+ 1.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Recensies over mij mogen via PM naar mij worden verzonden.
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Recensies over mij mogen via PM naar mij worden verzonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
auto_!![]()
Vondelparkmeet?!Tof, dan kom ik op de fiets, wijntjes drinken
Graag gedaan hoor!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ik twijfelde wel heel heel erg dus dat is ook wat waard he. Maar soms moet je een keer verkeerd gaan om goed te gaan he.
En ik had een fijne lift een end naar huis uit mijn groepje dus dat vond ik ook geweldig.
![]()
Auto, nogmaals bedankt![]()
Doen we.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:41 schreef automatic_ het volgende:
We onthouden het voor een volgende keer, haha.
Zit je niet aan te stellen, ik weet waar je werktquote:Op maandag 11 mei 2009 11:40 schreef HeatWave het volgende:
jaja, ik zit al de hele ochtend te slowchatten hier, ik moet ook nog een beetje werken.
Ja, ook hier moet ik soms iets doenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zit je niet aan te stellen, ik weet waar je werkt
Werken en fokken gaat niet altijd meestal niet samen. Behalve als je echt werkt voor fok natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ook hier moet ik soms iets doen.
Zolang je de nadruk op 'soms' legt.. is er niks aan de handquote:Op maandag 11 mei 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ook hier moet ik soms iets doen.
Nou, modden betaalt niet zoveel hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 11:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Werken en fokken gaat niet altijd meestal niet samen. Behalve als je echt werkt voor fok natuurlijk.
80 fok, 20 werkquote:Op maandag 11 mei 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, modden betaalt niet zoveel hoor.
@cue, idd een mooie balans van 80-20% ofzo.
Heeft zij je niet gesneden vannacht?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:50 schreef KudFokker het volgende:
Hmm vroeg net op msn aan meisje 1 of ze het leuk vond zaterdag
L. zegt:
Ja, maar jij deed vet lompserieus
Wat had je dan gedaan?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:50 schreef KudFokker het volgende:
L. zegt:
What did you do?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:50 schreef KudFokker het volgende:
L. zegt:
Dat verwachtte ik ook niet hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, modden betaalt niet zoveel hoor.
Wat is je msn?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:31 schreef Ripley het volgende:
Ik zit op een andere laptop zonder msn
eentje?quote:
Ik weet niet of ik echt verplicht zou willen FOK!ken eigenlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 11:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik ook niet hoor.Maar stel dat.
Uitstekend dawg, uitstekend.quote:
En waarom deed je dat dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef KudFokker het volgende:
Ok mijn singles hat-trickdankjewel, vanaf nu zal ik dat woord nooit meer gebruiken....
Maar ik heb haar totaal genegeerdzelfs toen ze met haar héérlijke kont tegen me aan begon te dansen, duwde ik haar weg
Wie was meisje 1? Het date-meisje? Het bitch-meisje? Of nog een andere?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef KudFokker het volgende:
Ok mijn singles hat-trickdankjewel, vanaf nu zal ik dat woord nooit meer gebruiken....
Maar ik heb haar totaal genegeerdzelfs toen ze met haar héérlijke kont tegen me aan begon te dansen, duwde ik haar weg
Nah, als het goed betaald wel hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik echt verplicht zou willen FOK!ken eigenlijk.
Waarom dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef KudFokker het volgende:
Ik raakte gewoon weer in paniek !!!!!!quote:
meisje 1 is artis date meisjequote:Op maandag 11 mei 2009 11:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wie was meisje 1? Het date-meisje? Het bitch-meisje? Of nog een andere?
Misschien ben je wel verliefd!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik raakte gewoon weer in paniek !!!!!!
Ik snap het niet, maar bij haar klap ik gewoon dicht en ben ik mijn lekkere babbel kwijt die ik normaal wel heb!
Zelfs mijn vrienden zeiden het!
Dat maakt het voor ons wel duidelijker jaquote:Op maandag 11 mei 2009 11:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan je haar beter benoemen als Artismeisje.
Dat zou je is zo tegen haar moeten zeggenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik snap het niet, maar bij haar klap ik gewoon dicht en ben ik mijn lekkere babbel kwijt die ik normaal wel heb!
Kweenie, dan is de lol er snel af denk ikquote:
|eg dat dan tegen d'r. "Ja, sorry, zo was het niet bedoeld. Ik word altijd een beetje verlegen als ik jou zie en dan klap ik een beetje dicht".quote:Op maandag 11 mei 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, maar ze is niet goed voor mequote:
Vrouwen KF!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, maar ze is niet goed voor me![]()
Als ik haar aandacht geef (als ik laat zien dat ik interesse in haar heb) doet ze alsof ze het niet wil...
Als ik tevens géén aandacht geef, en gewoon vriendelijk ben dan toont ze interesse door bijvoorbeeld tegen mij aan te gaan dansen en super lange smsjes te sturen
Heb je nu niet door dat jij eigenlijk precies hetzelfde doet?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik haar aandacht geef (als ik laat zien dat ik interesse in haar heb) doet ze alsof ze het niet wil...
Als ik tevens géén aandacht geef, en gewoon vriendelijk ben dan toont ze interesse door bijvoorbeeld tegen mij aan te gaan dansen en super lange smsjes te sturen
En dat is dan gelijk niet voor je? Je hebt haar aandacht nu, maak er gebruik van zou ik zeggen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan, maar ik denk dat dat geen goed idee isquote:
Ik zit in een cirkeltje...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat is dan gelijk niet voor je? Je hebt haar aandacht nu, maak er gebruik van zou ik zeggen.
Als zij nou dezelfde aandacht aan mij geeft zoals ze doet op momenten dat ik dat ook doe komt het goed...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je nu niet door dat jij eigenlijk precies hetzelfde doet?
Als het meisje deugt loopt het niet uit op een afgang. Zelfs als ze niks met KF wil kan er nog een positieve reactie komen, het is hoe dan ook vleiend.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:59 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat zou je is zo tegen haar moeten zeggen
Kan goed uit pakken, maar kan ook uitlopen op een afgang.
Ik snap niet dat jullie zo ingewikkeld doen. Je vind elkaar als het goed is leuk...dus zorg je toch dat je elkaar aandacht enzo geeft? Je wilt diegene toch spreken en zien?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als zij nou dezelfde aandacht aan mij geeft zoals ze doet op momenten dat ik dat ook doe komt het goed...
moet jij zeggenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie zo ingewikkeld doen. Je vind elkaar als het goed is leuk...dus zorg je toch dat je elkaar aandacht enzo geeft? Je wilt diegene toch spreken en zien?
Wat is dat toch met 'hard to get' spelen?
Eensch. Gewoon open kaart spelen, eerlijk zijn tov je gevoelens. Er is niets mooier dan datquote:Op maandag 11 mei 2009 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie zo ingewikkeld doen. Je vind elkaar als het goed is leuk...dus zorg je toch dat je elkaar aandacht enzo geeft? Je wilt diegene toch spreken en zien?
Volgens mij vind ze mij helemaal niet leuk...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Grote kans dat ze dat ook niet uit haarzelf gaat doenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:10 schreef KudFokker het volgende:
Volgens mij vind ze mij helemaal niet leuk...
Toen ze thuis was smsde ze me dat ze verdrietig was en me misschien morgen zou vertellen waarom
Maar dat heeft ze ook niet gedaan
Dat ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Grote kans dat ze dat ook niet uit haarzelf gaat doenGewoon vragen dus..
www.adobe.com ?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:12 schreef KudFokker het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik een .exe kan downloaden voor flashplayer?!
Hij is gewoon aan het sloeren.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:13 schreef vencodark het volgende:
Dat ja.
En KF, als je denkt dat ze je niet leuk vind dan moet je er helemaal mee kappen.Gister zei je al een ander te hebben (of interesse in een ander). Ik volg je gewoon niet meer helemaal.
En wij zijn helemaal niet zo jong!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:14 schreef dawg het volgende:
Zie hier de kloof tussen jong en oud.Oh nee, wij zijn nog helemaal niet oud.
Leg eens uit hoe jij het ziet dan, kutmutsquote:Op maandag 11 mei 2009 12:14 schreef dawg het volgende:
Zie hier de kloof tussen jong en oud.Oh nee, wij zijn nog helemaal niet oud.
Dat idee heb ik ook. Dus lekker links laten liggen. En ook niet vragen waarom ze nou verdrietig was.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Volgens mij vind ze mij helemaal niet leuk...
Toen ze thuis was smsde ze me dat ze verdrietig was en me misschien morgen zou vertellen waarom
Maar dat heeft ze ook niet gedaan
Hmm ik weet niet wat het is maar heb het gevoel dat ik het mans vind dat het me zo makkelijk af gaat...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ja.
En KF, als je denkt dat ze je niet leuk vind dan moet je er helemaal mee kappen.Gister zei je al een ander te hebben (of interesse in een ander). Ik volg je gewoon niet meer helemaal.
Ik heb vorige week nog uitvoerig verteld dat alle vrouwen hetzelfde zijn. Emotioneel labiel, onzeker, egoistisch, en dus zullen ze nooit duidelijk zijn simpelweg omdat ze niet weten wat ze willen. En weten ze dat wel, dan nog blijven ze vaag zodat ze ongestoord hun ogen open kunnen houden naar wat beters.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe jij het ziet dan, kutmuts
Ik ben me aan het afvragen of je niet gewoon een beetje met haar aan het spelen bent ipv dat je echt voor haar wilt gaan. Misschien heeft ze dat door en heeft ze daar geen zin in.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet wat het is maar heb het gevoel dat ik het mans vind dat het me zo makkelijk af gaat...
Daarom kan ik er niet tegen dat het bij haar niet lukt...
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog uitvoerig verteld dat alle vrouwen hetzelfde zijn. Emotioneel labiel, onzeker, egoistisch, en dus zullen ze nooit duidelijk zijn simpelweg omdat ze niet weten wat ze willen. En weten ze dat wel, dan nog blijven ze vaag zodat ze ongestoord hun ogen open kunnen houden naar wat beters.
Wie hapt er?
En mannen?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef dawg het volgende:
Ik heb vorige week nog uitvoerig verteld dat alle vrouwen hetzelfde zijn. Emotioneel labiel, onzeker, egoistisch, en dus zullen ze nooit duidelijk zijn simpelweg omdat ze niet weten wat ze willen. En weten ze dat wel, dan nog blijven ze vaag zodat ze ongestoord hun ogen open kunnen houden naar wat beters.
Mannen zijn gewoon een stelletje opportunisten.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En mannen?
Daarbij zijn er mannen die niet zo goed tegen duidelijkheid van de vrouw kunnen
Ik ben nog nooit zó duidelijk geweest tegen een meisje....quote:Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben me aan het afvragen of je niet gewoon een beetje met haar aan het spelen bent ipv dat je echt voor haar wilt gaan. Misschien heeft ze dat door en heeft ze daar geen zin in.
Ik denk dat dat het is inderdaadquote:Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben me aan het afvragen of je niet gewoon een beetje met haar aan het spelen bent ipv dat je echt voor haar wilt gaan. Misschien heeft ze dat door en heeft ze daar geen zin in.
Door haar weg te duwen ben je indd. vrij duidelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zó duidelijk geweest tegen een meisje....
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zó duidelijk geweest tegen een meisje....
I rest my casequote:Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef KudFokker het volgende:
Ja, ik ookquote:Op maandag 11 mei 2009 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben anders heel eerlijk over mijn gevoelens hoor.
Wij zijn het slachtoffer en daarom vervloeken wij vrouwen in het begin vaak, omdat we willen neuken maar zij vaag doet. Tot op een gegeven moment ons geduld op is, een bek opzetten, om haar vervolgens links te laten liggen zodat we ongestoord en zonder gezeur verder kunnen kijken.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En mannen?
Daarbij zijn er mannen die niet zo goed tegen duidelijkheid van de vrouw kunnen
heb haar uitgelegd waarom dat was...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Door haar weg te duwen ben je indd. vrij duidelijk.
Ik bedoel genegeerd als in, ik ben niet naar haar toe gelopen...quote:
Op welk gebied?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Wij zijn het slachtoffer en daarom vervloeken wij vrouwen in het begin vaak, omdat we willen neuken maar zij vaag doet. Tot op een gegeven moment ons geduld op is, een bek opzetten, om haar vervolgens links te laten liggen zodat we ongestoord en zonder gezeur verder kunnen kijken.
En mannen die niet tegen duidelijkheid kunnen zijn mietjes. Maar ik ben nog nooit een vrouw tegengekomen die echt wist wat ze wilde, dus dat zal niet zo vaak voorkomen.
Ik ben blij dat we allebei zo open kunnen zijn over onze gevoelens. Dat schept al bijna een band.quote:
Murmquote:Op maandag 11 mei 2009 12:28 schreef Murmeli het volgende:
hooooojjjjjjj!!!
KF ben je nou nog aan het zeuren over L? heb je gisteren niet meer met haar gespraat op msn ofzo? je zou toch open zijn
Tja, en dat alles al in anderhalf topic, kan je nagaanquote:Op maandag 11 mei 2009 12:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we allebei zo open kunnen zijn over onze gevoelens. Dat schept al bijna een band.
ach die kerels die altijd alleen maar willen neuken.....quote:Op maandag 11 mei 2009 12:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Wij zijn het slachtoffer en daarom vervloeken wij vrouwen in het begin vaak, omdat we willen neuken maar zij vaag doet. Tot op een gegeven moment ons geduld op is, een bek opzetten, om haar vervolgens links te laten liggen zodat we ongestoord en zonder gezeur verder kunnen kijken.
En mannen die niet tegen duidelijkheid kunnen zijn mietjes. Maar ik ben nog nooit een vrouw tegengekomen die echt wist wat ze wilde, dus dat zal niet zo vaak voorkomen.
Ze wisten niet wat ze zochten in een man? Bedoel je dat?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Liefde natuurlijk. Niet alleen bij ex-en, maar ook gewone vriendinnen.
Als je het goed doet wel jaquote:Op maandag 11 mei 2009 12:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach die kerels die altijd alleen maar willen neuken.....
neuken is vies
Zit nu met haar op msn, maar ze is even eten...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:28 schreef Murmeli het volgende:
hooooojjjjjjj!!!
KF ben je nou nog aan het zeuren over L? heb je gisteren niet meer met haar gespraat op msn ofzo? je zou toch open zijn
En vergeet onze kennismaking zaterdag niet!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, en dat alles al in anderhalf topic, kan je nagaan.
wat had jij gedaan dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zit nu met haar op msn, maar ze is even eten...
Ze is ziek vandaag
Als ik duidelijk ben is zij onduidelijk, en andersom...
Ga zodirect vragen waarom ze verdrietig was...
Als ik iemand leuk vind en iemand zou doen tegen mij zoals ik tegen haar doe had ik daar wel anders mee omgegaan dan zij nu doet...
Nee nog zelfde als gisteren.... zit nu op mn werk. nog niks gedaan, was om half 11 pas binnenquote:
Nee nee nee, Je moet het volgende tegen haar zeggen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze is ziek vandaag
Als ik iemand leuk vind en iemand zou doen tegen mij zoals ik tegen haar doe had ik daar wel anders mee omgegaan dan zij nu doet...
Dan doe je precies wat ze verwacht dat je doet hè.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze is ziek vandaag
nieuw aanstaand fok stelletje?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
En vergeet onze kennismaking zaterdag niet!
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee nog zelfde als gisteren.... zit nu op mn werk. nog niks gedaan, was om half 11 pas binnen
hoest bij jou dan?
Da's best lef hebbenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee nee nee, Je moet het volgende tegen haar zeggen.
L. ik heb het idee dat we elkaar steeds mislopen. We zien elkaar wel, maar we communiceren niet goed. Het zit me echt niet lekker, want elke keer als ik bij je ben klap ik dicht van de zenuwen en durf ik niks meer te doen. En later kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan. Zullen we het nog een keer proberen?
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nieuw aanstaand fok stelletje?niiiiice!!
Nee, ze weten gewoon niet wat ze willen. Wat ze vandaag willen in een relatie of man kan morgen weer helemaal anders zijn. Ookal hebben ze een relatie, dan nog vaak.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ze wisten niet wat ze zochten in een man? Bedoel je dat?
ja hier schijnt de zon ook!!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
met mij wel goed, leuk weekend achter de rug en nu een beetje aan het aanklooien op het werk. En het zonnetje schijnt
Ik ook niet!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:35 schreef automatic_ het volgende:
Zonnetje
Ik heb geen zin in colleges straks,
quote:
wrom nie?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel op rekenen Murm.
Gelukkig zijn mannen helemaal niet wisselvallig.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ze weten gewoon niet wat ze willen. Wat ze vandaag willen in een relatie of man kan morgen weer helemaal anders zijn. Ookal hebben ze een relatie, dan nog vaak.
Ja ik ook... 14.45 - 18.30; hiep hoi!quote:
Nee, die zijn opportunistisch.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mannen helemaal niet wisselvallig.
Nietus, ik bedoel wel!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook. en ze had ook gezegd toch dat ze je leuk vond maar rustig aan wilde doen KF? Dan moet je daar ook een beetje op vertrouwen. als je nu zo raar tegen dr gaat doen dan denk zij: oh die heeft geen zin meer in mij die is afgehaakt, nou laat dan maar.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:36 schreef djayzz het volgende:
[..]ik denk dat het anders helemaal niks gaat worden.
Ik gelukkig maar van 15 tot 17.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja ik ook... 14.45 - 18.30; hiep hoi!
ach gewoon. maar het hoeft niet ofzo. ik dacht he er word gesjanst laat ik daar eens wat hoopvols tegenover zetten. maar misschien verpest ik het wel met mn gezeik.quote:
Ik heb arbeidspsychologie & MTO/Statistiek. Jij?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik gelukkig maar van 15 tot 17.
Welke vakken heb jij dan?
Volgens mij zei ze dat rustig aan doen alleen maar om me af te wimpelen...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook. en ze had ook gezegd toch dat ze je leuk vond maar rustig aan wilde doen KF? Dan moet je daar ook een beetje op vertrouwen. als je nu zo raar tegen dr gaat doen dan denk zij: oh die heeft geen zin meer in mij die is afgehaakt, nou laat dan maar.
Ik ben er zelf heel makkelijk in hoor: als een vent een paar keer vaag tegen me doet ben ik pleite. Graag of niet hoor!
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb arbeidspsychologie & MTO/Statistiek. Jij?
Wij zijn er duidelijk over en laten het niet doorsudderen ten koste van de ander.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh het hoeft nietquote:Op maandag 11 mei 2009 12:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach gewoon. maar het hoeft niet ofzo. ik dacht he er word gesjanst laat ik daar eens wat hoopvols tegenover zetten. maar misschien verpest ik het wel met mn gezeik.
ok ik heb niks gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij denkt te negatief. en je kan nou eenmaal niet altijd meteen je zin krijgen he. maar als het alleen voor de heb ik zou ik me er gewoon niet zo druk over maken en het laten gaan. klein playertjequote:Op maandag 11 mei 2009 12:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat rustig aan doen alleen maar om me af te wimpelen...
Maar zo werkt het niet, als KudFokkert iets ziet wil hij het hebben
Multivariate Analysis. Wiskunde met meerdere variabelen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb arbeidspsychologie & MTO/Statistiek. Jij?
Das is waar. Maar doen vrouwen dat wel dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Wij zijn er duidelijk over en laten het niet doorsudderen ten koste van de ander.
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh het hoeft nietdat is altijd fijn om te weten.
![]()
Maar soms mag je elkaar een beetje leuk benaderen maar hoeft dat verder niets echt te betekenen.Das het mooie van fok!
Jij flirtkoninginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Succes daarmee he.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:42 schreef Ripley het volgende:
Ik weet overigens best wel wat ik wil. Een LAT-relatie met een leuke, volwassen man die niet zeurt.
en die goed in bed is?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:42 schreef Ripley het volgende:
Ik weet overigens best wel wat ik wil. Een LAT-relatie met een leuke, volwassen man die niet zeurt.
Oh kut, gooi ik hier even mijn eigen glazen in.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:42 schreef Ripley het volgende:
Onder leuk valt lief, goed uitziend, grappig, beetje slim, goed in bed en niet te veel issuesquote:
Officieel: iemand die de eigen mening, politiek door de wisselende omstandigheden laat bepalen.quote:
1.89 heh, wat nou kleinquote:Op maandag 11 mei 2009 12:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij denkt te negatief. en je kan nou eenmaal niet altijd meteen je zin krijgen he. maar als het alleen voor de heb ik zou ik me er gewoon niet zo druk over maken en het laten gaan. klein playertje
Maar wat wil je nou met haar hebben dan? Een vaste relatie? Of gewoon nog een date? Of wil je haar gewoon in bed krijgen?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat rustig aan doen alleen maar om me af te wimpelen...
Maar zo werkt het niet, als KudFokkert iets ziet wil hij het hebben
Ach, het leven zonder relatie is toch ook hartstikke leuk. Ik zou gewoon lekker daarvan genieten en dan komt er vanzelf wel iets voorbijquote:Op maandag 11 mei 2009 12:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
1.89 heh, wat nou klein!~
Ik word er gewoon gek van dat er niemand is waar ik gelukkig van word...
Misschien stel ik te hoge eisen?!
Oh gadver. No way dat ik ooit afhankelijk word van een man.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:45 schreef Murmeli het volgende:
ik wil een rijke vent en niet meer hoeven werken om mijn eten en mijn huis te betalen....
alleen wil de vent die ik heb niet meewerken aan dat plannetje
je blijft kleinquote:Op maandag 11 mei 2009 12:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
1.89 heh, wat nou klein!~
Ik word er gewoon gek van dat er niemand is waar ik gelukkig van word...
Misschien stel ik te hoge eisen?!
Goeie vraag!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou met haar hebben dan? Een vaste relatie? Of gewoon nog een date? Of wil je haar gewoon in bed krijgen?
Inderdaad. Als iets me overigens niks kan schelendan is het of een man geld heeft. Hence de sloebers die ik altijd datequote:Op maandag 11 mei 2009 12:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh gadver. No way dat ik ooit afhankelijk word van een man.
Zegt a kans op b en wil cquote:Op maandag 11 mei 2009 12:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou met haar hebben dan?A Een vaste relatie?B Of gewoon nog een date?C Of wil je haar gewoon in bed krijgen?
Ja dankje! Gister weer 1,5 uur zitten klote met SPSSquote:
Oke... Veel plezier, niets voor mij! Haha.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Multivariate Analysis. Wiskunde met meerdere variabelen.
Wat leer je bij arbeidspsychologie? Hoe je mensen zo goed mogelijk aan het werk krijgt?
Klinkt leuk! Wat studeer je eigenlijk?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja dankje! Gister weer 1,5 uur zitten klote met SPSS
[..]
Oke... Veel plezier, niets voor mij! Haha.
Ja, dat is wel het "grote" waar het overgaat & verder komen er nog allerlei kleine dingen bij kijken, haha.
Precies. Voor het geld zorg ik zelf wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Als iets me overigens niks kan schelendan is het of een man geld heeft. Hence de sloebers die ik altijd date
Ja, het is wel leuk, maar het is nu een inleidend vak dus je krijgt vaak "Ooo ja, duh! Dat snap ik ook wel"quote:Op maandag 11 mei 2009 12:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Wat studeer je eigenlijk?
Oja SPSS...dat heb ik gelukkig al verdrongen... hoewel het opzich wel een handig programma is.... maar dan nog... kweetniet, ik werd er ook moe van. ik heb het trouwens moeten leren in een dos versie dat was helemaal een ramp. gelukkig hadden ze bij mn afstuderen gewoon windowsquote:Op maandag 11 mei 2009 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja dankje! Gister weer 1,5 uur zitten klote met SPSS
Ah okee. En je nieuwe werk bevalt ook nog steeds?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, het is wel leuk, maar het is nu een inleidend vak dus je krijgt vaak "Ooo ja, duh! Dat snap ik ook wel"
Ik studeer Psychologie
nee ik wil eigenlijk ook niet afhankelijk zijn maar ik heb zo'n hekel aan mn werkquote:Op maandag 11 mei 2009 12:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Als iets me overigens niks kan schelendan is het of een man geld heeft. Hence de sloebers die ik altijd date
Ja, dat kan ik mij wel voorstellen dat dat helemaal een ramp was! Haha. Een handig programma is het zeker, maar dan moet ik "iets" doen en dan ben ik al weer vergeten hoe het moet. Ach, het is goedgekomen! Haha.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oja SPSS...dat heb ik gelukkig al verdrongen... hoewel het opzich wel een handig programma is.... maar dan nog... kweetniet, ik werd er ook moe van. ik heb het trouwens moeten leren in een dos versie dat was helemaal een ramp. gelukkig hadden ze bij mn afstuderen gewoon windows
Ja, vrijdag ging ook goed! Ik kreeg al meteen de gebruikelijke kinder-vragen haha. Morgen even bellen of ik mijzelf nu volledig mag inplannen en/of dat ik nog een "inwerk"dienst moet hebben. Afgelopen vrijdag hadden ze namelijk iemand te weinig gezet, dus ik was meteen een volledige kracht.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. En je nieuwe werk bevalt ook nog steeds?
Waarom doe je het dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ik wil eigenlijk ook niet afhankelijk zijn maar ik heb zo'n hekel aan mn werk
QFTquote:Op maandag 11 mei 2009 12:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan?
Ik hebd at nooit begrepen, dat mensen blijven zitten in een baan die ze niet leuk vinden. IK vind mijn werk geweldig en ga elke dag met plezier naar mijn werk. Je zit er 40 uur per week, dan kun je er maar beter plezier in hebben
Hmm denk dat ik wel een relatie met haar zou kunnen hebben jaquote:Op maandag 11 mei 2009 12:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou met haar hebben dan? Een vaste relatie? Of gewoon nog een date? Of wil je haar gewoon in bed krijgen?
Ik heb een fijne baan maar niet eentje die ik echt leuk vind. Waarom? Omdat ik nog steeds niet weet wat ik nou echt leuk vind eigenlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 12:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan?
Ik hebd at nooit begrepen, dat mensen blijven zitten in een baan die ze niet leuk vinden. IK vind mijn werk geweldig en ga elke dag met plezier naar mijn werk. Je zit er 40 uur per week, dan kun je er maar beter plezier in hebben
Leuk toch! Was wel zwaar dan zeker, vrijdag!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, vrijdag ging ook goed! Ik kreeg al meteen de gebruikelijke kinder-vragen haha. Morgen even bellen of ik mijzelf nu volledig mag inplannen en/of dat ik nog een "inwerk"dienst moet hebben. Afgelopen vrijdag hadden ze namelijk iemand te weinig gezet, dus ik was meteen een volledige kracht.
Leuk dat je het vraagt trouwens!
Precies.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan?
Naja, om eerlijk te zijn viel het wel mee! Haha. Het ging eigenlijk vanzelfquote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Leuk toch! Was wel zwaar dan zeker, vrijdag!
Haha, dank je.
Ja inderdaad...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je blijft klein
volgens mij word jij er gewoon gek van dat je niet meteen je zin krijgt.
Soms is het niet zo simpel.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan?
Goed. Je zult op dit moment geen (fatsoenlijke) relatie met haar krijgen. Dan moet je veel te veel spelletjes gaan spelen en wordt het dus een relatie van niets.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm denk dat ik wel een relatie met haar zou kunnen hebben ja
Alleen zei vertelde al dat ze niet zo van de relaties is...
In bed krijgen zou leuk zijn, maar liever meer
Wat tof!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, om eerlijk te zijn viel het wel mee! Haha. Het ging eigenlijk vanzelf
Stond er zelf ook een beetje van te kijken
En dat uit de mond van een vrouw.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dawg, twijfel is over het algemeen gewoon nee.
Ook bij een vrouw.
Als je dat in je achterhoofd houdt, word je niet meer aan het lijntje gehouden.
Als het JA is, weet zelfs een vrouw dat wel
Jeetje mina, wat ben jij voor een oppervlakkige drol!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja inderdaad...
Vind het zo raar dat het bij die Cosmopolitan chick die nog knapper (en gewilder is dan L) wel zo makkelijk lukt, maar bij L. niet...
wat is QFT?quote:
Ja, zeker! En het eten ging ook goed! Haha. Ben benieuwd hoe de groep de volgende keer isquote:
Dan moet er wel ander werk zijn, Ripquote:Op maandag 11 mei 2009 12:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan?
Gelukkig heb je hem al gequotequote:
Quoted for truthquote:Op maandag 11 mei 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat is QFT?
en rip...als ik wist wat ik wel leuk vond dan had ik dat allang gedaan! je hoort hier maar een deel van het verhaal. maar de samenvatting is dat ik er echt wel hard mn best voor doe om uit deze situatie te komen
ja, die weet ik nog wel hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 12:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
En vergeet onze kennismaking zaterdag niet!
Nou super! Succes alvast.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, zeker! En het eten ging ook goed! Haha. Ben benieuwd hoe de groep de volgende keer is
Sommige mensen redeneren vanuit hun eigen referentiekader. Op zich niets mis mee, maar het is jammer dat er vaak ook vanuit datzelfde referentiekader doorgegeneraliseerd wordt.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
en rip...als ik wist wat ik wel leuk vond dan had ik dat allang gedaan! je hoort hier maar een deel van het verhaal. maar de samenvatting is dat ik er echt wel hard mn best voor doe om uit deze situatie te komen
Dat is het wel. Mensen zijn alleen te bang om te doen wat ze eigenlijk willen.quote:
Kom op. Je aan het lijntje laten houden doe je zelf.quote:
Ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Sommige mensen redeneren vanuit hun eigen referentiekader. Op zich niets mis mee, maar het is jammer dat er vaak ook vanuit datzelfde referentiekader doorgegeneraliseerd wordt.
En daarom blijf je haar toch leuk vinden - omdat je haar niet helemaal kunt krijgenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja inderdaad...
Vind het zo raar dat het bij die Cosmopolitan chick die nog knapper (en gewilder is dan L) wel zo makkelijk lukt, maar bij L. niet...
En als daar momenteel dan geen werk in is? Dan kan ik wel ontslag gaan nemen maar werkloos zijn is ook niet handig.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is het wel. Mensen zijn alleen te bang om te doen wat ze eigenlijk willen.
En ik denk ook dat iedereen diep in zijn hart wel weet wat ie nu echt leuk vind, maar dat veel mensen zichzelf belemmeren door te denken dat dat niet haalbaar is.
Het bed verhaal lukt wel, had zaterdag ook gekund...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Goed. Je zult op dit moment geen (fatsoenlijke) relatie met haar krijgen. Dan moet je veel te veel spelletjes gaan spelen en wordt het dus een relatie van niets.![]()
Het bed in krijgen gaat misschien nog wel lukken. Maar opnieuw alleen via spelletjes. Ze is er gewoon (met jou) nog niet aan toe.
Succes.
En als je nu op kantoor zit en je verdiend een aardig salaris... maar je werkt liever met auto's (voorbeeldje)quote:Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
En ik denk ook dat iedereen diep in zijn hart wel weet wat ie nu echt leuk vind, maar dat veel mensen zichzelf belemmeren door te denken dat dat niet haalbaar is.
jups!!!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Sommige mensen redeneren vanuit hun eigen referentiekader. Op zich niets mis mee, maar het is jammer dat er vaak ook vanuit datzelfde referentiekader doorgegeneraliseerd wordt.
Ik ga liever met plezier naar mijn werk dan dat ik een topsalaris verdien.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
En als je nu op kantoor zit en je verdiend een aardig salaris... maar je werkt liever met auto's (voorbeeldje)
dan ga je uitzoeken wat een gem. automonteur verdiend en besef je dat je liever op kantoor blijft
Nee, dat is het niet. Beiden niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is het wel. Mensen zijn alleen te bang om te doen wat ze eigenlijk willen.
Ik moet gewoon een jaar of 10 geduld hebben en dan kan ik mijn droombaantje startenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
En als je nu op kantoor zit en je verdiend een aardig salaris... maar je werkt liever met auto's (voorbeeldje)
dan ga je uitzoeken wat een gem. automonteur verdiend en besef je dat je liever op kantoor blijft
Vind het wel meevallen. Een vindt hij echt leuk, maar denkt hij niet te kunnen krijgen, de ander ziet er goed uit en is gemakkelijker te krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:02 schreef Murmeli het volgende:
auto wat voor nieuwe baan heb je? wat gaaf dat het vanzelf ging!!
KF: wat venco zegt: je doet nu heel oppervlakkig. aan de andere kant zeg je dingen als dat je wel een relatie met haar kan hebben. wat vind je nou echt van die 2 meiden en wat wil je nu van ze? wil je ze hebben omdat ze gewild zijn, of geef je om (een van) de 2 en wil je ervoor gaan, of ze nou knap is of niet?
en dat ook nog ja..... ik denk ook dat mijn gedachten over dat ik genoeg geld moet hebben om mezelf in leven te houden me belemmeren om te bedenken wat ik echt wil. en dan nog meer dingen die me belemmeren. eigenlijk belemmert mn hele karakter me, hahaha....quote:Op maandag 11 mei 2009 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Er is altijd werk voor mensen die goed zijn end ie hard werken.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En als daar momenteel dan geen werk in is? Dan kan ik wel ontslag gaan nemen maar werkloos zijn is ook niet handig.
maar doe je ook de leukste baan ter wereld als je daar niet van kan rondkomen?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga liever met plezier naar mijn werk dan dat ik een topsalaris verdien.
Ik bedoel, waarom wil cosmo girl me wel terwijl ze meer jongens kan krijgen, maar artis meisje niet ?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeetje mina, wat ben jij voor een oppervlakkige drol!
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Kom op. Je aan het lijntje laten houden doe je zelf.
kun je wel zielig gaan lopen klagen, maar dat staat je niet.
Ik denk dat je gelukkiger wordt van plezier hebben dan van geldquote:Op maandag 11 mei 2009 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
bij een relatie werkt het echt niet om te gaan voor iemand die easy to get is, omdat je iemand die je echt wilt niet kan krijgen.....quote:Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Een vindt hij echt leuk, maar denkt hij niet te kunnen krijgen, de ander ziet er goed uit en is gemakkelijker te krijgen.
Waar kies je voor? Gaan voor wat je wil, of voor wat je kan krijgen.
(zelfde als met die baan)
Ik ben sinds vorige week begonnen als groepsleiding bij de GGZ, Jeugd. Dat zijn groepen van 6 - 12 en 12 - 18 (/23)quote:Op maandag 11 mei 2009 13:02 schreef Murmeli het volgende:
auto wat voor nieuwe baan heb je? wat gaaf dat het vanzelf ging!!
zoals ik net al zei, ik denk dat het beste ergens in het midden ligtquote:Op maandag 11 mei 2009 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelukkiger wordt van plezier hebben dan van geld
zeker.... maar eten en een dak boven je hoofd kunnen betalen is wel een vereiste....quote:Op maandag 11 mei 2009 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelukkiger wordt van plezier hebben dan van geld
cool!!! stoere baan lijkt mij!!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorige week begonnen als groepsleiding bij de GGZ, Jeugd. Dat zijn groepen van 6 - 12 en 12 - 18 (/23)
Nou ja, ik heb nu een leuke baan en een goed slaaris, dat is ook fijn. Maar er zijn weinig banen waar je niet van rond kan komen als je echt wil.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
zoals ik net al zei, ik denk dat het beste ergens in het midden ligt
Sorry hoor, maar je bent een jaar of 21? Kan je dan niet begrijpen dat je iemand wel of niet leuk vind hoe geliefd of gewild je verder ook bent?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik bedoel, waarom wil cosmo girl me wel terwijl ze meer jongens kan krijgen, maar artis meisje niet ?
Dus je moet jeugd leiden dat soms! ouder is dan je zelf dat lijkt me wel lastig.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorige week begonnen als groepsleiding bij de GGZ, Jeugd. Dat zijn groepen van 6 - 12 en 12 - 18 (/23)
Dat dusquote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je bent een jaar of 21? Kan je dan niet begrijpen dat je iemand wel of niet leuk vind hoe geliefd of gewild je verder ook bent?
Iemand wil jou of wil jou niet. Wat is daar nu zo ingewikkeld aan?
Smaken verschillen, probeer daar mee te leven.
quote:
Ja dat snap ik, maar waarom laat ze dat niet duidelijk merken ?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je bent een jaar of 21? Kan je dan niet begrijpen dat je iemand wel of niet leuk vind hoe geliefd of gewild je verder ook bent?
valt mee.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders neem mijn generalisaties even helemaal letterlijk, muis.
Vraag het haar.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waarom laat ze dat niet duidelijk merken ?
Het is een vrouw!!!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zal me niet anders voordoen, dat heb ik tot nu toe ook niet gedaan...quote:Op maandag 11 mei 2009 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp.
Je bent een bepaald persoon.
deze dame kan je heeeeel misschien regelen maar dan moet je je daarvoor heel anders voordoen dan wie je eigenlijk bent.
waarom zou je dat doen? wees gewoon jezelf. doe wat je doen wilt. niet doen wat je denkt dat zij wilt dat je doet.
en als je haar uiteindelijk dan niet krijgt, ga je daar dood aan? is dit je droomvrouw? want als dit je droomvrouw is, waarom gaat dit dan zo moeilijk? en dan alsnog, stel je regelt haar, dan regel je haar door iemand te spelen die je niet zelf bent, blijf je die persoon dan? of ga je haar de eigen jij leren kennen? Want als zij verliefd wordt op iets dat je speelt, vind ze de echte jij dan nog wel leuk? en als je in die rol blijft, vind je het zelf uiteindelijk nog leuk?
Jah ik snap het hele gedoe ook niet echt.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:15 schreef vencodark het volgende:
Pff, wel vermoeiend hoor.maar ben blij dat iemand me snapt en met me eens is.
Omdat ze de aandacht wel prettig vindt. Duh.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, is het ook welquote:
Ja, dat kan inderdaad voorkomen, maar dat gaat waarschijnlijk (nog) niet snel gebeuren. Ach, op mijn stage heb ik het ook gedaan en dat werkte goedquote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dus je moet jeugd leiden dat soms! ouder is dan je zelf dat lijkt me wel lastig.
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee dat snap ik en KF ook wel, hij is er volgens mij alleen nog niet uit of het de moeite waard is en hij niet beter gewoon die cosmo kan pakkenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bij een relatie werkt het echt niet om te gaan voor iemand die easy to get is, omdat je iemand die je echt wilt niet kan krijgen.....
Ja precies. En anders kan KF beter geheel vrijgezel blijven en een beetje rondscharrelen of wat dan ook.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah ik snap het hele gedoe ook niet echt.
Laat het niet afhangen van wat die meiden willen .. maak gewoon eerst zelf je keuze en blijf daarbij
Goedemiddag en welkom in onze discussiërende menigte.quote:
Dan zegt ze toch dat ze dat nog niet weet. En bij twijfel is het toch nee.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:17 schreef vencodark het volgende:
KF: vraag haar gewoon eens direct wat ze nu wil. Dat maakt het hopelijk een stuk duidelijker. Bedenk ook eens wat jij wil. Misschien zit ze te wachten op duidelijkheid van jou.
En als ik stop met aandacht geven komt ze naar mij toe om meer aandacht te krijgenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat ze de aandacht wel prettig vindt. Duh.
Haha, ook best. Maar dan zou ik er op den duur niet meer achter aan gaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan zegt ze toch dat ze dat nog niet weet. En bij twijfel is het toch nee.
good for her!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nu een leuke baan en een goed slaaris, dat is ook fijn. Maar er zijn weinig banen waar je niet van rond kan komen als je echt wil.
Ik moet mijn ex-beste vriendin het nageven, zij heeft haar baan opgezegd eneen ander gezocht die ze geweldig vond en daarbij 1500 euro bruto salaris ingeleverd. Enz e is er echt, echt veel gelukkiger van geworden
Daar mis ik te veel dingen voorquote:Op maandag 11 mei 2009 13:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja precies. En anders kan KF beter geheel vrijgezel blijven en een beetje rondscharrelen of wat dan ook.
Idd.. en dan is al het moeilijke gedoe in 1x weg (behalve als ze niet met hem naar bed willen natuurlijk ;') )quote:Op maandag 11 mei 2009 13:18 schreef vencodark het volgende:
Ja precies. En anders kan KF beter geheel vrijgezel blijven en een beetje rondscharrelen of wat dan ook.
Ja, want dan voelt ze zich verongelijkt. Ze vindt je niet leuk genoeg voor een relatie, maar wel leuk genoeg om haar ego te strelen. Deal with it.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En als ik stop met aandacht geven komt ze naar mij toe om meer aandacht te krijgen?
Hmm
Ik vind het wel aandoenlijk, opzichquote:
Dat dus!quote:
Kijk en dat geld helpt toch ook wel beetje.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:20 schreef djayzz het volgende:
Ik heb trouwens een baan waarbij ik (bijna) elke dag met plezier naar toe ga. Iedereen heeft wel zijn mindere dagen natuurlijk. En het verdient erg goed, daar heb ik wel geluk mee!
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En als ik stop met aandacht geven komt ze naar mij toe om meer aandacht te krijgen?
Nee, maar voor je het weet willen ze kinderen en trouwen enzo.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het wel aandoenlijk, opzich.
Je kan als meisje ook beter een oudere, ervaren man hebben, die draaien niet zo om de zaken heen.
Precies.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jongere mannenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het wel aandoenlijk, opzich.
Je kan als meisje ook beter een oudere, ervaren man hebben, die draaien niet zo om de zaken heen.
Iddquote:Op maandag 11 mei 2009 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kijk en dat geld helpt toch ook wel beetje.Denk dat het beetje in balans moet blijven. Leuke baan + leuk salaris.
Mannen willen geen kinderenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar voor je het weet willen ze kinderen en trouwen enzo.
Ripley, kom er maar in!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar voor je het weet willen ze kinderen en trouwen enzo.
Ach, dan heb ik ook iets wat zij wilquote:Op maandag 11 mei 2009 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, want dan voelt ze zich verongelijkt. Ze vindt je niet leuk genoeg voor een relatie, maar wel leuk genoeg om haar ego te strelen. Deal with it.
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn de mijne alleen maar jonger geweest1 en 2 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:
in het begin is dat allemaal leuk en "spannend" maar na wat weken wil je inderdaad gewoon wat duidelijkheid.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ook best. Maar dan zou ik er op den duur niet meer achter aan gaan.
Als ik geen zekerheid van een gast krijg wat ie nou wil dan heb ik zoiets: laat dan maar.
die krijgen kinderenquote:
Hoef ik dan ook niet naar college van je?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:24 schreef ThE_ED het volgende:
en weg allemaal jullie, het is veel te mooi weer om in dit topic te zitten
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is wel erg jong
Ja he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vandaar dat het niet werkte.
![]()
En daar schiet je dus geen flikker mee op! beslis nou wat je wil vent.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik ook iets wat zij wilwat ik haar dus ook niet ga geven
Ja precies. Toch wel ja. En uiteindelijk weten ze het...en dan gaat alles weer weg.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
in het begin is dat allemaal leuk en "spannend" maar na wat weken wil je inderdaad gewoon wat duidelijkheid.
Nee, skip maar vandaagquote:Op maandag 11 mei 2009 13:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoef ik dan ook niet naar college van je?
Prima. Dan komt er voor haar binnenkort wel een nieuw gastje dat haar ego wil strelen. Helaas is het wel zo simpel voor vrouwenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
uhm nee? Vrouwen worden ouderquote:Op maandag 11 mei 2009 13:24 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
![]()
Gelukkig worden we dan wel weer ouder op ten duur
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
En daar schiet je dus geen flikker mee op! beslis nou wat je wil vent.![]()
- Je wil haar en je gaat ervoor.
- Je wil haar niet en hebt geen contact meer.
Anders horen we over 3 weken nog steeds verhalen dat je het probeert maar dat je haar niet kan krijgen
Dat geld inderdaad echt voor mannen tussen 25 en 30.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:21 schreef HeatWave het volgende:
Dat heb ik met vrouwenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen, je kan niet met en niet zonder ze.
En ondertussen heb je al wel gevraagd waarom ze nou verdrietig was?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Go djayzzquote:Op maandag 11 mei 2009 13:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Anders horen we over 3 weken nog steeds verhalen dat je het probeert maar dat je haar niet kan krijgen
Als ik haar geen aandacht meer geef is het dus optie 2 hehquote:Op maandag 11 mei 2009 13:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mannen juist altijd wel, alleen ik niet....
Maar dan moet je haar hier ook geen aandacht meer gevenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik haar geen aandacht meer geef is het dus optie 2 heh
Dat burgerlijke kan me niet eens schelen. Maar 9 vd 10 kinderen vind ik vreselijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:24 schreef Ripley het volgende:
HW haat kinderen en trouwen. Want burgerlijk. Dus dat lijkt me geen probleem, VD
Opgelost, slotje!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar dan moet je haar hier ook geen aandacht meer geven
Leest ze toch niet, maar hou me mond...quote:Op maandag 11 mei 2009 13:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar dan moet je haar hier ook geen aandacht meer geven
Je hoeft toch niet single te zijn om niet te trouwen en geen kinderen te krijgen?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Zullen we allemaal single zijn omdat we geen kinderen willen (en niet willen trouwen?)
We gaan welquote:
Nee, maar wij welquote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Leest ze toch niet, maar hou me mond...
Ik heb met mijn voormalige liefdes nog niet zo gesproken over trouwen en kinderen.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Zullen we allemaal single zijn omdat we geen kinderen willen (en niet willen trouwen?)
23quote:Op maandag 11 mei 2009 13:26 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Aldus iemand van 22(ofzo)
Wat een lef, wat een kortzichtigheid
jij bent nog jong. als je straks tegen de 30 bent gaan je ballen rammelen ofzo. altijd hetzelfde bij die kutkerels. zeggen ze eerst ik wil geen kinderen en na een jaar gaan ze zeuren dat ze het toch wel willenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb met mijn voormalige liefdes nog niet zo gesproken over trouwen en kinderen.
Mja dat heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Pff, ik ben helemaal niet zo definitief.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
wel van die van mij afblijven hequote:Op maandag 11 mei 2009 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
23
Maar tja, kan er niks aan doen dat ik de jonkies niet interessant vind. Er zijn vast uitzonderingenMaar die moet ik nog tegenkomen
ik maak maar grapjequote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet single te zijn om niet te trouwen en geen kinderen te krijgen?
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb met mijn voormalige liefdes nog niet zo gesproken over trouwen en kinderen.
Het staat inmiddels op m'n standaard repetoire om dat te polsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben me in korte tijd toch veel vrouwen met 'haast' tegengekomen
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |