De klinkers zijn in het verleden wel gebruikt. Je ziet ze nog op auto's met blauwe kentekenplaten. Lekker ingewikkeld allemaalquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:00 schreef daReaper het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
\d is hetzelfde als [0-9]
in $valide staan de geldige letters (voor zover ik weet)
/i achter de expressie geeft aan dat het niet case sensitive is.
Niet getest overigens, maar ik geloof dat het zo wel moet kloppen.
Mmm ik denk dat ik dan uitkom op visits.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan wil je unieke bezoekers opslaan. definieer 'unieke bezoeker'
Bestaat wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:35 schreef beerten het volgende:
[..]
Ja, gebruik Notepad++ Werkt perfect, alleen kan ik nog geen directory/file structuur - presentatie-ding vinden voor aan de zijkant van het progje. Zodat ik snel kan switchen en zoeken naar bestanden.
Of Notepad++ kent het niet, of ik heb de optie nog niet kunnen vinden.
Dat valt toch wel af te vangen met een cronjob die de resultaten wegschrijft en evt mailtj?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:10 schreef Xcalibur het volgende:
ik zou een einddatum opgeven, ipv met een aantal te werken
En je moet zorgen dat je script vaak genoeg draait zodat ze gegenereerd worden
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 | $gegevens = mysql_query("SELECT groenten ORDER BY ASC") or die ("Geen tabel geselecteerd."); $resultaat = mysql_fetch_assoc($gegevens); if(isset($_POST['groenten'])) { elseif($_POST['groenten'] == "bloemkool") { $resultaat['bloemkool']; } } else { echo 'Selecteer iets.'; } ?> <form method="post" action="#"> <select> <option value="">Selecteer groenten</option> <option value="bloemkool" name="bloemkool">bloemkool</option> <option value="1" name="test2">Test 2</option> </select> <select> <option value="">Selecteer 2</option> <option value="0" name="test3">Test 3</option> <option value="1" name="test4">Test 4</option> </select> <select> <option value="">Selecteer 3</option> <option value="0" name="test5">Test 5</option> <option value="1" name="test6">Test 6</option> </select> <input type="submit" value="Checken" /> </form> |
Ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Extra foto tabel dus?
[..]
Weet ik veel, ik heb de source niet
wat wil je nu in hemelsnaam bereiken? De opties uit de database halen ofzo?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:10 schreef Nashje het volgende:
Mooi. Nu de rest nog. Gaat dit zo werken? En dan voor elke option dus.
Nee, de output onder elke optie uit de database halen. Áls die wordt gesubmit uiteraard.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat wil je nu in hemelsnaam bereiken? De opties uit de database halen ofzo?
Bedoel je een textfield in een html-pagina? Is het dan een <input type="text"> of een <textarea> ?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:02 schreef cablegunmaster het volgende:
hoe zit het eigenlijk met een textfield?
ik heb een textfield en als je die op enter drukt slaat hij het niet op. moet ik hiervoor een preg replace gebruiken??
nou je wil de enters opslaan en weergevenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:22 schreef Light het volgende:
[..]
Bedoel je een textfield in een html-pagina? Is het dan een <input type="text"> of een <textarea> ?
Of bedoel je een text-veld in een database?
En hoezo wordt het niet opgeslagen? Een stukje code zou handig kunnen zijn. En wat je met een preg replace wilt, weet ik niet. Maar voor het opslaan van tekst in een database heb je geen preg replace nodig.
Ah, dat verduidelijkt een hoop! Light stelde die vragen ook maar voor de grap.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou je wil de enters opslaan en weergeven
boeit nietquote:Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ah, dat verduidelijkt een hoop! Light stelde die vragen ook maar voor de grap.
Ow, zeg dat dan. En zoek eens op nl2br();quote:Op zondag 7 juni 2009 22:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou je wil de enters opslaan en weergeven
http://nl.php.net/nl2brquote:Op zondag 7 juni 2009 22:36 schreef Light het volgende:
[..]
Ow, zeg dat dan. En zoek eens op nl2br();
Of je de originele code of de aangepaste html-code opslaat, is voor een groot deel eigen keuze. Als je opslaat wat de gebruiker heeft ingetypt dan is het makkelijker om die tekst later aan te passen. Nadeel is wel dat je voor iedere pageview weer moet vertalen naar html-code.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:29 schreef cablegunmaster het volgende:
en dan opslaan in de database zonder br? of maakt dat niet uit? lag me iets bij dat je eigenlijk geen html in de database moet krijgen.
waarom weet ik niet maar als iemand mij dit kon uitleggen dan zou ik dat heel graag op prijs stellen.
Alvast bedankt
Na 3 keer lezen snap ik nog steeds de vraag niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:02 schreef Mirel het volgende:
Hoi. Voor een website waar ik aan werk, moet de URL uiteindelijk anders worden dan dat het nu is. Een ander bedrijf heeft het definitieve domein in handen, en die vroegen ons of we het ip van ónze domein konden geven, zodat als iemand hun URL intypt, hij terechtkomt bij onze site.
Echter, het ip van onze domeinnaam loopt uit naar een 'Apache is functioning normally' pagina. Dat komt omdat onder dat ip verschillende sites zitten. Letterlijk in de mappenstructuur in SmartFTP zie ik bovenaan het IP adres staan, en in een mapje genaamd domeins zitten een aantal websites.
Hoe kan ik naar onze site komen dmv een ipadres intypen? 81.18.165.26/domains/website oid werkt dus blijkbaar niet.
1 2 3 4 5 | DocumentRoot /www/domain ServerName www.domain.tld ... </VirtualHost> |
Ik neem even aan dat je een control panel gebruikt (plesk, cpanel oid ..).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:02 schreef Mirel het volgende:
Hoi. Voor een website waar ik aan werk, moet de URL uiteindelijk anders worden dan dat het nu is. Een ander bedrijf heeft het definitieve domein in handen, en die vroegen ons of we het ip van ónze domein konden geven, zodat als iemand hun URL intypt, hij terechtkomt bij onze site.
Echter, het ip van onze domeinnaam loopt uit naar een 'Apache is functioning normally' pagina. Dat komt omdat onder dat ip verschillende sites zitten. Letterlijk in de mappenstructuur in SmartFTP zie ik bovenaan het IP adres staan, en in een mapje genaamd domeins zitten een aantal websites.
Hoe kan ik naar onze site komen dmv een ipadres intypen? 81.18.165.26/domains/website oid werkt dus blijkbaar niet.
1 2 | <span style="font-size:0.8em;"><<</span> <?php echo JText::_('BACK TO FORUM LIST'); ?></a> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | /* Het volgende wil ik niet: ?> <a href="klik.html">klik</a> <?php echo 'lalala'; */ doeIets(); |
1 2 3 4 5 6 7 8 | /* Het volgende wil ik niet: */ if (false) { // het volgende } ?> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |