Weet ik niet... Je kan je dag niet hebben en toch weten dat je gewoon gelukkig bent, imo, net als dat je kwaad kan zijn en weten dat je van iemand houdt...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te vragen, gewoon als je iemand ziet, kan diegene best gelukkig lijken, maar dat hoeft zeker niet zo te zijn. Maar als je het vraagt, is het moment ook zeker van toepassing.
Ik kan wel heel subtiele hints gaan geven, maar ten eerste weet ik niet of jij die dan wel zou oppakken en ten tweede duurt het allemaal zo lang dan.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt eraan, soms wel, soms niet.
Hier in de singlesreeks lijkt het me idd wat overbodig.
ik zal mijn woorden wel even letterlijk posten!quote:
Jij bent open genoeg om het wel te zeggen als ik het je zou vragenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:39 schreef Murmeli het volgende:
als ik gewoon onder de mensen ben heb ik er ook niet zoveel last van. mensen vind ik gezelligleidt lekker af enzo
maar je hebt wel gelijk ja, mensen zeggen niet wat ze echt voelen. stelletje nepperds ;-)
(hmm ok misschien doe ik daar dan ook wel aan mee....???)
De meeste mannen pakken subtiele hints echt niet op..quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan wel heel subtiele hints gaan geven, maar ten eerste weet ik niet of jij die dan wel zou oppakken en ten tweede duurt het allemaal zo lang dan.
En dat heeft te maken met onze "bemoeimaatschappij"? En met leuke en creatieve dingen kun je ook best centjes verdienen. Ik heb een prima salaris en heb het afgelopen jaar op kosten van de baas 7 landen gezien hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 16:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
centjes op de bank eerder, 1 jaar buitenland is niet goed voor je spaargeld
Klopt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik niet... Je kan je dag niet hebben en toch weten dat je gewoon gelukkig bent, imo, net als dat je kwaad kan zijn en weten dat je van iemand houdt...
Vandaar dus mijn methode zonder subtiliteitquote:Op maandag 11 mei 2009 16:43 schreef Tally het volgende:
[..]
De meeste mannen pakken subtiele hints echt niet op..
geen hints?!?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan wel heel subtiele hints gaan geven, maar ten eerste weet ik niet of jij die dan wel zou oppakken en ten tweede duurt het allemaal zo lang dan.
oh als het bij mij maar een beetje kut gaat kan ik heel goed gewoon ja antwoorden en dan zsm vragen aan de ander gaan stellen. mensen lullen graag over zichzelf dus dat komt wel goed. Nu vind ik dat lastiger want dan interesseert het verhaal van de ander me gewoon niet. dan denk ik: ach boeie. kan mij jouw leven verrotten.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent open genoeg om het wel te zeggen als ik het je zou vragenEr zijn genoeg mensen die de schijn ophouden.
Hoeveel mensen de vraag "Alles goed" standaard met "Ja" beantwoorden, zonder erover na te denken. Nu is daar ook wel een nuance in aan te brengen, je hoeft niet iedereen over je problemen te vertellen
Het KAN, is even geleden trouwensquote:Op maandag 11 mei 2009 16:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind dat nogal fout eigenlijk.
en het zou me ook niet lukken trouwens....
Goed he!quote:
Onder de mensen gaan is fijn, maar eigenlijk gewoon vluchtgedrag. Dus even alleen zijn kan heel goed zijn!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:45 schreef Murmeli het volgende:
oh als het bij mij maar een beetje kut gaat kan ik heel goed gewoon ja antwoorden en dan zsm vragen aan de ander gaan stellen. mensen lullen graag over zichzelf dus dat komt wel goed. Nu vind ik dat lastiger want dan interesseert het verhaal van de ander me gewoon niet. dan denk ik: ach boeie. kan mij jouw leven verrotten.
ik denk dat ik deze week eens niet teveel mensen ga zien.... las gisteren op de website van iemand die nogal heel erg depressief was dat ie alleen maar bij mensen wil zijn, niet praten maar gewoon afentoe geaaid worden. dat vond ik wel schattig. geaaid worden vind ik eig ook wel fijn ja
Dat is jouw probleemquote:
Ik ben vooral vrij goed in het doen alsof ik de hints niet snapquote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je hierheen komt aai ik je de hele avondquote:
ik werd vroeger wel altijd dronken met 10 gulden.... maar daar kocht je ook gewoon 8 biertjes voor in de bunker ;-) dan hoefde ik er nog maar een paar te krijgen en was ik echt dronkenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het KAN, is even geleden trouwens![]()
@ rival, je hebt gelijk, er is een drempel, maar niet onoverkomelijk.
Bewust negeren dus.. Kan je net zo goed gelijk zeggen dat je diegene (mij) niet moetquote:Op maandag 11 mei 2009 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben vooral vrij goed in het doen alsof ik de hints niet snap.
ja maar dat is zo ver weg..... mmmm jij aait wel lekkerquote:Op maandag 11 mei 2009 16:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je hierheen komt aai ik je de hele avond
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bewust negeren dus.. Kan je net zo goed gelijk zeggen dat je diegene (mij) niet moet
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar dat is zo ver weg..... mmmm jij aait wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |