Nou? Wat wil je?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet...Maar wat wil je met zo'n debiele naam![]()
ja je hebt een debiele naam?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet...Maar wat wil je met zo'n debiele naam![]()
Ik besta ook, maar al sinds ik mezelf gevonden heb speel bij FC Thermoskanquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik blijf tevergeefs zoeken maar ik besta nog steeds maar één keer, bij een bot
quote:
Dan blijf je iig lekker op temperatuurquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik besta ook, maar al sinds ik mezelf gevonden heb speel bij FC Thermoskan![]()
En volgens mij blijf ik die club mijn hele HT leven trouw!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. je gaat je Marokkaanse zoontje geen normale naam geven natuurlijk
wollah wollah, ben niet Marocquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. je gaat je Marokkaanse zoontje geen normale naam geven natuurlijk
och dat heb ik ook met mn achternaam terwijl hij eigenlijk niet eens moeilijk is..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
, ik moet m'n voornaam altijd minimaal 3 keer spellen voor iemand hem goed heeft, en mn achternaam minimaal 2 keer.
respect broeder..quote:
Wat zei je toen: Nee, je verwart me met Flappie?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
respect broeder..
Een vriendin van me vriendin vroeg zich trouwens af of ik niet een halfbloed indo was
inderdaad..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat zei je toen: Nee, je verwart me met Flappie?
Iedereen kent Flappie toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En toen wist ze waarschijnlijk meteen wie je bedoelde![]()
gewoon speler zoeken op naam (vergrootglas rechtsboven) en dan je voor- en achternaam intikkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:53 schreef augurkenkoning het volgende:
Hoe zoek je 'jezelf' op dan? Of alleen maar via google?
Aah jezus (: simpelquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon speler zoeken op naam (vergrootglas rechtsboven) en dan je voor- en achternaam intikken
Zeg maar Nico hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:57 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Aah jezus (: simpel
Helaas besta ik niet.
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:56 schreef augurkenkoning het volgende:
Als er bij je jeugd staat dat iemand 'goed' is in iets is hij dat dan ook bij je a team?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |