Ik had even niet voorzien dat het droevig bedoelde gezichtje een boos gezichtje zou wordenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja..Niet vreemd. Vorig jaar ook met een run van 5000 kaartjes voor 40000 requests ofzo....ITGWO hun goed recht om niet het festival te blijven vergroten..
Maar het blijft oneindig zuur....
Tsja het is een loterij...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:29 schreef Grobbel het volgende:
Mijn hele twitter timeline staat vol met mensen die achter het net hebben gevist. Mijn vriendin logde via twee browsers in om 2 seconden na tien uur en was ook al te laat.
Hoe kan je stortemelk geregeld hebben?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:53 schreef TearSong het volgende:
Kaarten, stortemelk en doeksen geregeld. Volgend mij komt dat wel goed met GWO dit jaar ;-)
Paar weken terug geboekt...do t/m zondag.quote:Hoe kan je stortemelk geregeld hebben?
Echt zonde dat het weer zo gaat en dat dat niet te controleren is, geldt trouwens voor veel festivals en concerten dat het zo gaat. Ook bot gevangen en ik vind het super dat ze het zo klein houden, kan ook echt niet groter op Vlie maar het is wel ontzettend balen..ik ga me wel weer aan youtubefilmpjes verlekkeren en volgend jaar bij iemand met een megasnelle computer zitten proberenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:03 schreef Norrage het volgende:
Je kan ze hier al kopen
http://www.budgetticket.nl/into-the-great-wide-open-tickets
Dan houd ik me daar nog even aan vastquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:42 schreef Norrage het volgende:
Vorig jaar waren er trouwens een groot aantal mensen om mij heen die geen kaartjes konden krijgen. Maar die echt heel heel graag wilden. En het was ze allemaal uiteindelijk (zelfs een week van tevoren) nog makkelijk gelukt kaartjes te krijgen!
quote:Iets meer dan zestig dagen nog en dan starten we op Vlieland met de vijfde editie van Into The Great Wide Open. Het muziekprogramma krijgt behoorlijk vorm met de veertien namen die vandaag aan het affiche zijn toegevoegd. Lees even mee..
Muzieklegende, hitfabriek en gitaargod in één; afgelopen weekend nog uitblinkend op het grote Glastonbury Festival: Chic featuring Nile Rodgers.
Ook erbij: de Californische psych-pop van sixties-adepten Allah-Las, de altijd geweldige live bands, met nieuw werk: The Veils en DAAU.
Met twee shows en een bijzonder project, all the way from Zeeuws-Vlaanderen: broeder Dieleman.
Verder mooie singer-songwriters (m/v): Maïa Vidal, de zelden optredende Keaton Henson, Schotse Schone Rachel Sermanni, de innemende sterproducer en persoonlijke favoriet van onder andere Laura Marling: Ethan Johns en Das Pop-frontman en alleskunner Bent van Looy.
Nog meer goeie bands: de stevige Americana van Dawes, de garage-popsongs met psychedelica van Bed Rugs, de Nederlandse Merseybeatband The Kik en de stokoude jazz en rockin' rhythm & blues van Maison du Malheur.
http://www.musicmeter.nl/artist/233302quote:
Miles Kane en de Speeldoos vind ik heel tof. Van de rest ken ik bijna niks.quote:Qua muziek, nieuw op de lijst: Britse muziekheld in wording Miles Kane, supergroep De Tweede Speeldoos en de muzikale gekte van Melt Yourself Down.
Wat ook tof wordt: de Fakkelbrigade gaat (o.a. samen met Freeze) in de week voorafgaand aan het festival op Vlieland aan nieuwe muziek werken. En uiteraard zien we de kwaliteitsshit van de Fakkelbrigade tijdens het festival live terug op het Sportveld. Alsook losse shows van Typhoon en Rico & A.R.T.. Ja toch!
Op donderdagavond openen we weer met een bescheiden programma met onder meer op ons nieuwe Tokkelbaan-podium een optreden van Red Snapper, die live gaan spelen bij het vertonen van de Sengelase filmklassieker Touki Bouki (Journey of the Hyena). Ook op donderdag, maar dan in rock&roll-hol de Bolder: de nieuwe Nederlandse Afterpartees.
Meer erbij: het experimentele stijkkwartet Zapp4, opkomende ster Josef Salvat (ergens tussen, Morrissey, Lana Del Rey, Gotye en James Blake in), zangeres/rapster Coely, het psychedlische broertje van Allah-Las: Elephant Stone en de tweelingbroers met de fluwelen stemmen: Tangarine. Vanuit het kunstprogramma is er de bijzondere ZaZaZoZo.
Op De Platte Kar op het Sportveld is het vooraf altijd een beetje een verrassing wie wanneer gaat spelen, maar sowieso op de planken daar: Earth Mk. II, Nouveau Vélo, Adam & The Relevants, Harry Merry, King Dalton en Jeroen Kant.
Als ze net zo goed zijn als Acoustic Ladyland waar de helft in speelde gaat dat erg gaaf worden live.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:47 schreef Darkestrah het volgende:
Melt Yourself Down vond ik heel tof maar inmiddels kan ik die plaat niet meer aanhoren. Veel te vaak gedraaid.Wel leuk om live te zien lijkt me, super energiek.
De afsluiter in de Bolder op zondagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |