Binnen een uur sowieso.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:18 schreef Rearviewmirror het volgende:
Ik wil er dit jaar wel heen, en ik ben wel blij met Franz Ferdinand (maar dat is niet de reden dat ik er heen wil hoor) en met warpaint, die andere twee namen ken ik niet. Maar weet iemand hoe snel dit vorig jaar uitverkocht is? Hoop dat ik op tijd kaartjes kan kopen.
Yep, ik zou geen risico nemenquote:
Ben je dom ofzo? Natuurlijk kan dit niet, andere transacties worden dan geannuleerd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:13 schreef Norrage het volgende:
Hmm, ik moet voor iedereen van de groep waarmee we gaan kaartjes gaan kopen haha.
Als er een maximum van 4 tickets per transactie zit, kan je toch wel op 1 naam meer transacties doen? lijkt me?
Reageer normaal ofzo. Ik vraag enkel om bevestiging. En ik vroeg me af hoe iedereen dit doet altijd, voor heel veel mensen kaartjes kopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo? Natuurlijk kan dit niet, andere transacties worden dan geannuleerd.
Denk eerst maar eens na voordat je domme vragen gaat stellen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Reageer normaal ofzo. Ik vraag enkel om bevestiging. En ik vroeg me af hoe iedereen dit doet altijd, voor heel veel mensen kaartjes kopen.
bij bijvoorbeeld lowlands kan dit door meerdere accounts te hebben op ticketmaster. via itgwo weet ik niet niet, maar ik zou je groep toch aanraden op meer dan één paard te wedden in dit geval.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Reageer normaal ofzo. Ik vraag enkel om bevestiging. En ik vroeg me af hoe iedereen dit doet altijd, voor heel veel mensen kaartjes kopen.
Nou we gaan met een groep voornamelijk internationale mensen, die snappen die Nederlandse site niet en zoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:18 schreef MCH het volgende:
Dit riekt naar doorverkoop met winstoogmerk, even voor 'vrienden' kaarten kopen.
Vind ik ook wel wat riskant jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:30 schreef Arn0 het volgende:
Twee accounts op dezelfde naam zou ik toch niet doen..
Lijkt uitverkocht te zijn al na 10 minuten. Sindsdien komen er steeds nog wel kaartjes doorheen natuurlijk, dus blijven proberen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:29 schreef N.i.c.k het volgende:
Fuck, wat voor run is er dan wel niet op deze kaartjes ...Zie het somber in.
Officieel uitverkocht nu.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:44 schreef Haunter het volgende:
Zowel Sigur Rós als ITGWO tickets binnen
Het werkt ook een beetje averechts natuurlijk. Omdat men weet dat het zo snel gaat, gaat men koste wat het koste meer kaartjes kopen dan nodig, en wordt het nog drukker, vallen er nog meer mensen buiten de boot, etc etc...Soort zichzelf versterkend effect.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:42 schreef N.i.c.k het volgende:
En neem dan nog eens in ogenschouw hoe hoog de festivaldichtheid is. Typisch inderdaad...
Ach, Sigur ros is wel gelukt. Count your blessings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |