Why the hell hou je je daar mee bezig? Wat kan mij de financiele situatie van mijn vrienden me schelen zegquote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klopt. iemand vind ik ook niet erg. maar als heel mn kennissenkring rijker is word ik frusti. maargoed ik moet dat los gaan laten denk ik...
Ok, dan is het goed, dit is en blijft R&P he, voor je het weet vertrap je iemands ziel weer ofzoquote:Op maandag 11 mei 2009 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat had dit tere zieltje wel door hoor
Dan moet je gewoon zorgen dat je er op tijd bentquote:Op maandag 11 mei 2009 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben echt wel tevreden over en blik met mezelf, het is het binnenkomen waar ik een hekel aan heb, als ik er eenmaal ben, geen probleem.
Mijn scheermesjes liggen al klaar hoor! Van scherp tot extreem botquote:Op maandag 11 mei 2009 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed, dit is en blijft R&P he, voor je het weet vertrap je iemands ziel weer ofzo.
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, nou, nou...
Er moet toch wat rest overblijven om de dode rest op te ruimen, dat ga ik zelf niet doen.
er is een heel verschil tussen mensen die blij mogen zijn dat ze te eten hebben en mensen die leven zoals wij. daar zit een hoop tussenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat nogal schofterig gedacht tegenover die mensen die in die "simpelere" landen wonen en die blij mogen zijn als ze te eten hebben. En dan wil jij, die alles hebt, daar gaan wonen omdat het je makkelijker lijkt?
Mijn persoonlijke ervaringen wil ik best een keer met je delen, maar niet in dit topic
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn scheermesjes liggen al klaar hoor! Van scherp tot extreem bot
Tja, maar daarvan moet je toch weten dat de meesten dat hebben? Zelfs mensen die hier goed mee kunnen omgaan worden daar nog altijd zenuwachtig van. Menig spreker of artiest went er bijvoorbeeld nooit aan om op te moeten komen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben echt wel tevreden over en blik met mezelf, het is het binnenkomen waar ik een hekel aan heb, als ik er eenmaal ben, geen probleem.
ja heb hulp... maar het mag van mij wel wat sneller opgelost zijn ;-)quote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een depressie in je jeugd komt niet zomaar opzetten lijkt me. Heb je een traumatische ervaring gehad of zo? Heb je hier wel eens hulp voor gezocht?
Je wilt mijn dood niet op jouw geweten hebben?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:23 schreef HeatWave het volgende:
.
Ik moet echt wegblijven uit R&P geloof ik.....
Spijker-op-zijn-kop post!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:23 schreef Ripley het volgende:
Serieus kwaak, waarom kunnen andere mensen in Nederland dan wel leuk en creatief werk doen en met plezier hun eigen leventje leiden en jij niet? Denk dat dat niet aan je locatie, maar aan je instelling ligt hoor
Nee, dat lag niet in de planning neequote:Op maandag 11 mei 2009 16:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je wilt mijn dood niet op jouw geweten hebben?
Planningen zijn er om verandert te wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat lag niet in de planning nee.
Dat weet ik, maar je noemde indonesie als voorbeeld. Een land waar heel veel armoede heerst en waar onrusten zijn door de religies. Ik vind het beledigend voor die mensen dat jij denkt dat zij het maar makkelijk hebben omdat ze arm zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er is een heel verschil tussen mensen die blij mogen zijn dat ze te eten hebben en mensen die leven zoals wij. daar zit een hoop tussen
Ik heb meestal dat juist de minuten daarna wat minder mijn ding zijn. Dan 'moet' je een gesprek aanknopenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef rival het volgende:
Ik voel me ook niet echt op mijn gemak bij het ontmoeten van een hele groep, ik zal er gerust nog bij gaan blozen ook (heb ik meegenomen uit mijn jeugd)
maar toch doe ik dat dan gewoon, kijk iedereen aan e.d. gewoon hoe het hoort... en 5 minuten later ben ik "thuis"
Met achterlating van een rival-vormig gat in de deur?quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Why the hell hou je je daar mee bezig? Wat kan mij de financiele situatie van mijn vrienden me schelen zeg
Wat jij wilquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Planningen zijn er om verandert te worden
Volgens mij zegt ze niet dat zij het maar makkelijk hebben. Ze zei eerder iets in de trant van dat zij denkt dat zij het er makkelijker zou hebben/beter bij zou voelen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je noemde indonesie als voorbeeld. Een land waar heel veel armoede heerst en waar onrusten zijn door de religies. Ik vind het beledigend voor die mensen dat jij denkt dat zij het maar makkelijk hebben omdat ze arm zijn
jij = grappigquote:Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met achterlating van een rival-vormig gat in de deur?
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef rival het volgende:
Ik voel me ook niet echt op mijn gemak bij het ontmoeten van een hele groep, ik zal er gerust nog bij gaan blozen ook (heb ik meegenomen uit mijn jeugd)
maar toch doe ik dat dan gewoon, kijk iedereen aan e.d. gewoon hoe het hoort... en 5 minuten later ben ik "thuis"
Uhm.. oeps..quote:
En meestal ben je achteraf heel blij dat je het hebt gedaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef rival het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |