Er valllen geen vitale details aan toe te voegen, weten hoe het model werkt moet voldoende zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Iemand hier nog vitale informatie aangaande IS en LM relaties in de macro economie? morgen tentamen!
Ah, you're familiar with it.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:36 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Er valllen geen vitale details aan toe te voegen, weten hoe het model werkt moet voldoende zijn.
Trainees zijn jonge spelers waarmee je een bepaalde linie opvult (ook in echte wedstrijden) en die je op een skill die deze linie training kan geven om ze zo idd met winst te verkopen.quote:
Dat doe ik altijd, en is ook de meest verstandige optie. Je beste trainees zullen over het algemeen prima meekunnen in je A-team.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:02 schreef Jaheur het volgende:
Ik train nu dubbel, ik wil dit seizoen niet promoveren dus ik train 3 trainies met de officiele wedstrijd en 3 met de oefenwedstrijden.
Deed je dat voorheen niet dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:02 schreef Jaheur het volgende:
Ik train nu dubbel, ik wil dit seizoen niet promoveren dus ik train 3 trainies met de officiele wedstrijd en 3 met de oefenwedstrijden.
quote:
ik zat net in een ander topic mensen aan te sporen om te zeggen dat het nix was, want ik heb het gemistquote:Op zondag 17 mei 2009 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
HERENVEEN FANS GEFELICITEERD!!!
![]()
Wat een finale zeg! PFFF![]()
Ik ben ook een belgquote:[..]
![]()
Ik speel bij een boten ben Belg
overigens opvliegen, oneerlijk en gemeen.. en een uitmuntende verdediger..quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
overigens opvliegen, oneerlijk en gemeen..
Dus het klopt allemaal wel
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:13 schreef Outpost76 het volgende:HEERENVEEN FANS GEFELICITEERD!!!
![]()
Wat een finale zeg! PFFF![]()
Dan heb je een wedstrijd gemist zeg! pfffffquote:Op zondag 17 mei 2009 21:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zat net in een ander topic mensen aan te sporen om te zeggen dat het nix was, want ik heb het gemist
Ben je ook mofquote:Ik ben ook een belg
Er zijn er trouwens nog 2.. Nog een belg en 1 Duitser
quote:
Jij kent mijn verdedigende kwaliteiten helemaal nietquote:
ik kan wel eerlijk zeggen, dat ik me verder best vermaakt hebquote:Op zondag 17 mei 2009 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je een wedstrijd gemist zeg! pfffff
Ook nog blijkbaarquote:[..]
Ben je ook mof![]()
Dat zegt al genoegquote:Op zondag 17 mei 2009 21:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij kent mijn verdedigende kwaliteiten helemaal niet
Overigens volgend weekend kan ik die kwaliteiten weer tonen op een Texels toernooi.. Naast de drinkkwaliteiten natuurlijk
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kan wel eerlijk zeggen, dat ik me verder best vermaakt heb
Ik zou me schamen man!quote:Ook nog blijkbaar
misschien is het wel het beste als jij dat over mij denktquote:Op zondag 17 mei 2009 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]ach die 10 minuten. Dan had je nog veel kunnen zien van die wedstrijd
![]()
Doe ik ook, geen idee hoe ze erbij komen om een Duitse Nico Martens te makenquote:[..]
Ik zou me schamen man!
SCCCCHNEEEEEELLL!!!! GEGEN DIE MAUERRRR!!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Doe ik ook, geen idee hoe ze erbij komen om een Duitse Nico Martens te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |