Ben jij serieus 't hele internet aan het zoeken naar bewijsquote:
Welnee, ik lees op een stuk of 3 fora mee en klik af en toe op een linkje als het me interessant lijkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben jij serieus 't hele internet aan het zoeken naar bewijs
(ik zeg trouwens goed bezig![]()
)
Daar kan je niet vroeg genoeg mee zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
In 1998 stond ik in de Dixons te vragen of ze Duke Nukem Forever al haddenDus ik leef 200% met je mee ouwe
Duke wants you to stop stealing our bandwidth.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
toch vraag ik me af hoe slecht de relatie met take2 nu echt was/is
[ afbeelding ]
Even wat zelfbevlekking:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
toch vraag ik me af hoe slecht de relatie met take2 nu echt was/is
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In dat stukje staat dat TakeTwo de "publishing rights" op DNF houdt, dus misschien ontwikkelen zij wel door. Krijgen we dan een GTA/DN3D combo?.
fixed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Duke wants you to stop stealing our bandwidth.
Nee ze kijken of ze net een langdurige klus hebben afgerondquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:32 schreef Twin1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet van wanneer deze foto is, maar het is de afscheidsfoto van het team van 3drealms. Valt het nou niemand op dat al die gasten met een big smile staan te kijken ?
Iets wat ik nou niet echt zou doen als mijn bedrijf failliet is gegaan en ik daarmee m`n baan verlies.
Something smells....
voor grotere versie www.3drealms.com
Bron?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:29 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
ze waren voor die foto eerst de kroeg ingegaan....
Ja dat heb ik ook gelezenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ooggetuige meldt dat vandaag ook weer een stuk of 30 auto's onder wie die van George Broussard voor de deur stonden bij 3drealms.
Duke wants you to stop stealing our bandwidthquote:
Wie gaat er nou de kroeg in als je hoort dat je bedrijf failliet en doodverklaard isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:29 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
ze waren voor die foto eerst de kroeg ingegaan....
Zou wel een van de eerste dingen zijn waar ik aan zou denken eigenlijk, nog 1 keer met je werkmatti's kroegtijgeren en al die mooier verhalen ophalen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:01 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Wie gaat er nou de kroeg in als je hoort dat je bedrijf failliet en doodverklaard is
Ja die heb ik ook gelezen ja. Maar goed, dan nog zou IK niet staan lachen als ik zojuist gehoord heb (Zonder voor aankondiging) dat ik morgen geen werk meer heb.quote:
Nouja je kunt natuurlijk moeilijk huilend op zo'n foto gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gelezen ja. Maar goed, dan nog zou IK niet staan lachen als ik zojuist gehoord heb (Zonder voor aankondiging) dat ik morgen geen werk meer heb.
Dat is dan ook wel het complete andere uiterste van "Look everybody! We lost our jobs todayquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:28 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nouja je kunt natuurlijk moeilijk huilend op zo'n foto gaan.
Ik zat me gisteren nog te bedenken dat het natuurlijk ook nog zo kan zijn dat Take2 geen interesse meer heeft in publicatie. Too little too late zeg maar. Dus game af, maar je publisher wil geen kosten meer maken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef Gamer_V het volgende:
Ze noemen de game Duke Nukem 4 en dan komen ze onder de publishing agreement uit. En dan rechtzaken!!11!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |