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen?!![]()
O, en een licht verlateBell X1
We Are The Dream People. Wel een leuk plaatje, moet nog groeien denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:16 schreef cheese. het volgende:
weet iemand toevallig de titel van de nieuwe empire of the sun?
acb*eminem* dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:19 schreef Feivel1 het volgende:
We Made You draaien en dan vragen over een rapper? Ligt voor de hand! ;-)
omdat je rihanna leuk vindquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met mijn zus die Rammstein e.d. luisterde. Absoluut niet dus, zels niet toen ik 11 was.
Edit: vanwaar die vrij zinloze conclusie?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet tegen jou, maar gewoon in het algemeen. Ik had even zin om moeilijk te doen.
Leuk hè, verhuizen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bon Soir , zo weer een klusdag erop zitten, vanaf donderdag de arbeidsvitaminen helemaal nodig , dan de eerste kamers in de verf zetten na 3 dagen dat de stucker bezig is geweest.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:40 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeedenavond![]()
![]()
Dat t-shirt van Domien![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |