Yepperdeyep!quote:
ik kan nou wel zeggen dat dat hem niet is (veel te recht en heel andere daken)......... maar ik kan beter op Bork wachten, misschien geeft ie er wel een voorzichtig tippie bij.quote:
Nee, het is er niet ver vandaan btwquote:
Yups!quote:
Kleine 2 uur lopen van mijn huis (Griftkade)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:58 schreef Feestkabouter het volgende:
heel frustrerende opgave dit.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ireth op 13-06-2009 15:51:54 (Kan er zelfs niet meer van typen..) ]Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Papendorp is wel een kak-buurt met al die dubbele namenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:32 schreef Feestkabouter het volgende:
......... Atos-Origin, Daimler-Chrysler en HP-Compaq en zo.......
Goedquote:Op zondag 14 juni 2009 23:56 schreef Feestkabouter het volgende:
Eendrachtlaan!
ik heb eerder dat buurtje te globaal snel effe rondgekeken (op maps), had niet het idee dat het daar zou zijn.
goeie les: als ik een buurtje bekijk heeft het alleen zin als ik dat GOED doe!
tuurlijk!quote:
Dit klopt!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ireth het volgende:
Als het goed is sta je zelf op de Marmerstraat (met de kruising van de St-Janshovenstraat)
ik zit op maps te kijken maar ik zie niet hoe/wat je bedoeltquote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ireth het volgende:
Als het goed is sta je zelf op de Marmerstraat (met de kruising van de St-Janshovenstraat)
ik denk dat ik het heb gevonden......... maar dat is meer eigenlijk genomen vanaf de kruising Marmerstraat en Staalstraat, toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ireth het volgende:
ik geloof dat ik het snap.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:16 schreef Ireth het volgende:
Als je op de St Janshovenstraat loopt, richting de marmerstraat loop je tegen deze muurschildering aan. De straat waar Bork dus letterlijk op staat is de marmerstraat.
Precies, wat google maps aangeeft is verkeerd, waar ik sta is gewoon de Marmerstraat dat bordje hangt links (of rechts) van mij tijdens het fotograferen.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:14 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik denk dat ik het heb gevonden......... maar dat is meer eigenlijk genomen vanaf de kruising Marmerstraat en Staalstraat, toch?
(niet dat ik probeer je punt af te pakken, maar ik probeer het gewoon even te snappen)
of bedoelt Bork dat Google Maps verkeerde strateninfo heeft?
d8 het al, ken die poort maar het was niet de synagoge en die Jakkop postte is al geweestquote:Op maandag 15 juni 2009 22:48 schreef Ireth het volgende:
Hijs nie goed Jakkop, sterker nog, achter die poort zit geen gebouw, het is gewoon alleen een poort.
(oke, beetje gebouw, maar niet noemenswaardig te noemen. iig geen synagoge)
Oepsie, heb dit topic een tijd niet gevolgd, dus heb het niet echt zo in beeld. Ik vind altijd zo'n tof huisjequote:Op maandag 15 juni 2009 22:52 schreef bork het volgende:
[..]
d8 het al, ken die poort maar het was niet de synagoge en die Jakkop postte is al geweest
Hopakker/Gruttersdijk -> Raad de Straat - Utrecht Edition - deel 6
Yep! De toegangspoort naar de Joodse Begraafplaatsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:24 schreef bork het volgende:
http://www.panoramio.com/photo/6530952
Zandpad(is al geweest btw maar niet deze
)
Je staat op de Verenigingstraat en we zien de Verenigingdwarsstraat en in de verte zien we de Lauwerecht?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:40 schreef bork het volgende:
Deze is vlakbij eentje die Feestkabouter 2 weken geleden ons liet raden.
Yep! 100 procent correct!quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:51 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Je staat op de Verenigingstraat en we zien de Verenigingdwarsstraat en in de verte zien we de Lauwerecht?
Kloppert!quote:Op zondag 21 juni 2009 00:10 schreef Feestkabouter het volgende:
Nieuwravenstraat?
is in dat gebied het enige wat volgens mij zou kunnen...........
Booyakasha!quote:
Idd! De Jan Van Lingtuin op/aan de Keizersgracht!quote:
indeedyquote:
ben er vandaag 2 of 3 keer langsgereden (door de Voorstraat), in totaal van de week nog veel vaker......... toch typisch dat je zo'n straatje dan totaal niet herkent.quote:
Dat zijn de mooistequote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:23 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ben er vandaag 2 of 3 keer langsgereden (door de Voorstraat), in totaal van de week nog veel vaker......... toch typisch dat je zo'n straatje dan totaal niet herkent.
ik merk dat verschil ook bij mezelf.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:05 schreef bork het volgende:
[..]
Dat zijn de mooisteIk loop en fiets nu veel anders door de stad dan vroeger gewoon bizar wat er allemaal is wanneer je dit vergelijkt hoe ik pak weg 5 jaar geleden liep en fietste.
Leuk, gisteren fietste ik met Bram om 19.00 over het Lucas Bolwerk, daar zaten al mensen met skate parade shirts aan, de auto met muziek horen wij thuis ook vaak, soms zien we de tocht ook (bocht Jan van Galen/Alexander Numan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:48 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik merk dat verschil ook bij mezelf.
ik zit in de organisatie/begeleiding van de skateparade door Utrecht ( www.u-skateparade.nl ), dus elke vrijdagavond kom ik ook wel langs plekjes waarvan ik denk: hier moet ik dit weekend eens even een fotootje maken!
ja er was een ploegje uit Tilburg die er al heel bijtijds zaten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:13 schreef bork het volgende:
[..]
Leuk, gisteren fietste ik met Bram om 19.00 over het Lucas Bolwerk, daar zaten al mensen met skate parade shirts aan, de auto met muziek horen wij thuis ook vaak, soms zien we de tocht ook (bocht Jan van Galen/Alexander Numan.
okquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:58 schreef Bommenlegger het volgende:
-edit
Ik ga eerst eens ff zoeken hoe ik een foto kan plaatsen
Tot die tijd kan misschien anders ff er een plaatsen?
Mariahoek is goed, de doorgang gaat naar de Gertrudis kapel.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:37 schreef Feestkabouter het volgende:
waar de gele bus staat en waar die poort precies zit, daar heb ik geen idee van, maar ik zie wel heel duidelijk waar de onderste foto gemaakt is: Mariahoek heet het daar volgens mij, gekeken richting het oosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat scheelt vast een hoop!?
Genau!quote:
quote:
Het is RDS, niet vertel het verhaaltjequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:04 schreef Bram2301 het volgende:
het verhaal hoort erbij... voor een punt![]()
(birgittenstraat is goed) nr 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |