abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122061972
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 10:06 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja..Niet vreemd. Vorig jaar ook met een run van 5000 kaartjes voor 40000 requests ofzo....ITGWO hun goed recht om niet het festival te blijven vergroten..

Maar het blijft oneindig zuur....
Ik had even niet voorzien dat het droevig bedoelde gezichtje een boos gezichtje zou worden ;) begrijp dat niet iedereen die wil ook kan gaan. Helaas, jammerdan, mooi dat het jou wel is gelukt! veel plezier :)
pi_122062192
Zijn wij de enige die het geprobeerd hebben?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 26 januari 2013 @ 11:29:14 #178
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_122063473
Mijn hele twitter timeline staat vol met mensen die achter het net hebben gevist. Mijn vriendin logde via twee browsers in om 2 seconden na tien uur en was ook al te laat.
pi_122063495
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 11:29 schreef Grobbel het volgende:
Mijn hele twitter timeline staat vol met mensen die achter het net hebben gevist. Mijn vriendin logde via twee browsers in om 2 seconden na tien uur en was ook al te laat.
Tsja het is een loterij...

Een pluspunt is dat er nu tenminste geen campingstress meer is :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_122066195
Kaarten, stortemelk en doeksen geregeld. Volgend mij komt dat wel goed met GWO dit jaar ;-)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_122066285
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:53 schreef TearSong het volgende:
Kaarten, stortemelk en doeksen geregeld. Volgend mij komt dat wel goed met GWO dit jaar ;-)
Hoe kan je stortemelk geregeld hebben? :?
pi_122066531
quote:
Hoe kan je stortemelk geregeld hebben? :?
Paar weken terug geboekt...do t/m zondag.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:07:08 #183
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_122075777
Wow. Dat was een regelrechte ramp bij het kaartjes kopen vanmorgen; zowel bij mij als bij mijn vrienden. Waar we vorig jaar met ons groepje onze 16 kaarten met gemak hebben gekocht, kreeg niemand dit jaar de mogelijkheid om te kopen. Helaas.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:34:50 #184
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122076762
quote:
Echt zonde dat het weer zo gaat en dat dat niet te controleren is, geldt trouwens voor veel festivals en concerten dat het zo gaat. Ook bot gevangen en ik vind het super dat ze het zo klein houden, kan ook echt niet groter op Vlie maar het is wel ontzettend balen..ik ga me wel weer aan youtubefilmpjes verlekkeren en volgend jaar bij iemand met een megasnelle computer zitten proberen ;)
pi_122077086
Vorig jaar waren er trouwens een groot aantal mensen om mij heen die geen kaartjes konden krijgen. Maar die echt heel heel graag wilden. En het was ze allemaal uiteindelijk (zelfs een week van tevoren) nog makkelijk gelukt kaartjes te krijgen!
  zaterdag 26 januari 2013 @ 21:52:44 #186
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122088875
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:42 schreef Norrage het volgende:
Vorig jaar waren er trouwens een groot aantal mensen om mij heen die geen kaartjes konden krijgen. Maar die echt heel heel graag wilden. En het was ze allemaal uiteindelijk (zelfs een week van tevoren) nog makkelijk gelukt kaartjes te krijgen!
Dan houd ik me daar nog even aan vast :) Ik blijf speuren naar kaartjes.
  zondag 27 januari 2013 @ 10:34:49 #187
159761 Arn0
Abbey Road
pi_122103898
Goed nieuws: Als je tickets wilt overkopen voor meer dan de aanschafwaarde, en je geeft de naam van de oorspronkelijke besteller / serienummer door aan de organisatie, worden die tickets ongeldig gemaakt én krijgt de melder hiervan alsnog de vrijgekomen tickets.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_122141272
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik heb vrijdag vrienden gevonden die mee wilden en die ook tijd hadden om kaartjes te kopen en ik heb kaartjes. Ik ben zo blij :D
Ik heb er zo'n zin in.
pi_127686426
Wat vinden jullie van de line-up vooralsnog?
Vind hem vergelkeen met vorig jaar vooralsnog tegenvallen..

Toppers zijn wel Tindersticks, Matthew E. White, Eefje. voorlopig
pi_128492138
Weer 14 nieuwe namen. Nog steeds niet onder de indruk, al is Nile Rodgers wel vet. En de Kik _O_

http://intothegreatwideop(...)we-muzieknamen-erbij

quote:
Iets meer dan zestig dagen nog en dan starten we op Vlieland met de vijfde editie van Into The Great Wide Open. Het muziekprogramma krijgt behoorlijk vorm met de veertien namen die vandaag aan het affiche zijn toegevoegd. Lees even mee..

Muzieklegende, hitfabriek en gitaargod in één; afgelopen weekend nog uitblinkend op het grote Glastonbury Festival: Chic featuring Nile Rodgers.

Ook erbij: de Californische psych-pop van sixties-adepten Allah-Las, de altijd geweldige live bands, met nieuw werk: The Veils en DAAU.

Met twee shows en een bijzonder project, all the way from Zeeuws-Vlaanderen: broeder Dieleman.

Verder mooie singer-songwriters (m/v): Maïa Vidal, de zelden optredende Keaton Henson, Schotse Schone Rachel Sermanni, de innemende sterproducer en persoonlijke favoriet van onder andere Laura Marling: Ethan Johns en Das Pop-frontman en alleskunner Bent van Looy.

Nog meer goeie bands: de stevige Americana van Dawes, de garage-popsongs met psychedelica van Bed Rugs, de Nederlandse Merseybeatband The Kik en de stokoude jazz en rockin' rhythm & blues van Maison du Malheur.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:01:15 #191
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_128500357
Keaton Henson zou ik graag willen zien. Zoals in het bericht staat, treedt hij maar zelden op...
Find hungry samurai...
pi_128500437
Wie is dat? :o
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:03:54 #193
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_128500472
Fresku was baas daar vorig jaar
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:53:51 #194
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_128502312
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:02 schreef Norrage het volgende:
Wie is dat? :o
http://www.musicmeter.nl/artist/233302

Dear is een zeer goed album, en Birthdays klinkt ook indrukwekkend. Hoewel sommigen het wellicht "voortkabbelende" muziek zullen noemen. Ik hou het liever op intiem :)
Find hungry samurai...
pi_129579340
Uit de nieuwsbrief:
quote:
Qua muziek, nieuw op de lijst: Britse muziekheld in wording Miles Kane, supergroep De Tweede Speeldoos en de muzikale gekte van Melt Yourself Down.

Wat ook tof wordt: de Fakkelbrigade gaat (o.a. samen met Freeze) in de week voorafgaand aan het festival op Vlieland aan nieuwe muziek werken. En uiteraard zien we de kwaliteitsshit van de Fakkelbrigade tijdens het festival live terug op het Sportveld. Alsook losse shows van Typhoon en Rico & A.R.T.. Ja toch!

Op donderdagavond openen we weer met een bescheiden programma met onder meer op ons nieuwe Tokkelbaan-podium een optreden van Red Snapper, die live gaan spelen bij het vertonen van de Sengelase filmklassieker Touki Bouki (Journey of the Hyena). Ook op donderdag, maar dan in rock&roll-hol de Bolder: de nieuwe Nederlandse Afterpartees.

Meer erbij: het experimentele stijkkwartet Zapp4, opkomende ster Josef Salvat (ergens tussen, Morrissey, Lana Del Rey, Gotye en James Blake in), zangeres/rapster Coely, het psychedlische broertje van Allah-Las: Elephant Stone en de tweelingbroers met de fluwelen stemmen: Tangarine. Vanuit het kunstprogramma is er de bijzondere ZaZaZoZo.

Op De Platte Kar op het Sportveld is het vooraf altijd een beetje een verrassing wie wanneer gaat spelen, maar sowieso op de planken daar: Earth Mk. II, Nouveau Vélo, Adam & The Relevants, Harry Merry, King Dalton en Jeroen Kant.
Miles Kane en de Speeldoos vind ik heel tof. Van de rest ken ik bijna niks.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:47:41 #196
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_129581677
Melt Yourself Down vond ik heel tof maar inmiddels kan ik die plaat niet meer aanhoren. Veel te vaak gedraaid. :') Wel leuk om live te zien lijkt me, super energiek.
pi_129600535
Speeldoos! _O_
pi_130272711
Zooo, Blokkenschema's online!

Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld met het programma, had nog wel wat extra namen verwacht, maar heb er zin an!
pi_130273207
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:47 schreef Darkestrah het volgende:
Melt Yourself Down vond ik heel tof maar inmiddels kan ik die plaat niet meer aanhoren. Veel te vaak gedraaid. :') Wel leuk om live te zien lijkt me, super energiek.
Als ze net zo goed zijn als Acoustic Ladyland waar de helft in speelde gaat dat erg gaaf worden live.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_130273346
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:47 schreef Darkestrah het volgende:
Melt Yourself Down
De afsluiter in de Bolder op zondag :D Dat wordt feest :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')