Dat gaat Noukje jou nog wel eens uitleggenquote:
Vroeg genoegquote:
verschil tussen wat en wat?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar, want ik werkte wel degelijk daar. Alleen het geld wat verdient is, is geinvesteers in het bedrijfje. Dat is denk ik wel een belangrijk verscrhil. Ik heb geen hekel aan werken
Je praat graag en wilt mensen helpen - is een studie psychologie niets voor je bijvoorbeeld dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maak je daar mensen blij mee? want dat vind ik heel belangrijknaja mensen blij maken of ze ergens mee vooruit helpen
wanneer gaan wij daten dan? kan jij net zo goed knuffelen als Cue?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat gaat Noukje jou nog wel eens uitleggen
Of laat genoeg, ik moet nog 20 min werkenquote:
Ik hoop het!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef Murmeli het volgende:
wanneer gaan wij daten dan? kan jij net zo goed knuffelen als Cue?
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wanneer gaan wij daten dan? kan jij net zo goed knuffelen als Cue?
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je praat graag en wilt mensen helpen - is een studie psychologie niets voor je bijvoorbeeld dan?
Hebben we alleen nog het afstands'probleem' ..quote:Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of laat genoeg, ik moet nog 20 min werken.
ok fijne avond!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Snel iigIk ga nu naar huis
true, en in dit geval is halverwege afspreken ook niet echt handig natuurlijk, staan we daar op een leeg stationquote:Op maandag 11 mei 2009 17:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hebben we alleen nog het afstands'probleem' ..
Hmm, nog een geslaagde hobby van mijn kant dan maarquote:Op maandag 11 mei 2009 17:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klopt is lastig.
en ik heb gewoon weinig interesses. alleen mensen. hoewel dus nu weer niet, net belde een vriendin en ik had echt geen zin in haar verhaalterwijl het me echt wel boeit wat haar bezig houdt
Liever een leeg station dan eentje vol met kijkende mensenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, en in dit geval is halverwege afspreken ook niet echt handig natuurlijk, staan we daar op een leeg station.
Koop het boek Yes Man van Danny Wallace eens. Die heeft een jaar lang overal ja op gezegd, puur om uit de sleur te komen. Gewoon af en toe dingen doen ook al denk je dat je er geen zin in hebtquote:Op maandag 11 mei 2009 17:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klopt is lastig.
en ik heb gewoon weinig interesses. alleen mensen. hoewel dus nu weer niet, net belde een vriendin en ik had echt geen zin in haar verhaalterwijl het me echt wel boeit wat haar bezig houdt
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:14 schreef rival het volgende:
Zo, mijn werkdag was 16:00 uur afgelopen, ik ga ook maar eens van werk weg
ach, gewoon ergens gaan neuken in een steegje of portiek... het is best lekker weerquote:Op maandag 11 mei 2009 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, en in dit geval is halverwege afspreken ook niet echt handig natuurlijk, staan we daar op een leeg station.
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Koop het boek Yes Man van Danny Wallace eens. Die heeft een jaar lang overal ja op gezegd, puur om uit de sleur te komen. Gewoon af en toe dingen doen ook al denk je dat je er geen zin in hebt
Zo kan je het uitleggen jaquote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Liever een leeg station dan eentje vol met kijkende mensen
grappig!!!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Koop het boek Yes Man van Danny Wallace eens. Die heeft een jaar lang overal ja op gezegd, puur om uit de sleur te komen. Gewoon af en toe dingen doen ook al denk je dat je er geen zin in hebt
heet die ook yes man?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
Of kijk de film als je niet van lezen houdt
gaaf is die
Je werpt nu al problemen op om jezelf te belemmeren om iets te doen wat je leuk vindt en graag doet. Er is altijd een manier als je graag wilt. Dan doe je toch wat langer over die studie bijvoorbeeld? En je moet jezelf niet laten definieren door eventuele stoornissen of ziektes - jij bente en persoon, geen stoornis. Zolang jij zorgt dat je de baas bent over je stoornis en de stoornis niet over jou kun je alles wat je wiltquote:Op maandag 11 mei 2009 17:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mee begonnen een aantal jaar geleden, niet afgemaakt omdat ik 40 uur werken en studeren naast elkaar teveel vond
![]()
maar psychologie is wel mijn ding ja.of iets anders sociaals. psycholoog worden lijkt me dan weer niks, niemand heeft wat aan een depressieve psych toch?
(die misschien ook nog eens adhd heeft)
Hotel?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Zo kan je het uitleggen ja.
Of...... ik doelde op een bed, bank. Of een grasveldje ofzo, maar een station is niet echt je van het.
Ja, met Jim Carrey. Hij leek me stom, maar ik zag hem van het weekend in het vliegtuig en hij's best leuk en ook wel inspirerend voor iemand als jij denk ikquote:
Dat belooft nog wat voor de avondquote:
jep ik had de film al gevonden, heb kwaak er ff over gemaild, dan kan die hem ergens opsnorren (hoe lui ben ik dan?).quote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je werpt nu al problemen op om jezelf te belemmeren om iets te doen wat je leuk vindt en graag doet. Er is altijd een manier als je graag wilt. Dan doe je toch wat langer over die studie bijvoorbeeld? En je moet jezelf niet laten definieren door eventuele stoornissen of ziektes - jij bente en persoon, geen stoornis. Zolang jij zorgt dat je de baas bent over je stoornis en de stoornis niet over jou kun je alles wat je wilt
Wel slechte timing hoor, Zaterdag waren we op een paar CM afstand van elkaarquote:
\quote:Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat let jeJe weet wat je wilt en je kunt het al - doe het dan gewoon.
Christ, it ain't rocketsience people.
toen was het blijkbaar niet spannend genoeg.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel slechte timing hoor, Zaterdag waren we op een paar CM afstand van elkaar.
Waarom deed je dan niets?!!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel slechte timing hoor, Zaterdag waren we op een paar CM afstand van elkaar.
Yeay! Spread the positivequote:Op maandag 11 mei 2009 17:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jep ik had de film al gevonden, heb kwaak er ff over gemaild, dan kan die hem ergens opsnorren (hoe lui ben ik dan?).
en psychologie moet ik miss wel weer proberen ja. ik heb er nu wel het geld voor (althans ik kan mijn huis dan nog betalen) ik had er weer even niet aan gedacht enzo maar als ik eraan denk word ik wel weer heel blij![]()
nee ik ben geen stoornis maar ik heb wel steeds ruzie met mezelf
klagen op fok is soms best nuttig
Elkaars lijntjes volgenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
toen was het blijkbaar niet spannend genoeg.
ik denk dat ik dit lijntje ook maar even ga volgen
Ouderwetsch hoor, de man moet weer het initiatief nemenquote:
Dus omdat je niet ouderwets wilt zijn, laat je het maar helemaal zittenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ouderwetsch hoor, de man moet weer het initiatief nemen.
Hey, het is een FOK! meeting, ik heb sociale verplichtingen hoor!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus omdat je niet ouderwets wilt zijn, laat je het maar helemaal zitten
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, het is een FOK! meeting, ik heb sociale verplichtingen hoor!.
Ik ben er van tussen.
ja, want het geld wat ik verdiende was ruim voldoende om daar 4 man van te betalen per maand, Let wel, de salaris verhoudingen in oost europa liggen anders he, 4 man daar is 1 man hier. Het grote verschil is alleen dat die 4 man ook 2x zoveel werk opleveren. Ook dat is een verschil, minder oog voor detail en vooral langzamer werkenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
verschil tussen wat en wat?
had je kunnen leven van het geld dat je verdiende en intussen ook het bedrijfje op poten kunnen zetten/houden?
quote:
Dat dus... daar kan ik het wel mee eens zijn eigenlijk. Dat roep ik ook wel vaker, denken in mogelijkheden ipv onmogelijkheden. Dat lijkt soms wel het kenmerk van een depressief iemand, Ja ik heb er meer mee gemaakt, wel anders maar toch. Altijd 4 "maar dit" constructies ipv 1 "dat ga ik doen"quote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je werpt nu al problemen op om jezelf te belemmeren om iets te doen wat je leuk vindt en graag doet. Er is altijd een manier als je graag wilt. Dan doe je toch wat langer over die studie bijvoorbeeld? En je moet jezelf niet laten definieren door eventuele stoornissen of ziektes - jij bente en persoon, geen stoornis. Zolang jij zorgt dat je de baas bent over je stoornis en de stoornis niet over jou kun je alles wat je wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |