Pas als je alleen zijn ook fijn vind kan je echt genieten van de mensen om je heen!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Onder de mensen gaan is fijn, maar eigenlijk gewoon vluchtgedrag. Dus even alleen zijn kan heel goed zijn!
Normaal wel, maar nu even niet ...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt.Maar er zijn genoeg mensen die met de emotie van dat moment in hun achterhoofd zo'n vraag beantwoorden.
Je weet het diep in je hart wel. Welke hobbies heb je, wat vind je echt interessant en leuk?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is wel zo ja.
maar dan moet ik nog proberen erachter te komen wat ik leuk vindook al mee bezig geweest maar is nog niet gelukt
op een of andere manier ben ik volgens mij een beetje hardleers ofzo ;-)
quote:
allemaal mensen met dezelfde gedachten hierquote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Normaal wel, maar nu even niet ...
Ik kan wel heel duidelijk het verschil zien tussen hoe ik me nu voel of een jaar geleden, ook als ik een dip heb.
alleen zeg ik dat dan idd misschien niet.
Ik negeer helemaal niemand, jou ook nietquote:Op maandag 11 mei 2009 16:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bewust negeren dus.. Kan je net zo goed gelijk zeggen dat je diegene (mij) niet moet
Alleen zijn, héérlijk!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef rival het volgende:
Pas als je alleen zijn ook fijn vind kan je echt genieten van de mensen om je heen!![]()
Pas als je van jezelf houd bladiebladie het is wel zo.
Ik kan dat verschil ook duidelijk zien en zal het zeker niet meer zo snel roepen..quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Normaal wel, maar nu even niet ...
Ik kan wel heel duidelijk het verschil zien tussen hoe ik me nu voel of een jaar geleden, ook als ik een dip heb.
alleen zeg ik dat dan idd misschien niet.
zo makkelijk is het niet (altijd) te beantwoorden hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je weet het diep in je hart wel. Welke hobbies heb je, wat vind je echt interessant en leuk?
Dat beweerde ik dan ook nietquote:Op maandag 11 mei 2009 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal niemand, jou ook niet.
Nee, maar ik doelde ook niet op negeren met doen alsof ik hints niet snapquote:
Hoezo niet? Je weet toch welke dingen je graag doet? Als je daar iets uit kunt destilleren kun je dat gebruiken om iets te zoeken qua baan of levenspadquote:Op maandag 11 mei 2009 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zo makkelijk is het niet (altijd) te beantwoorden hoor
Gohquote:Op maandag 11 mei 2009 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar ik doelde ook niet op negeren met doen alsof ik hints niet snap.
slap ouwehoeren en eten en grapjes maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je weet het diep in je hart wel. Welke hobbies heb je, wat vind je echt interessant en leuk?
beeld, geluid, conceptueel gecombineerd met mijn kennis van internet technieken. Ik durf te stellen dat ik best een goede php/javascript programmeur ben (ja programmeur, geen echo $this script kid!) en mijn gevoel voor beeld denk ik dat ook wel goed zit. En dat wil ik gaan proberen te combineren.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
wat voor creatiefs wil je doen dan ipv de saaie klussen?
Meestal, in mijn geval. Er zijn maar weinig momenten dat ik iemand om me heen misquote:
Mwah, beetje definitief, maar ok, voorlopig kan het ermee door. Niet echt goeie reclame voor in deze reeks andersquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
slap ouwehoeren en eten en grapjes maken.
verder zijn er geen dingen die ik gedurende lange tijd leuk vind
ik durf bijna niet te zeggen dat ik gelukkig ben, straks Jinx ik hetquote:Op maandag 11 mei 2009 16:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alleen zijn, héérlijk!![]()
[..]
Ik kan dat verschil ook duidelijk zien en zal het zeker niet meer zo snel roepen..
ga je dan alleen genieten van het niks doen of ga je dan dingen doen?quote:
Kwaak, dan maak je toch gewoon een leuke internet site in je vrije tijd.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
beeld, geluid, conceptueel gecombineerd met mijn kennis van internet technieken. Ik durf te stellen dat ik best een goede php/javascript programmeur ben (ja programmeur, geen echo $this script kid!) en mijn gevoel voor beeld denk ik dat ook wel goed zit. En dat wil ik gaan proberen te combineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |