SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zow.. dat is eruitKan ik nu weer verder
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Da's wat anders! Ik dwing hem altijd als we elkaar zien om naar de gouden kooi of zo te kijkenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:07 schreef Cuegirllie het volgende:
@ rip.. dan past hij ook niet bij mij. Ik kijk daar ook af en toe naar
Oow ja?!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:03 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben je nog wat verschuldigd mbt auto's trouwens.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en ik ga het toch sinds lange tijd echt een keer zeggen ..Mooi, dan heb ik dus nog een beschikbare man voor je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zow.. dat is eruitKan ik nu weer verder
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Hey MMquote:
Hoi MMquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik dus nog een beschikbare man voor je hier
Zo makkelijk vergetenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja?!
In de tijd dat ik even moest wachten kon ik erover nadenken en ik weet het weer! Dat klopt
Zo, zo, toe maar!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ook goeddrukke maar productieve dag gehad op kantoor
en genoten van het lekkere weer op de heen en terug weg met de kap open.
![]()
En ik ben nog heel vrolijk van het weekend
Vervelend, maar besef je dit: de uitkomst is al bepaald. Het enige wat je hoeft te doen is wachten. Zo simpel is het somsquote:Op maandag 11 mei 2009 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik.Maar toch is de onzekerheid vervelend.
Inderdaad
Schatje!quote:
Ja dat klopt.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo, zo, toe maar!![]()
[..]
Vervelend, maar besef je dit: de uitkomst is al bepaald. Het enige wat je hoeft te doen is wachten. Zo simpel is het soms![]()
[..]
Schatje!![]()
Volgens mij heb je kwaak zelf weggejaagd.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Murmeli het volgende:
oh gezellig sleep hem er maar bij hoor
wat hebben jullie met kwaak gedaan? weggejaagd? ik mis hem
Ik ga nu naar huis, dus dan kan ie zelf even vertellen dat ie leuk of zo is. Verkooppraatjequote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Murmeli het volgende:
oh gezellig sleep hem er maar bij hoor
wat hebben jullie met kwaak gedaan? weggejaagd? ik mis hem
Precies! Geduld is echt zo schoon. Een hele mooie eigenschap van een mens overigensquote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt.![]()
Geduld is een schone zaak.
Als je het kan opbrengen wel idd.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Precies! Geduld is echt zo schoon. Een hele mooie eigenschap van een mens overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |