met je stalen ballenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef Nalbandian het volgende:
TeeVeePee
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:34 schreef de_boswachter het volgende:
Wedstreidleiding:
OMFG !quote:
'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:06 schreef franklop het volgende:
volgens mij voor het eerst dat ik door ben naar de woensdag op een toernooi
Zenuwpeesquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:15 schreef franklop het volgende:
Pick 4 (dat ik dit nog mag typen dit jaar,) vooralsnog : Verdasco , Del Potro , Simon, Murray dan toch maar
valt mee hoor, ben alleen heel slecht met kiezenquote:
Of zij zijn vaak met mijn pick meegegaan, zo kun je het ook bekijkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tot nu toe loont het trouwens om met de PotD mee te gaan, Ambrosius, Bruce117, de_boswachter, norich, TheGeneral en wimderon zijn elke dag meegegaan!
Overigens lijkt het er op dat TheGeneral tot nu toe overall het vaakst met de PotD is meegegaan, wat hem toch geen windeieren heeft gelegd!
Volgens mij ga je voor de zoveelste keer met mij mee nu.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Of zij zijn vaak met mijn pick meegegaan, zo kun je het ook bekijken![]()
Dag 4: Djokovic
Haha, damn 1,5 uur later was ik zelfsquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij ga je voor de zoveelste keer met mij mee nu.
Zoals elke dagquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Haha, damn 1,5 uur later was ik zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 86% gewijzigd door wimderon op 14-05-2009 00:55:45 ]
Tja, ik dacht 1x eens niet met de PotD mee te gaan en gelijk lig ik eruitquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tot nu toe loont het trouwens om met de PotD mee te gaan, Ambrosius, Bruce117, de_boswachter, norich, TheGeneral en wimderon zijn elke dag meegegaan!
Overigens lijkt het er op dat TheGeneral tot nu toe overall het vaakst met de PotD is meegegaan, wat hem toch geen windeieren heeft gelegd!
Ben alleen maandag zondag met de PotD meegegaan en zit er ook nog inquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kan niet, die is om 12:00 begonnen, dus verdasco blijft staan.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ik voel nu wel al de druk van het verdedigen van mijn punten voor volgend seizoen in Madrid !
Rodlul mazzellaarsquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Door. In ieder geval geen punten verloren tov vorig seizoen.
Vorig seizoen 0 punten bij RG, dus dat wordt even goed scoren.
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:23 schreef franklop het volgende:
Overigens ben ik vanaf morgenmiddag tot en met zaterdag na-middag of zelfs zondag niet aanwezig, kan ik dan nu via een PM aangeven hoe ik het eventueel wil uitspelen?
Primaquote:
Eigenlijk is het de account van Gordon, maar omdat die nu in Moskou zit heeft hij mij gevraagd om alles door te geven...quote:
Was inderdaad een walk-over, Federer-Roddick in de volgende rondequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft davydenko niet opgegeven begreep ik?
Jawel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft davydenko niet opgegeven begreep ik?
Davydenko heeft opgegeven. Timme-E is dus helaas OUT.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eigenlijk is het de account van Gordon, maar omdat die nu in Moskou zit heeft hij mij gevraagd om alles door te geven...
Weer geen uitvallers vandaag, al kan Timm-E er nog uit met Davydenko. Wordt dat nog gespeeld of is dat overgezet naar morgen?
Davydenko heeft voor de wedstrijd opgegeven? In principe mag hij dan nog kiezen voor Nadal - Kohlschreiber (of wordt dat ook al niet meer gespeeld?), mits hij op tijd is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Davydenko heeft opgegeven. Timme-E is dus helaas OUT.
Die wordt ook niet gespeeld. Kohli heeft opgegevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Davydenko heeft voor de wedstrijd opgegeven? In principe mag hij dan nog kiezen voor Nadal - Kohlschreiber (of wordt dat ook al niet meer gespeeld?), mits hij op tijd is.
Kohlschreiber = walk-overquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Davydenko heeft voor de wedstrijd opgegeven? In principe mag hij dan nog kiezen voor Nadal - Kohlschreiber (of wordt dat ook al niet meer gespeeld?), mits hij op tijd is.
Nadal wint dit gewoon weer hoor. Tenzij Federer ineens opstaat en zijn niveau weer haalt. Dan kan hij hem stoppen. Niemand anders zie ik dat doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
Ergens heb ik het idee dat Nadal het toch niet gaat winnen, maar zoals dit toernooi nu gaat, is het gewoon beter om met de meute mee te gaan en punten te pakken.
Dat zagen we op de AO, of niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Federer z'n niveau is niet goed genoeg meer.
Precies. Als hij dat niveau weer haalt, dan kan hij Nadal (in een best of three) best een keer pakken. Misschien dat Nadal die dag dan ook niet helemaal zijn niveau moet halen, maar dan kan het wel.quote:
Wat is dit nou weer... Davy die weer geblesseerd is ofzo? Vond het juist zo lekker gaan, iemand kiezen die even daarvoor POTD geweest was...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Davydenko heeft opgegeven. Timme-E is dus helaas OUT.
Want?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
Degenen wat als vorige pick Djokovic hadden krijgen het langzaam aan lastiger dan degene die pick 5 Djoko hebben staan.......
Naja degenen met Djoko in vorige ronde kunnen ook gewoon uitspelen hoor. Moeten alleen Murray en/of Federer winnen vandaagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik me dit zo berekend heb.
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:42 schreef Miss_S het volgende:
Is dit toernooi trouwens ipv Hamburg? en moeten we naar die punten kijken als het om het verdedigen gaat?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik me dit zo berekend heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Wanneer Federer wint: Voor morgen -> Pick 7: Nadal.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Pick 6: Federer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Datquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer Federer wint: Voor morgen -> Pick 7: Nadal.
Muwhahahahaha. Gewoon het toernooi winnen door 'safe' te kiezen op zaterdag voor Nadal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
Ergens heb ik het idee dat Nadal het toch niet gaat winnen, maar zoals dit toernooi nu gaat, is het gewoon beter om met de meute mee te gaan en punten te pakken.
Je jinxed jezelf!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Muwhahahahaha. Gewoon het toernooi winnen door 'safe' te kiezen op zaterdag voor Nadal.
!!!
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:57 schreef Szura het volgende:
Feli BS![]()
En volgens mij is wimderon de nieuwe leider van de XL-ranking of niet?
Het is onmogelijk om de finale te halen met twee keuzemogelijkhedenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:30 schreef Szura het volgende:
BS had je ook voor Fed gekozen als Nadal nog beschikbaar was?
nee, want dan is het te moeilijk bijhouden voor mij (quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
En als er nou een volledige ronde op zondag is? Dus een partij of 8 a 9, mag je dan ook niet kiezen voor de zondag, mocht je dat willen en kunnen?
Goede beslissingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:37 schreef XL het volgende:
Dames, Heren!
Belangrijk nieuws!
Vanaf heden begint voor ons spel elk toernooi op maandag.
De leuke en moeilijke zondagen laten we schieten omdat statistieken uitwijzen dat veel mensen de starts op zondag missen.
Moet je wel geluk hebben dat hij maandag speeltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ga vanaf vanmiddag een weekend weg, dus ik wil graag voor de eerste ronde Federer inzetten.
Of anders de hoogst geplaatste, kan dat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet je wel geluk hebben dat hij maandag speelt
Lijkt me niet, mocht ik ook nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Of anders de hoogst geplaatste, kan dat?
maar is wel anders dit keer, want jij had het voor hele week toen geloof ik, dit is voor 1 dag.quote:
Of je stuurt een PM naar iemand met en lijstje van spelers en vraagt of hij/zij het voor je wil plaatsen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Of anders de hoogst geplaatste, kan dat?
ps. Dit is een extra service, met hulp van Intel een lijst gemaakt !quote:De inbox "apk" is niet beschikbaar
De inbox "chielmontagne" is niet beschikbaar
De inbox "orkie" is niet beschikbaar
De inbox "sven2345" is niet beschikbaar
Ja, zo kunnen we natuurlijk wel dingen blijven verzinnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:27 schreef franklop het volgende:
[..]
maar is wel anders dit keer, want jij had het voor hele week toen geloof ik, dit is voor 1 dag.
Maar XL of Intel beslist hierin
Ben je nu niet een beetje hypocriet?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:02 schreef Miss_S het volgende:
Ja, zo kunnen we natuurlijk wel dingen blijven verzinnen
Waarom? omdat ik niet mocht kiezen om voor de hoogstgeplaatste spelers te gaan en een ander wel?quote:
XL's Tennisgame #34quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:09 schreef Miss_S het volgende:
Waarom? omdat ik niet mocht kiezen om voor de hoogstgeplaatste spelers te gaan en een ander wel?
Thx kz voor het verzenden van de reminderquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:02 schreef kleinzusje het volgende:
PM verstuurd aan:
Ambrosius, Appeltjesmoes, BliksemSchigt, borisz, Bos81, Brahimov, Bruce117, BVO, Cavalier1, Chriz2k, Clesar03, Colplay, danusz1986, de_boswachter, dekouwe, dndiek, erkel, franklop, groenen, InTrePidIvity, jojomen4, Joris33, Karrel_Laaglawaai, kleinzusje, knijn1985, Mindlight, Miss_S, Nalbandian, norich, PietjePuk007, RayMania, sporttv, spruud, stefan92, Szura, tennisboy, The_Boezelaar, TheGeneral, TheVulture, Tim86, Timm-E, -Vaduz-, Vector_SLD, VegaKip, VerdwaasdeVogel, wimderon, Wopper1 en XL.
PM van APK en anderen staat uit, wie mis ik ?
[..]
ps. Dit is een extra service, met hulp van Intel een lijst gemaakt !
Niks gekregen, excuses, m'n best gedaan !
Sjemig, hoor ik hier een depressieve Piet Paulusmaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:15 schreef wimderon het volgende:
![]()
Ik hoop trouwens dat alle makkelijke potjes zondag zijn![]()
En als we dan toch bezig zijn: Maandag t/m zaterdag non-stop regen ofzo
Oja, daar heb ik nooit meer op gereageerdquote:
We hadden het wel knus he, saampjes in ons tentjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oja, daar heb ik nooit meer op gereageerd
Maar ik was op vakantie gewoon in nederland dus niet ergens in een of andere uithoek waar ze geen media hebben.
Dus elke gek kan dan wel verzinnen wie er de volgende dag moet spelen lijkt me.
Bungalow met prive sauna bedoel jequote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
We hadden het wel knus he, saampjes in ons tentje![]()
Even lezen in dit topicquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Staat er wel in die PM dat het maandag begint, maar volgens mij begint het zondag al heur ... consequentie voor de zoveelste keer ver te zoeken
Anyhoe, mijn pick is degene die tegen Nadal speelt, zijn we er ook meteen weer klaar mee
Dus dat !quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even lezen in dit topic, vanaf nu altijd pas vanaf maandag.
L-E-Z-E-Nquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Staat er wel in die PM dat het maandag begint, maar volgens mij begint het zondag al heur ... consequentie voor de zoveelste keer ver te zoeken
Anyhoe, mijn pick is degene die tegen Nadal speelt, zijn we er ook meteen weer klaar mee
Ik moet zeggen dat ik het in dit geval wel belachelijk vind, inderdaadquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:40 schreef wimderon het volgende:
Sidorenko vs. Safin
Odesnik vs. Simon
Serra vs. Verdasco
Murray vs. Chela
Hewitt vs. Karlovic
Stepanek vs. Gaudio
Granollers vs. Ouanna
Gulbis vs. Querrey
Almagro vs. Calleri
Gil vs. Ferrer
Gremelmayr vs. Golubev
Hernych vs. Cilic
Lu vs. Montcourt
Brands vs. Kendrick
Sela vs. Lisnard
Polansky vs. Petzschner
Niet te spelen helaas
Ik heb het al geregeld met Bruce117, maar bedanktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:56 schreef Tim86 het volgende:
je kan mij ook wel pm'en als je wil ambro.
Het vermijdt een hoop inconsequentie, al lijkt het in dit geval wat krom omdat er gewoon veel wedstrijden worden gespeeld. Met het volgende toernooi zullen er weer drie of vier wedstrijden zijn op zondag, waar het weer redelijk lijkt. Dus de maandag blijft de begindag. Zo sprak XL.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, dit snap ik ook niet, maar nu is het al te laat.
De masters worden toch gebaseerd op de 2009-rankingquote:Op zondag 24 mei 2009 03:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
08. (10) Vaduz 1565
08. (11) BliksemSchigt 1565
15. (20) danusz1986 1215
15. (20) Tim86 1215
Op basis van wat wordt zo'n onderscheid gemaakt? Stel dat nu de masters zouden beginnen, wie gaat er dan door?
Joh, ik eindig nog hoger. Dont worry.quote:Op zondag 24 mei 2009 03:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
08. (10) Vaduz 1565
08. (11) BliksemSchigt 1565
15. (20) danusz1986 1215
15. (20) Tim86 1215
Op basis van wat wordt zo'n onderscheid gemaakt? Stel dat nu de masters zouden beginnen, wie gaat er dan door?
meestal pas bekend als alle partijen zijn gespeeld van de dag ervoor, dus vanavondquote:Op zondag 24 mei 2009 12:55 schreef Szura het volgende:
Ondanks een kuttoernooi toch plekken gestegen.
Btw al iets bekend over de OOP van maandag?
Ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
OOP al bekend dan vanwege bovenstaande picks ?
Als je die dan ook plaats voor die arme jongenquote:
Benieuwd of de statistieken uit gaan wijzen of veel mensen de start op maandag ook missen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:37 schreef XL het volgende:
De leuke en moeilijke zondagen laten we schieten omdat statistieken uitwijzen dat veel mensen de starts op zondag missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |