* Cuegirllie mompelt: ze kunnen er ook weer vanaf hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, beetje definitief, maar ok, voorlopig kan het ermee door. Niet echt goeie reclame voor in deze reeks anders.
Hihi, ik snap wat je bedoelt..quote:Op maandag 11 mei 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik durf bijna niet te zeggen dat ik gelukkig ben, straks Jinx ik het![]()
(of hoe zeg je dat?)
Wat let jequote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
beeld, geluid, conceptueel gecombineerd met mijn kennis van internet technieken. Ik durf te stellen dat ik best een goede php/javascript programmeur ben (ja programmeur, geen echo $this script kid!) en mijn gevoel voor beeld denk ik dat ook wel goed zit. En dat wil ik gaan proberen te combineren.
toch zeg je het regelmatigquote:Op maandag 11 mei 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik durf bijna niet te zeggen dat ik gelukkig ben, straks Jinx ik het![]()
(of hoe zeg je dat?)
Ok, dan is het goedquote:Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie mompelt: ze kunnen er ook weer vanaf hoor
* Cuegirllie mompelt verder: de vraag is alleen of iemand daar behoefte aan heeftquote:
Food critic?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
slap ouwehoeren en eten en grapjes maken.
verder zijn er geen dingen die ik gedurende lange tijd leuk vind
* Murmeli begrijpt kwaak zn probleem ook niet zo heel erg goed....quote:Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat let jeJe weet wat je wilt en je kunt het al - doe het dan gewoon.
Christ, it ain't rocketsience people.
Ik ga dingen doen. Wat natuurlijk ook vluchtgedrag is. Ik durf zelfs te beweren dat ik het meeste vluchtgedrag vertoon van iedereen hierquote:Op maandag 11 mei 2009 17:01 schreef Murmeli het volgende:
ga je dan alleen genieten van het niks doen of ga je dan dingen doen?
als ik wat doe vind ik alleen zijn ook heerlijk maar als ik niks te doen heb ga ik zitten fokken, omdat ik de rust niet heb om te gaan zitten lezen ofzo of andere niks doe dingen te doen
Als het goed loopt heb je binnen de kortste keren een kok...quote:
Je moet niet zo mompelen, en eens hardop roepen wat je wil zeggenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie mompelt verder: de vraag is alleen of iemand daar behoefte aan heeft
maak je daar mensen blij mee? want dat vind ik heel belangrijkquote:
Nieuwe hobbies verzinnen, zeker als je slecht in je vel zit, is best moeilijk. Makkelijkste is om je door iemand naar vanalles en nog wat mee te laten slepen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
slap ouwehoeren en eten en grapjes maken.
verder zijn er geen dingen die ik gedurende lange tijd leuk vind
quote:ik heb natuurlijk spijt
alleen zo’n typisch kenmerk van spijt
is dat het steeds weer te laat komt
en nooit op tijd
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga dingen doen. Wat natuurlijk ook vluchtgedrag is. Ik durf zelfs te beweren dat ik het meeste vluchtgedrag vertoon van iedereen hier
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet niet zo mompelen, en eens hardop roepen wat je wil zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Das niet helemaal waar, want ik werkte wel degelijk daar. Alleen het geld wat verdient is, is geinvesteers in het bedrijfje. Dat is denk ik wel een belangrijk verscrhil. Ik heb geen hekel aan werkenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vergeet niet dat je toen even helemaal geen geld hoefde te verdienen. overal moet je iets verdienen om te kunnen eten en wonen he.... maargoed ik denk zelf wel dat het relaxter kan dan hier
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie haalt de pleisters wegHoe laat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Als ze een goede recensie verdienen dan welquote:Op maandag 11 mei 2009 17:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maak je daar mensen blij mee? want dat vind ik heel belangrijknaja mensen blij maken of ze ergens mee vooruit helpen
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nieuwe hobbies verzinnen, zeker als je slecht in je vel zit, is best moeilijk. Makkelijkste is om je door iemand naar vanalles en nog wat mee te laten slepen.
Ik op die manier bijvoorbeeld enorm veel muziekoptredens en festivals gaan bezoeken.
En nog net knalde nog een mooie zin die hier vaag mee te maken heeft over mijn speakers van de poëet Extince
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |