Deze geld ook voor mij, maar ik denk niet dat ik die kan volbrengenquote:
Tevens voor de FOK! Gouden Schoen weer. Als Ruudt het daarmee eens is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:22 schreef Ruudt het volgende:
Inschrijvuhhhh!
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 12 #2
very nicequote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Wel leuk die onthulling van die jeugdvaardigheden
Nog een week en ik heb een jonkie van 17 jaar en 0 dagen met redelijk verdedigen en redelijk passen![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tevens voor de FOK! Gouden Schoen weer. Als Ruudt het daarmee eens is.
tis geen Europees he? maar ik zit wel te denken aan naamsverandering, dus ideeën zijn altijd welkom..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
2) Weer de tweede ronde van de Fok! Uefa cup halen (of Fok! Euro League?)
De (echte) Eufa Cup gaat ook Euro League heten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tis geen Europees he? maar ik zit wel te denken aan naamsverandering, dus ideeën zijn altijd welkom..
Ik niet, ik heb je genomineerd voor een award voor het verkwanselen van je team... mea culpaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:18 schreef Grumpey het volgende:
Al tijdje niet meer in dit topic geweest, maar ik heb het grootse nieuws te melden dat ik mijn PD wedstrijd met 3-0 gewonnen heb, en dus gewoon weer 16 weken lang mezelf bij de beste 150 teams van Nederland mag scharen...inmiddels alweer bijna 2 jaar
jippiewie had dat gedacht
UEFAquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De (echte) Eufa Cup gaat ook Euro League heten.
Uefaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De (echte) Eufa Cup gaat ook Euro League heten.
Waarom heette de Cup voor de lagere teams dan de Uefa Cup?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Uefa![]()
maar de echte is ook Europees voetbal en de Fok!Cup niet..
geen idee.. ik heb het niet bedacht..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:32 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Waarom heette de Cup voor de lagere teams dan de Uefa Cup?
ja misschien is dat het.. maar goed nieuwe organisatie nieuwe naamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:35 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Gewoon omdat het leuk klinkt dan waarschijnlijk.
Ze moeten in godsnaam naar belgiëquote:Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |