+ 1.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Recensies over mij mogen via PM naar mij worden verzonden.
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Recensies over mij mogen via PM naar mij worden verzonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
auto_!![]()
Vondelparkmeet?!Tof, dan kom ik op de fiets, wijntjes drinken
Graag gedaan hoor!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ik twijfelde wel heel heel erg dus dat is ook wat waard he. Maar soms moet je een keer verkeerd gaan om goed te gaan he.
En ik had een fijne lift een end naar huis uit mijn groepje dus dat vond ik ook geweldig.
![]()
Auto, nogmaals bedankt![]()
Doen we.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:41 schreef automatic_ het volgende:
We onthouden het voor een volgende keer, haha.
Zit je niet aan te stellen, ik weet waar je werktquote:Op maandag 11 mei 2009 11:40 schreef HeatWave het volgende:
jaja, ik zit al de hele ochtend te slowchatten hier, ik moet ook nog een beetje werken.
Ja, ook hier moet ik soms iets doenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zit je niet aan te stellen, ik weet waar je werkt
Werken en fokken gaat niet altijd meestal niet samen. Behalve als je echt werkt voor fok natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ook hier moet ik soms iets doen.
Zolang je de nadruk op 'soms' legt.. is er niks aan de handquote:Op maandag 11 mei 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ook hier moet ik soms iets doen.
Nou, modden betaalt niet zoveel hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 11:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Werken en fokken gaat niet altijd meestal niet samen. Behalve als je echt werkt voor fok natuurlijk.
80 fok, 20 werkquote:Op maandag 11 mei 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, modden betaalt niet zoveel hoor.
@cue, idd een mooie balans van 80-20% ofzo.
Heeft zij je niet gesneden vannacht?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:50 schreef KudFokker het volgende:
Hmm vroeg net op msn aan meisje 1 of ze het leuk vond zaterdag
L. zegt:
Ja, maar jij deed vet lompserieus
Wat had je dan gedaan?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:50 schreef KudFokker het volgende:
L. zegt:
What did you do?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:50 schreef KudFokker het volgende:
L. zegt:
Dat verwachtte ik ook niet hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, modden betaalt niet zoveel hoor.
Wat is je msn?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:31 schreef Ripley het volgende:
Ik zit op een andere laptop zonder msn
eentje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |