Poule A:1. BliksemSchigt
Schmeichel, Nesta, Iniesta, Pirlo, David Villa en Berbatov in één elftal. Dan maakt het eigenlijk niet uit dat in dit elftal behalve Panucci iedereen in het centrum wil staan en dat de balans vrij ver te zoeken is. Te veel goede voetballers om niet op te stemmen.
2. MethodMich
Het elftal van Borisz ziet er ook erg sterk uit, en PhifeDawg heeft met Mendieta één van mijn favoriete spelers, maar op plaats 2 kies ik toch voor het team van MethodMich. Het team is goed in balans en kent geen duidelijke zwakke plekken. Ook nog eens 5 spelers die in Nederland actief waren zonder dat er namen tussen zitten die misstaan bij deze verkiezing.
Poule B:1. Sjimz
Een vrijwel perfect elftal eigenlijk. Met Buffon, Vieira en Ronaldo drie van de allerbeste spelers van deze periode. Ijzersterke centrale verdedigers (al verbaasd de keuze voor Campbell mij wel gezien je clubvoorkeur

), goede opkomende backs, een middenveld in balans en voorin heel veel goals.
2. Prosac
Zelfs het kiezen van Shearer, Totti en Chivu, naast Man Utd helden Keane en Carrick, was niet genoeg om het team van Sjimz te verslaan. Dit heeft eerlijk gezegd meer te maken met mijn afkeer voor het Duitse trio (en dan met name voor Lehmann) in dit elftal dan de kracht ervan. Golfer heeft een aantal prachtige spelers maar zijn elftal is niet in balans en Intrepidivity heeft een aantal spelers die nog niks hebben laten zien (Marcelo, Ben Arfa) of juist meer jaren 90 zijn (Irwin, Sanchis). Twee teams die het in een andere poule misschien wel hadden gered.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio