Ach, maar een kleine 22,7 miljoenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Netjes. Hoeveel heb je moeten investeren om die p/d te winnen?
Ik had nog willen bieden voor Ludo, maar moet toch opzoek naar een reusachtig ivm de salariskosten!quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
Mijn uitverkoop gaat goed. Spelers gaan er redelijk marktconform uit.
Keeper is dat he?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik had nog willen bieden voor Ludo, maar moet toch opzoek naar een reusachtig ivm de salariskosten!
Ik ben geen keeper nee!quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Keeper is dat he?
Ik wil eerst mijn vleugels vervangen. Dat gaat hopelijk dit seizoen gebeuren.
Als ik mijn 3 beste trainees verkoop, dan heb ik geld zat, maar dat wil ik nog niet...
Ja.. het zijn Nederlanders, maar kosten klauwen met salaris.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik had nog willen bieden voor Ludo, maar moet toch opzoek naar een reusachtig ivm de salariskosten!
Ja, die had het er al over dat die jou kon. Maar die is zijn team aan het reorganiseren. Maar hij kan een dijk van een team neerzetten als die dat wil. Maar hij ging een zwak middenveld kopen, maar hij heeft wel een sterke verdediging en aanval...quote:
Jammer dat 1000 het minimum is, dus die 40 ga je niet redden...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:26 schreef Gijs_ het volgende:
Zo, ik ben voorlopig uitgeshopt!![]()
7 verkocht en 7 aangetrokken... Nog 4 waailappen op de lijst waar ik hoop 40 euro voor te vangen! Nu zal moeten gaan blijken of m'n trainingsswitch goed uitpakt, op het middenveld loopt nu 1x buitenaards met matig passen en 2x reusachtig met goed passen, daar moet ik dit jaar in de VII wel kampioen kunnen worden!
Alles daarboven is natuurlijk mooi meegenomenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jammer dat 1000 het minimum is, dus die 40 ga je niet redden...
Maar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, die had het er al over dat die jou kon. Maar die is zijn team aan het reorganiseren. Maar hij kan een dijk van een team neerzetten als die dat wil. Maar hij ging een zwak middenveld kopen, maar hij heeft wel een sterke verdediging en aanval...
Oh, dat valt dan weer meequote:Op donderdag 14 mei 2009 09:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ach, maar een kleine 22,7 miljoen
Gelukkig heb ik nog ongeveer 11 miljoen over en zit er nog een slordige 7 miljoen aan overbodige spelermateriaal in selectie
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, die had het er al over dat die jou kon. Maar die is zijn team aan het reorganiseren. Maar hij kan een dijk van een team neerzetten als die dat wil. Maar hij ging een zwak middenveld kopen, maar hij heeft wel een sterke verdediging en aanval...
Ik denk dat ik mijn selectie gewoon aanhoud dit seizoen en zie waar schip strand. Vanwege gebrek aan tijd (ik heb dat team in 3 uur tijd bijelkaar gekocht op bevrijdingsdag) zal de 1e plek wel een illusie zijn, maar nog een seizoen III hierna moet zeker te doen zijn zie ik alquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Oh, dat valt dan weer meeHoe lijkt het dit seizoen? Ga je weer wat actiever bezig of ga je weer voor de p/d?
en anders de duimschroeven wat strakker aandraaien!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn selectie gewoon aanhoud dit seizoen en zie waar schip strand. Vanwege gebrek aan tijd (ik heb dat team in 3 uur tijd bijelkaar gekocht op bevrijdingsdag) zal de 1e plek wel een illusie zijn, maar nog een seizoen III hierna moet zeker te doen zijn zie ik al
Duimen is denk ik de beste optie
Denk t wel...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die grafiek begrijp, levert 1 of 2 economen dus het meeste op in mijn situatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |