ikelquote:
quote:
Urbanusquote:
byequote:
die kan je uitsluitend alleen nog redden met pics van dat pakjequote:Op maandag 11 mei 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
en zo vermoord je een topic
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die kan je uitsluitend alleen nog redden met pics van dat pakje
sorry, kon het even niet latenquote:
haha, dat heb ik ook vaakquote:Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef Droxz.nl het volgende:
Damn, precies ik even moet "werken" pleur ik hier het topic vol
huh? Ik moest gewoon even wat typen, en netjes een link maken naar het nieuwe deel (zouden meer mensen eens moeten doen trouwens)quote:
Bij mijn vorige job echt veel mensen met stropdas, alleen onze afdeling gelukkig niet hahahaquote:Op maandag 11 mei 2009 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
LL, ik dacht al .....
Droxz, hier heeft ook niemand stropdas
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die kan je uitsluitend alleen nog redden met pics van dat pakje
En dan tegen mij zeggen dat ik een *fappert* benquote:
test + ikel = testikelquote:Op maandag 11 mei 2009 14:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
huh? Ik moest gewoon even wat typen, en netjes een link maken naar het nieuwe deel (zouden meer mensen eens moeten doen trouwens)
Ik heb ze (nog) nietquote:
ben je toch ook .....quote:Op maandag 11 mei 2009 14:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En dan tegen mij zeggen dat ik een *fappert* ben
quote:
jouw vrouw leest hier dan ook niet meequote:Op maandag 11 mei 2009 14:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben je toch ook .....
ik ben gewoon benieuwd naar die foto's (ben en blijf man dus dan is het alleen maar gezond)
Ik zeg toch niet dat het ongezond isquote:Op maandag 11 mei 2009 14:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben je toch ook .....
ik ben gewoon benieuwd naar die foto's (ben en blijf man dus dan is het alleen maar gezond)
Swaffelse, en pas op mijn kringrukken!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga mn auto starten en maar is naar cursus locatie.
Cursus swaffelen en kringrukken voor gevorderde
oh hoe weet je dat zo zeker ?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jouw vrouw leest hier dan ook niet mee
Ik dacht aan "eikel"... daarom snapte ik hem nietquote:
ja, kijkt ze in je postgeschiedenis ?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
oh hoe weet je dat zo zeker ?![]()
ze weet echt mn nick wel
eenige verschil is dat zei moet werken voor dr geld en ik kan fokken
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik dat aan "eikel"... daarom snapte ik hem niet
Jij.. slim? whehehehehquote:Op maandag 11 mei 2009 14:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ga me zometeen nog slim voelen hier ...
Of je bent de enige met een dirty mind..quote:Op maandag 11 mei 2009 14:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ga me zometeen nog slim voelen hier ...
idd >< maar ik snapte het wel wat ze schreef en jij niet en die andere oellewapper ook nietquote:Op maandag 11 mei 2009 14:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij.. slim? wheheheheh
Slim in muziek enzo, dat dan weer wel
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of je bent de enige met een dirty mind..straks geloof ik mezelf
Je bent niet de enige denk ikquote:
hahahah, ik weet wat ie met die beesten deedquote:
schattigquote:Op maandag 11 mei 2009 15:38 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/lievv/2009/05/evenzwijn.html
![]()
Mag ik ook ff lunchen ofzoquote:
quote:
quote:
ik denk dat ik de meeste al heb gezien hahahahaquote:Op maandag 11 mei 2009 15:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
whehehehehe, die kon ik niet hahaha
Er staan er wel achterlijk veel op die pagina hoor,
eer dat je daar alles hebt gezien!
Dat heb ik met zo'n pagina waar ze van die "forunm pics" hebben,quote:Op maandag 11 mei 2009 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat ik de meeste al heb gezien hahahaha
ja ik post die dingen al jaren op verschillende forums.
maja ze blijven erg leuk!
haha ja masterquote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat heb ik met zo'n pagina waar ze van die "forunm pics" hebben,
heb eigenlijk nooit veel animated gifs gepost.
Deze is ook geweldig trouwens!
[ afbeelding ]
Ik ken daar het filmpje van jah, hij blijft leuk!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ja master![]()
wat vind je van deze ?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ja master![]()
wat vind je van deze ?
[ afbeelding ]
ik mag nog tot 21quote:
dacht dat jij administratie deed wist niet dat ze je daar lood lieten sjouwenquote:
Ej kleine... wrijf het er maar weer in... Hier nog iets van 85 a 90 jah!quote:
quote:
had je maar een vak moeten lerenquote:
Danoontje powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 11 mei 2009 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dacht dat jij administratie deed wist niet dat ze je daar lood lieten sjouwen
Ben ik blij met 21 vrouwenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej kleine... wrijf het er maar weer in... Hier nog iets van 85 a 90 gasten aftrekken en in de kont nemen jah!
quote:
en nu heb ik hongerquote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga lekker doen:
Voorgebakken broodjes uithollen, daar gehakt (met uitje) en kaas in doen, kapje erop en dat inwikkelen in katenspek en dan de oven in
aaaaahww nee das zielugquote:
Oooooooooohquote:
klinkt lekker! ikzelf zou er nog tomaat en paprika in doenquote:
Goede tip!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klinkt lekker! ikzelf zou er nog tomaat en paprika in doen![]()
quote:
Whehehehehehehquote:
Die hebben we een tijdje in de OP gehadquote:
je moest zeker lachenquote:
omdat het kan hahaquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die hebben we een tijdje in de OP gehad
Damn, zo maar weer ff roken... niet omdat ik trek heb, maar omdat ik geen zin heb om hier te zitten hahaha
hardopquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef tripack het volgende:
[..]
je moest zeker lachen
[ afbeelding ]
neem er een tissue bij
Wat is dat man, een *fapfapfap tissue pig?"quote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef tripack het volgende:
[..]
je moest zeker lachen
[ afbeelding ]
neem er een tissue bij
whehehehquote:
tissuedispenserquote:Op maandag 11 mei 2009 16:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat is dat man, een *fapfapfap tissue pig?"
Wel thuis en tot morgenquote:
quote:
Dat was niet helemaal serieus hequote:Op maandag 11 mei 2009 16:29 schreef tripack het volgende:
[..]
tissuedispenserin de vorm van ene big
quote:
maar kan je em niet kopen dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal serieus he![]()
Orrigineel = FAIL!
Bedankt voor je inzet he!quote:
Zo ken je toch niet door de Mc drive gekquote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef Crazy-M het volgende:
nieuwe lease auto gekregen Droxz:
[ afbeelding ]
wel erover heen ....quote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo ken je toch niet door de Mc drive gek
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo ken je toch niet door de Mc drive gek
quote:
Dat wel, je zal alleen alles van je wagen af moeten schrapenquote:
ach ja de smaak kan er alleen maar beter op wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat wel, je zal alleen alles van je wagen af moeten schrapen
moet dat dan bij de mac kots ?quote:
idd, BRUGER KING 4 LIFE JEWEEEEEEEEEETZ!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef tripack het volgende:
[..]
ach ja de smaak kan er alleen maar beter op worden
quote:
Pas maar op!quote:
Helaas moet ik het even doen met Windhoos, mijn linux herkend me toetsenbord niet meerquote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
haha
heb nog wat doekjes voor je gevonden:
[ afbeelding ]
haha,quote:Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Helaas moet ik het even doen met Windhoos, mijn linux herkend me toetsenbord niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
tot morgen, bedankt voor je inzetquote:Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef tripack het volgende:
mensen tot morgen ik ben naar huis![]()
tot morgen
haha ok danquote:
kut klopt, die klote paperazi ook daarquote:
quote:
Hmm ok ....quote:Op maandag 11 mei 2009 16:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
idd, BRUGER KING 4 LIFE JEWEEEEEEEEEETZ!
ikkuh honger!
k ben langer als 3 frikandel hoog smurfquote:Op maandag 11 mei 2009 17:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok danbedankt voor je inzet ukkie
hehe,quote:Op maandag 11 mei 2009 17:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
k ben langer als 3 frikandel hoog smurf
wel als k daar kan swaffelenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe,
hey ga je mee naar smurfenland ...
jij altijdquote:
trutjequote:Op maandag 11 mei 2009 17:27 schreef lynda het volgende:
ik: mam ik wil op tijd eten..
mam: ja maar + 3085849 smoesjes
ik: nou en.. ga maar op tijd bestellen!
mam: euh.. euh.. nou euh.. oke.![]()
ik:
ik ken dr langer dan vandaag.. mam ik moet zo laat weg.. 5 minuten van te voren eten klaarquote:
haha ach jah,quote:Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef lynda het volgende:
[..]
ik ken dr langer dan vandaag.. mam ik moet zo laat weg.. 5 minuten van te voren eten klaar
Logisch.. not!
doe je goed !quote:Op maandag 11 mei 2009 17:27 schreef lynda het volgende:
ik: mam ik wil op tijd eten..
mam: ja maar + 3085849 smoesjes
ik: nou en.. ga maar op tijd bestellen!
mam: euh.. euh.. nou euh.. oke.![]()
ik:
Ik rook sigaren jah!quote:
K mis daar alleen de BBQ nogquote:
hehe truequote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:13 schreef Crazy-M het volgende:
Tripack, ze stonden op jouw traject te controleren.
Heb er even foto van gemaakt:
[ afbeelding ]`
en nieuwe actie bij de mac:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:56 schreef Droxz.nl het volgende:
En omdat het kan om bijna 01:00
"Plaatje test"
een .jpg die denkt dattie een .gif iseen leeg plaatje, HAHAHHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke
Goede morgen iedereenYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Tjah, niet normaal meer ....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moet je na gaan er word nu al geswaffeld met posten .... en de dag moet nog beginnen
Die post van mij hiervoor komt ook vanaf mijn tel, ook met KPN.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mijn telefoon weigert dienst qua internet .. wou om 7:22 al wat posten maar kennelijk is het internet van de kpn niet zo goed.....
Je moet branden in de helllllllllll!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Relaxt man!
Ik heb over 4 weekjes weer 1 weekje vrij
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, niet normaal meer .... ik ga ook maar ff swaffelen .... daar is het nl wel weer tijd voor >.<
Sjeeeeessssssssssquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Mag ik het filmen? Ik vind het geil...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
en je weet het he dan een kopie richting mij dan heb ik ook iets te doen als lyn niet wil
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je moet branden in de helllllllllll!!!
hahhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Relaxt man!
Ik heb over 4 weekjes weer 1 weekje vrij
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ik zag ze staanquote:Op maandag 11 mei 2009 19:13 schreef Crazy-M het volgende:
Tripack, ze stonden op jouw traject te controleren.
Heb er even foto van gemaakt:
[ afbeelding ]`
en nieuwe actie bij de mac:
[ afbeelding ]
Verkopen, is toch niets mis mee?quote:
Ik niet, gewoon "werken" hier hoorquote:
Is wat je lekker vidntquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Swaffelen met een ezel, is toch niets mis mee?
Opbokken met dat geloof!quote:ChristenUnie wil scheppingsverhaal ook in openbaar onderwijs Uitgegeven: 12 mei 2009 07:13
Laatst gewijzigd: 12 mei 2009 07:13
AMSTERDAM – Fractieleider Arie Slob van regeringspartij ChristenUnie wil dat op openbare scholen naast de evolutietheorie van Darwin ook het scheppingsverhaal wordt onderwezen. Dat zegt hij in een vraaggesprek met NU.nl.
“Alsof er geen andere theorieën en ideeën bestaan. Er zijn meer opvattingen over het begin van deze aarde dan alleen maar die ene die nu toevallig zwart op wit in de lesboeken wordt afgedrukt", aldus Slob.
De oud-docent vindt dat er breder geïnformeerd moet worden. “Dat is een boodschap aan zowel het christelijke als aan het openbare onderwijs.”
Omdat wij verlofdagen hebbenquote:
GF is Goldfingerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
GF ? was dat o.O
morgen lekker vrij yay ^^
pfft, gaat lekker op de dinsdagquote:
I must not edit .....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
Djeez:
[..]
Opbokken met dat geloof!
Altijd die shit maar opdringen aan andere, ophoeren!
Swaffelen jah!quote:
tsss, wat jij beftquote:
gezelligquote:
morguuh stephanquote:
ik ook werkenquote:
Djeez, mijn collega is weer bezig hoor:quote:
omdat het lekker weer is, en daar moet je van genietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ow das minderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Djeez, mijn collega is weer bezig hoor:
"update werdt inderdaadt keer op keer succesvol"
iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
Djeez:
[..]
Opbokken met dat geloof!
Altijd die shit maar opdringen aan andere, ophoeren!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat het lekker weer is, en daar moet je van genietenDat zou ik niet doen in dit lekkere weer gek, gewoon lekker biertje drinken in de zon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
ja dat is elke keer het geval hahahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen in dit lekkere weer gek, gewoon lekker biertje drinken in de zon!
jij drinkt gee nbierquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen in dit lekkere weer gek, gewoon lekker biertje drinken in de zon!
Don't fuck with Top Gun!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:12 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik moet zometeen naar de tandarts
Hoop niet dat er dit gebeurd![]()
[ afbeelding ]
ik wou je editen, maar doe het toch maar nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:20 schreef tripack het volgende:
zo de 1e kop koffie zit erin... ff bijvullen
Ik had bijna mn koffie koud laten wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:20 schreef tripack het volgende:
zo de 1e kop koffie zit erin... ff bijvullen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had bijna mn koffie koud laten worden
Gewoon halfjaarlijkse controle , ik schrok van dat plaatjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo beter dan?
Wat gaan ze doen, gewoon standaard controle ofzo?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had bijna mn koffie koud laten worden
hahahaha.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat is elke keer het geval hahaha
ondertusen staat heel mn schuur vol met zooi, en moet ik mn visspullen nog allemaal uitzoeken.
Succes!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gewoon halfjaarlijkse controle , ik schrok van dat plaatje
nu ga ik weg , byebye
Ik zeg toch BIJNAquote:
gewoon voor de fun iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha.
Vissen, dat is hier ook een tijdje geleden zeg!
Vis je op een bepaalde vis, of gewoon net als ik voor de fun?
Vissen gaat anders prima samen met drugs en drank hoor!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
we gaan het toch niet hebben over vissen he ffs ....
vrouwen sex drank drugs enz ok maar vissen ..... de tering jullie lijken wel 65+
noobquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
we gaan het toch niet hebben over vissen he ffs ....
vrouwen sex drank drugs enz ok maar vissen ..... de tering jullie lijken wel 65+
iets met je moederquote:
Zoveel spul heb ik niet hoor, 2 hengeltjes en sjitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon voor de fun iddheb stuk of 6 hengels. voor zoet en zout water. maar ik ga binnenkort hier weer op de pier bij het strand vissen.
meestal als we een nachtje gaan op karper vissen, is het eigelijk meer kamperen met bbq hahaha
Moet dat nou....quote:
quote:Vissen is m’n hobby ik vind het toch zo fijn
Vissen, vissen, vissen met een nylon lijn
Vissen, vissen, vissen oh aan de water kant
De hele dag maar vissen met m’n hengel in m’n hand
De vissen zeggen auw ik heb een haakie in me bek
Maar mij ken het niet rotte nee ik vind het te gek
Dan ga ik naar het water met mijn koffertje op m’n rug
En als ik een vis gevangen heb dan gooi ik ‘m weer terug
Soms heb ik het koud en soms heb ik het heet
En soms dan vang ik niks en soms dan heb ik beet
Soms doe ik wel eens mee aan een vis concours
Maar eigenlijk vind ik het niks dat geouwehoer
Dan zit ik daar te vissen van je retterketetterdetet
En als ik niks gevangen heb dan vis ik achter het net
Retterketet vis ik achter het net
retterketet
quote:
Kan geen joubuis filmpjes kijken hierquote:
GAST!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dat ik Crazy-M wil plompzakken, dat wisten jullie al
ja idd, behalve als die klote pieper af gaat, als je half dronken in je tent ligt hahahahahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zoveel spul heb ik niet hoor, 2 hengeltjes en sjit
Op de pier vissen? Dat lijkt me wel cool! Lekker relaxt toch, tentje... biertje... BBQ!
Als ik ga vissen, ga ik meestal nachtvissen, lekker relaxt.
geeft niets hoor, zolang je maar betaald!quote:
daarom ook de textquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan geen joubuis filmpjes kijken hier
Ben jij oproepbaar voor je werk ofzo?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd, behalve als die klote pieper af gaat, als je half dronken in je tent ligt hahahahaha
hangt er van af wat het op moet brengen en hoe ze er uit zietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geeft niets hoor, zolang je maar betaald!
Hosselen jeweetz!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hangt er van af wat het op moet brengen en hoe ze er uit ziet![]()
en wat het gewicht schoon aan de haak is dit ivm betalen per kilo
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben jij oproepbaar voor je werk ofzo?![]()
Ben blij dat ik dat niet heb hahaha.
Das zwaar minder gast!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat feest heb ik dus ooken deze week nog wel ...
zwaar iri lig je te batsen piep piep piep schat w8 ff ..........
maak je nou een geintje ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben jij oproepbaar voor je werk ofzo?![]()
Ben blij dat ik dat niet heb hahaha.
zeg ik bepaal hier de regels ja! 10 rittenkaart is de minimale afname!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hangt er van af wat het op moet brengen en hoe ze er uit ziet![]()
en wat het gewicht schoon aan de haak is dit ivm betalen per kilo
hmz 10 heb je niet een proef dingetje oidquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik bepaal hier de regels ja! 10 rittenkaart is de minimale afname!
daarvoor is toch de testrit?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hmz 10 heb je niet een proef dingetje oid
bedoel wat als het niet bevalt ?
je gaat toch ook niet naar de bakker , koopt een brood, neemt een hap, en ruilt hem weer terugquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hmz 10 heb je niet een proef dingetje oid
bedoel wat als het niet bevalt ?
hahahhaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest hierom best wel lachen
Neuh, maakte geen geintje... ben blijkbaar gewoon nog niet wakker! hahahahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maak je nou een geintje ?
ik bedoel pieper waar je hengel op ligt
[ afbeelding ]
Hij lijkt meer op Clouseau (die fransman met die boot) dan op Norrisquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
ja die dingen gaan bij mij teveel heen en weer hahahhahahhaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neuh, maakte geen geintje... ben blijkbaar gewoon nog niet wakker! hahahaha
Ik heb geen piepers man, gewoon oude school.. met breekstaafjes enzo hahaha
whehehehequote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha, je moet ook niet compleet lam zijn als je gaat vissen he Henkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja die dingen gaan bij mij teveel heen en weer hahahhahahha
die heeft een brilletje nodigquote:
hoezo, gaat best , daarom heb ik de piepers hahahahhahahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, je moet ook niet compleet lam zijn als je gaat vissen he Henk
* Chuck Norris grinds his coffee with his teeth and boils the water with his own ragequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Mr. T pities the fool. Chuck Norris rips the fool's head off.
Chuck Norris had to stop washing his clothes in the ocean. The tsunamis were killing people.
Chuck Norris has volunteered to remain on earth after the Rapture; he will spend his time fighting the Anti-Christ.
They were going to release a Chuck Norris edition of Clue, but the answer always turns out to be "Chuck Norris. In The Library. With a Roundhouse Kick."
Als ik dat wijf was geweest, had ik die gozer dood geschopt hahahahaquote:
Of je kunt tegen een grapjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als ik dat wijf was geweest, had ik die gozer dood geschopt hahahaha
Dit noem ik geen grapjes meerquote:
het is wel een heul pijnlijk grapjequote:
Nja wie de bal kaatst kan hem natuurlijk terug verwachtenquote:
psychologische oorlogsvoeringquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja wie de bal kaatst kan hem natuurlijk terug verwachten
Hij een grapje.. ik ookquote:
Ik zie het anders, wat jij kan kan ik ook... maar ik kan het beter!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja wie de bal kaatst kan hem natuurlijk terug verwachten
hoor ik daar een pikstraf aankomenquote:
Damn, sinds tijden niet zo'n fake filmpje gezienquote:
Good plan, same here!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ffs tis druk hier !!!!!!!!!! ben nog niet wezen roken ... dat ga ik nu echt doen !!!
quote:
quote:
Die kende ik al.. sukkel dat het ook isquote:
mooie actiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef Droxz.nl het volgende:
Sick!
[ afbeelding ]
(zelf aantal jaren judo gedaan)
goeie move, maar ik blijve deze echt master vindenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef Droxz.nl het volgende:
Sick!
[ afbeelding ]
(zelf aantal jaren judo gedaan)
Ken er nog genoeg, weet mijn broertje alles vanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:32 schreef tripack het volgende:
[..]
mooie actie![]()
![]()
ik kan maar een paar worpen![]()
geleerd van me broertje die aan judo deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
is dat van die Mexicaanse worstelaars?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeie move, maar ik blijve deze echt master vinden![]()
[ afbeelding ]
Vind hem matig, allemaal ingestudeerd enzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeie move, maar ik blijve deze echt master vinden![]()
[ afbeelding ]
geen idee, die film was wel super trouwensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
is dat van die Mexicaanse worstelaars?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:51 schreef Droxz.nl het volgende:
Deze blijft gewoon altijd in de top KO's UFC staan
(voor de mensen met een slechte maag.... niet openen)
wow damn die wordt idd bijna ff tot moezzz elleboogstootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Dat was nog in de begin tijd van UFC, die scheidsrechters grepen nog niet zo snel inquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:53 schreef tripack het volgende:
[..]
wow damn die wordt idd bijna ff tot moezzz elleboogstoot
vind je dat jammer ? de essentie van dit is elkaar tot moes slaan toch ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat was nog in de begin tijd van UFC, die scheidsrechters grepen nog niet zo snel in
Gelukkig tegenwoordig wel anders
je zou denken van welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vind je dat jammer ? de essentie van dit is elkaar tot moes slaan toch ?
* WhiteLightning weet het niet, is een n00b op dit gebied
ja daar zit wat inquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:00 schreef tripack het volgende:
[..]
je zou denken van welmaja is zo lullig voor de fans van de verliezende partij
Daar zijn en er nog meer van hahaquote:
Dat vind zkr NIET jammer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vind je dat jammer ? de essentie van dit is elkaar tot moes slaan toch ?
* WhiteLightning weet het niet, is een n00b op dit gebied
Ga niet naar "the international", gisteren naar de bios geweest, wat een kut filmquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daar zit wat in
ik kijk teveel films
ah oke mooiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ga niet naar "the international", gisteren naar de bios geweest, wat een kut film
oke daar zit wat inquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat vind zkr NIET jammer.
In het begin ging het gewoon te ver, als iemand KO is... beuk je gewoon niet door
is ook een youtube filmpje van ...quote:Dronken automobilist wil blaasapparaat leegdrinken
Een beschonken automobilist die in de sloot was gereden, zag zondagochtend een blaasapparaat aan voor een borrelglaasje. De politie bood de dronkaard echter geen rondje aan, maar een gepeperde rekening. De 38-jarige man uit het Brabantse Helvoirt reed over de Nieuwkuijkseweg, in de buurt van zijn woonplaats. Hij raakte van de weg af en belandde met zijn voertuig in de sloot. Hij kon uit zijn auto klimmen en bleek ongedeerd. Toch rukten de hulpdiensten uit, omdat hij in eerste instantie niet reageerde. De politie zag dat er meerdere lege blikjes bier in zijn auto lagen en vroegen de man om te blazen. De dronkenlap dacht echter dat hij uit het apparaat moest drinken, in plaats van erin te blazen. Daarop werd hij naar het bureau gebracht. Toen ook daar de blaastest niet lukte is bloed bij de man afgenomen. Zijn rijbewijs is ingenomen en hij krijgt een proces-verbaal.
nee dat is in polen ofzoquote:
K mag thuis ook niet klagen hoor, maar samen (quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke mooi![]()
nou ja, ik ga nooit naar de bios eigelijk. ik heb thuis een bioscoop![]()
![]()
zit te dubben om die nieuwe star trek te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |