bestaat al een tijdje volgens mij.. Je kunt spelers op de transferlijst bookmarken zodat ze op de pagina transfers komen te staan..quote:
blijkbaar wel anders stond ie er niet tussen..quote:
volgens mij krijg je dat bericht als een speler in je bookmarks staat.. dus heb je em wel degelijk gebookmarkt..quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:00 schreef Jaheur het volgende:
Misschien dat het komt door een zoekprofiel bij mijn transferlijst want hij stond niet op mijn hotlist, sterker nog ik kon hem nog toevoegen. Zie maar in de screenshot.
Als dat echt zo is, ben je zojuist achter een interessante feature gekomenquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:06 schreef Jaheur het volgende:
Ben 2 weken niet eens in de transferlijst geweest, of iemand zit in mijn accountik ben gehakt, zonder de groenten.
Nee even zonder dollen, ik weet het 99% zeker dat het het zoekprofiel is, want hij staat/stond niet in mijn hotlist.
De speler heeft wel exact de specificaties van mijn zoekprofiel namelijk.
Dat zit sinds een aantal weken in. Als je op het vlammetje klikt die bij en speler staat, dan komt deze bij je transfers te staan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:31 schreef Jaheur het volgende:
Noem het deCup
Sinds wanneer zit dat: "Mogelijke Transfers" op hattrick? Ik dacht wat heb ik nu verkeerd gedaan :x
Edit:
Mijn spelers zijn nog luier dan mijn oma in de rolstoel:
[..]
Ze moeten in godsnaam naar belgië
Altijd lachen, dat Vietnam.quote:Lineup: 聪煊 (Congxuan) - 成信 (Chengxin), 博翔 (Boxiang), Bacher, Brudzinskis, Hales - Dilbitis, Vúlchev, 百鑫 (Baixin) - 恩棕 (Enzong) , 仁光 (Renguang).
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:19 schreef rompompom het volgende:
0-0 gespeeld in m'n friendly vanochtend. Zijn opstelling:
[..]
Altijd lachen, dat Vietnam..
Het valt nog mee dat niet alle namen hetzelfde zijn...quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:19 schreef rompompom het volgende:
0-0 gespeeld in m'n friendly vanochtend. Zijn opstelling:
[..]
Altijd lachen, dat Vietnam..
Mijn wedstrijdverslag van de eerste helftquote:Minsk wilde de tegenstander onmiddellijk onder druk zetten. De vaardigheid van Minsk om hun tegenstander over het hele veld onder druk te zetten, kwam prima uit de verf. Er was wat verwarring bij Minsk over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar matig. Minsk slaagde erin de tegenstander onder druk te zetten, waardoor die moeilijk in zijn spel kon komen. Er was wat verwarring bij Minsk over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar matig. De ruststand was 0-0. Met 81 procent balbezit was Minsk in deze helft de sterkste ploeg.
Dit was zo'n test om 0-0 te spelen en extra training te veroorzaken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mijn wedstrijdverslag van de eerste helft
Niet eensquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dit was zo'n test om 0-0 te spelen en extra training te veroorzaken?
Ik denk dat allebei 5-5-0 pressie spelen sowieso wel eens kan werken, dan krijg je ook zulke verslagenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. zou wel een succesvolle methode zijn denk ik
daaromquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik denk dat allebei 5-5-0 pressie spelen sowieso wel eens kan werken, dan krijg je ook zulke verslagen
Ik blijf tevergeefs zoeken maar ik besta nog steeds maar één keer, bij een botquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:13 schreef Psychonikeo het volgende:
dat is zo handig.. Ik heb bijvoorbeeld alle spelers die Nico Martens heten gebookmarked en als die nou verkocht worden, dan krijg ik een berichtje en hoef ik het niet zelf de hele tijd in de gaten te houden
ik besta helemaal niet in HTquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik blijf tevergeefs zoeken maar ik besta nog steeds maar één keer, bij een bot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |