Ja ga zeker smorgens in de trein gezellig mn laptop lezen, dat gaven ze trouwens ook als optie aan.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
Papieren kranten lezen is zóóóó 2006 [ afbeelding ]
En dat terwijl de zuilen in utrecht altijd smiddags nog vol zitten en die in zwolle netjes leeg zijnquote:Dagblad De Pers zal vanaf maandag
in de papieren versie voortaan
alleen nog maar in de Randstad
te vinden zijn. Onze lezers in
de rest van het land kunnen de
krant lezen op www.depers.nl.
Binnen de Randstad behouden
we onze gewone distributiepunten:
in het openbaar vervoer, op
kantoren, universiteiten, hogescholen
en de Bruna-winkels.
Jij komt ook uit een provinciequote:Op maandag 11 mei 2009 10:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Whehehe, TS komt uit de provincie...
Nee, je moet praten met andere mensen. Communiceren enzo.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ga zeker smorgens in de trein gezellig mn laptop lezen, dat gaven ze trouwens ook als optie aan.
Voor mensen buiten de randstad : www.depers.nlbah
ik ga niet om 6:45 uitgebreid met slapende personen zitten praten.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je moet praten met andere mensen. Communiceren enzo.
Eng hé?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik ga niet om 6:45 uitgebreid met slapende personen zitten praten.
Nee niet eng, irritant ik lees gewoon liever een krantje. En vele met mij.quote:
Ja daar zit ik nu sterk over na te denkenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:04 schreef TNA het volgende:
Dan besteed je maar een euro aan een echte krant.
Lees dan de Metro of Spits. Of print je eigen exemplaar van De Pers uit, of maak een omweg langs Vroomshoop of Surhuisterveen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee niet eng, irritant ik lees gewoon liever een krantje. En vele met mij.
En de andere helft slaapt in de lekker stille coupé
Iets met aantallen reizigers en de moeite/geld die het kost om de krant uit te delen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja daar zit ik nu sterk over na te denkenmaar toch raar waarom dan wel in de randstad?
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lees dan de Metro of Spits. Of print je eigen exemplaar van De Pers uit, of maak een omweg langs Vroomshoop of Surhuisterveen.
als ze een pakketje naar vroomshoop kunnen brengen kunnen ze ook wel even langs zwollequote:Op maandag 11 mei 2009 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets met aantallen reizigers en de moeite/geld die het kost om de krant uit te delen.
Print dan 's morgens De Pers uit vanaf hun site.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]metro
spits
de pers was nog okay begon iets minder te worden maar de pers heeft ten minste nog degelijke opinie stukken ipv 2 regelige anp berichtjes.
Blijkbaar is dat te duur.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
als ze een pakketje naar vroomshoop kunnen brengen kunnen ze ook wel even langs zwolle
geen tijd voorquote:Op maandag 11 mei 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Print dan 's morgens De Pers uit vanaf hun site.
quote:
dat deed ik altijd al want de pers zuil stond in zwolle een stuk verder weg dan die van de metro en spits wordt je de hele tijd door driekwarters in je maag gesplitstquote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht
Je moet ook wel een beetje moeite doen voor een kwaliteitskrant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |