1 2 | <span style="font-size:0.8em;"><<</span> <?php echo JText::_('BACK TO FORUM LIST'); ?></a> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | /* Het volgende wil ik niet: ?> <a href="klik.html">klik</a> <?php echo 'lalala'; */ doeIets(); |
1 2 3 4 5 6 7 8 | /* Het volgende wil ik niet: */ if (false) { // het volgende } ?> |
Huh? Als ik zoiets hier probeer, is ?> duidelijk geen einde van een commentaarblok. Ik krijg dan ook van die leuke unterminated comment meldingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:09 schreef HuHu het volgende:
Commentaar start je met een /*, maar kun je eindigen met een */ of ?>. Dit werkt dus niet:
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 | <a href="<?php echo JRoute::_('index.php?option=com_simplestforum&view=forumlist'); ?>"> <span style="font-size:0.8em;"><<</span> <?php echo JText::_('BACK TO FORUM LIST'); ?></a> <?php endif; ?> |
In de documentatie staat dit:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:20 schreef Light het volgende:
[..]
Huh? Als ik zoiets hier probeer, is ?> duidelijk geen einde van een commentaarblok. Ik krijg dan ook van die leuke unterminated comment meldingen.
Als je dus in je commentaar ergens een ?> hebt staan, dan begint daar je HTML-mode weer, wat er voor zorgt dat er uitvoer op het scherm komt die je eigenlijk niet wilde.quote:?> breaks out of PHP mode and returns to HTML mode
Dat geldt niet binnen een /* */ commentaarblok. Waarschijnlijk juist om te voorkomen dat je per ongeluk naar html-mode omschakelt. Na een /* wordt alles tot de eerstvolgende */ genegeerd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
In de documentatie staat dit:
[..]
Als je dus in je commentaar ergens een ?> hebt staan, dan begint daar je HTML-mode weer, wat er voor zorgt dat er uitvoer op het scherm komt die je eigenlijk niet wilde.
Of heb ik het verkeerd en geldt dat niet voor de /* */ manier van commentaar?
Ja. Trouwens, in een string doet ?> ook niets bijzonders. Je gaat iig niet terug naar html-mode.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:31 schreef HuHu het volgende:
Ah... dan had ik het dus verkeerd. Dan kun je iets als <?php /* ?> dit in commentaar <?php */ ?> gebruiken.
Okay, dat werkt, en als de gebruiker nu www.pointerdomain.nl intypt, wordt hij doorverwezen naar www.onzewebsite.org. Dat is de bedoeling, maar het domain www.onzewebsite.org wordt dan in de URL balk gezet. Dit willen we graag voorkomen. Is dat mogelijk met onze Direct admin of moeten we dan het externe bedrijf om een oplossing vragen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:10 schreef spaceninjapirate het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat je een control panel gebruikt (plesk, cpanel oid ..).
Je moet dan gewoon op jouw server een pakket aanmaken die precies het zelfde heet als de domeinnaam die het andere bedrijf naar je door stuurt. Dus al gaat test.nl naar jouw server dan moet je een pakket aanmaken test.nl.
Als je geen control panel hebt dan moet je gaan kloten in apache files. wat in de post hier boven staat dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |