Why the hell hou je je daar mee bezig? Wat kan mij de financiele situatie van mijn vrienden me schelen zegquote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klopt. iemand vind ik ook niet erg. maar als heel mn kennissenkring rijker is word ik frusti. maargoed ik moet dat los gaan laten denk ik...
Ok, dan is het goed, dit is en blijft R&P he, voor je het weet vertrap je iemands ziel weer ofzoquote:Op maandag 11 mei 2009 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat had dit tere zieltje wel door hoor
Dan moet je gewoon zorgen dat je er op tijd bentquote:Op maandag 11 mei 2009 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben echt wel tevreden over en blik met mezelf, het is het binnenkomen waar ik een hekel aan heb, als ik er eenmaal ben, geen probleem.
Mijn scheermesjes liggen al klaar hoor! Van scherp tot extreem botquote:Op maandag 11 mei 2009 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed, dit is en blijft R&P he, voor je het weet vertrap je iemands ziel weer ofzo.
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, nou, nou...
Er moet toch wat rest overblijven om de dode rest op te ruimen, dat ga ik zelf niet doen.
er is een heel verschil tussen mensen die blij mogen zijn dat ze te eten hebben en mensen die leven zoals wij. daar zit een hoop tussenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat nogal schofterig gedacht tegenover die mensen die in die "simpelere" landen wonen en die blij mogen zijn als ze te eten hebben. En dan wil jij, die alles hebt, daar gaan wonen omdat het je makkelijker lijkt?
Mijn persoonlijke ervaringen wil ik best een keer met je delen, maar niet in dit topic
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn scheermesjes liggen al klaar hoor! Van scherp tot extreem bot
Tja, maar daarvan moet je toch weten dat de meesten dat hebben? Zelfs mensen die hier goed mee kunnen omgaan worden daar nog altijd zenuwachtig van. Menig spreker of artiest went er bijvoorbeeld nooit aan om op te moeten komen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben echt wel tevreden over en blik met mezelf, het is het binnenkomen waar ik een hekel aan heb, als ik er eenmaal ben, geen probleem.
ja heb hulp... maar het mag van mij wel wat sneller opgelost zijn ;-)quote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een depressie in je jeugd komt niet zomaar opzetten lijkt me. Heb je een traumatische ervaring gehad of zo? Heb je hier wel eens hulp voor gezocht?
Je wilt mijn dood niet op jouw geweten hebben?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:23 schreef HeatWave het volgende:
.
Ik moet echt wegblijven uit R&P geloof ik.....
Spijker-op-zijn-kop post!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:23 schreef Ripley het volgende:
Serieus kwaak, waarom kunnen andere mensen in Nederland dan wel leuk en creatief werk doen en met plezier hun eigen leventje leiden en jij niet? Denk dat dat niet aan je locatie, maar aan je instelling ligt hoor
Nee, dat lag niet in de planning neequote:Op maandag 11 mei 2009 16:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je wilt mijn dood niet op jouw geweten hebben?
Planningen zijn er om verandert te wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat lag niet in de planning nee.
Dat weet ik, maar je noemde indonesie als voorbeeld. Een land waar heel veel armoede heerst en waar onrusten zijn door de religies. Ik vind het beledigend voor die mensen dat jij denkt dat zij het maar makkelijk hebben omdat ze arm zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er is een heel verschil tussen mensen die blij mogen zijn dat ze te eten hebben en mensen die leven zoals wij. daar zit een hoop tussen
Ik heb meestal dat juist de minuten daarna wat minder mijn ding zijn. Dan 'moet' je een gesprek aanknopenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef rival het volgende:
Ik voel me ook niet echt op mijn gemak bij het ontmoeten van een hele groep, ik zal er gerust nog bij gaan blozen ook (heb ik meegenomen uit mijn jeugd)
maar toch doe ik dat dan gewoon, kijk iedereen aan e.d. gewoon hoe het hoort... en 5 minuten later ben ik "thuis"
Met achterlating van een rival-vormig gat in de deur?quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Why the hell hou je je daar mee bezig? Wat kan mij de financiele situatie van mijn vrienden me schelen zeg
Wat jij wilquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Planningen zijn er om verandert te worden
Volgens mij zegt ze niet dat zij het maar makkelijk hebben. Ze zei eerder iets in de trant van dat zij denkt dat zij het er makkelijker zou hebben/beter bij zou voelen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je noemde indonesie als voorbeeld. Een land waar heel veel armoede heerst en waar onrusten zijn door de religies. Ik vind het beledigend voor die mensen dat jij denkt dat zij het maar makkelijk hebben omdat ze arm zijn
jij = grappigquote:Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met achterlating van een rival-vormig gat in de deur?
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef rival het volgende:
Ik voel me ook niet echt op mijn gemak bij het ontmoeten van een hele groep, ik zal er gerust nog bij gaan blozen ook (heb ik meegenomen uit mijn jeugd)
maar toch doe ik dat dan gewoon, kijk iedereen aan e.d. gewoon hoe het hoort... en 5 minuten later ben ik "thuis"
Uhm.. oeps..quote:
En meestal ben je achteraf heel blij dat je het hebt gedaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef rival het volgende:
Vergeet ook niet dat veel mensen hun mond houden over eventuele financiële problemenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef Murmeli het volgende:
klopt. iemand vind ik ook niet erg. maar als heel mn kennissenkring rijker is word ik frusti. maargoed ik moet dat los gaan laten denk ik...
nee zo was het niet bedoeld. Ik ben er ook geweest en zag ook wel dat zeker niet iedereen het makkelijk had. ik krijg het niet goed uitgelegd hier, maar geloof maar dat ik het zo niet bedoelquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je noemde indonesie als voorbeeld. Een land waar heel veel armoede heerst en waar onrusten zijn door de religies. Ik vind het beledigend voor die mensen dat jij denkt dat zij het maar makkelijk hebben omdat ze arm zijn
Tenzij je een klein fortuin hebt, zul je in dat soort landen ook gewoon moeten werken. En in de meeste landen moet je langer werken dan Nederland. Echt, part-time werken en maar liefst 25 vakantiedagen per jaar, dat is gewoon luxe.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Murmeli het volgende:
er is een heel verschil tussen mensen die blij mogen zijn dat ze te eten hebben en mensen die leven zoals wij. daar zit een hoop tussen
Weet je wat ik vind? Het is goed om te streven een zo goed mogelijke versie van jezelf te worden. Maar wel van jezelf, en dus niet een variatie op anderen. Die anderen zijn jou niet - jij verdient misschien minder maar bent bijvoorbeeld liever of handiger.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
ook gewoon andere mensen dan vrienden. collega's, familie. iedereen doet het altijd maar goed overal. en ik dus niet en daar kan ik slecht tegen.
maargoed wat ik al zei misschien moet ik me daar eens bij gaan neerleggen....
* Murmeli zich al weer wat beter voelt
thanx voor de kritische vragen
Ons?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
jij = grappig![]()
Maar je begreep wel dat ik met thuis iets anders bedoelde toch?
Wacht je wel er even mee tot mijn 100e?quote:
haha dat gevoel heb ik gelukkig nooit meer, ik vind het niet erg als het stil is.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb meestal dat juist de minuten daarna wat minder mijn ding zijn. Dan 'moet' je een gesprek aanknopen
Je mag er ook nog gewoon van af zien hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wacht je wel er even mee tot mijn 100e?
En al helemaal niet dat de rijkste helemaal niet per definitie de gelukkigste is.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat veel mensen hun mond houden over eventuele financiële problemen
Ik begrijp heus weld at je dat niet bedoelt, maar probeer je er op te wijzen wat de realiteit is. En zoals ik al zei, je lost problemen die van binnen zitten niet op door ergens anders heen te gaan - die problemen reizen gewoon met je meequote:Op maandag 11 mei 2009 16:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee zo was het niet bedoeld. Ik ben er ook geweest en zag ook wel dat zeker niet iedereen het makkelijk had. ik krijg het niet goed uitgelegd hier, maar geloof maar dat ik het zo niet bedoel
Stilte vind ik niet erg, maar het moet niet zo'n ongemakkelijke stilte zijn. Dan ga ik nadenken hoe we daaruit kunnen komen en is het geen leuke stilte meerquote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
haha dat gevoel heb ik gelukkig nooit meer, ik vind het niet erg als het stil is.![]()
(ik ken het gevoel wel hoor )
Mag ik het ook als reserve houden? Misschien komt het toch nog wel een keer van pasquote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je mag er ook nog gewoon van af zien hoor.
Dat misschien nog wel meer. Mensen lijken gelukkiger dan dat ze vaak zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 16:31 schreef kingmob het volgende:
En al helemaal niet dat de rijkste helemaal niet per definitie de gelukkigste is.
dat is wel zo ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Weet je wat ik vind? Het is goed om te streven een zo goed mogelijke versie van jezelf te worden. Maar wel van jezelf, en dus niet een variatie op anderen. Die anderen zijn jou niet - jij verdient misschien minder maar bent bijvoorbeeld liever of handiger.
Wat zal jij je goed voelen als je beseft dat de helft van die mensen het eigenlijk helemaal niet zo goed hebben als dat ze de buitenwereld laten denkenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
ook gewoon andere mensen dan vrienden. collega's, familie. iedereen doet het altijd maar goed overal. en ik dus niet en daar kan ik slecht tegen.
maargoed wat ik al zei misschien moet ik me daar eens bij gaan neerleggen....
* Murmeli zich al weer wat beter voelt
thanx voor de kritische vragen
Ik ging altijd alleen uit.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
En meestal ben je achteraf heel blij dat je het hebt gedaan.
Zo heb ik 1 van mijn leukste avonden ooit gehad, toen ik me een beetje eenzaam voelde en me over de drempel zette om dan maar eens alleen uit te gaan. Ik denk dan altijd dat dat niet gebeurd was als ik me had laten tegenhouden.
Dat is mijn beste skillquote:Op maandag 11 mei 2009 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat misschien nog wel meer. Mensen lijken gelukkiger dan dat ze vaak zijn
ja hoor, neuken, krassen, what's the difference?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag ik het ook als reserve houden? Misschien komt het toch nog wel een keer van pas
Dat heb ik nog nooit gehad. Maar dat is misschien omdat als ik me echt thuis voel ik ontzettend veel kan praten over van alles en nog wat. Helemaal in een 1 op 1 datequote:Op maandag 11 mei 2009 16:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stilte vind ik niet erg, maar het moet niet zo'n ongemakkelijke stilte zijn. Dan ga ik nadenken hoe we daaruit kunnen komen en is het geen leuke stilte meer
het gaat niet alleen om geld, ook om mensen dat ze goed zijn in wat ze doen en weten wat ze leuk vinden. daar ben ik altijd zo jaloers opquote:Op maandag 11 mei 2009 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat misschien nog wel meer. Mensen lijken gelukkiger dan dat ze vaak zijn
Soms werkt het totaal niet en soms heb je een geweldige avond. Het lijkt me voor vrouwen wel wat makkelijker?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ging altijd alleen uit.is leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |