En nu nog iets meer moeite doen, of geld aan een echte krant uitgeven.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat deed ik altijd al want de pers zuil stond in zwolle een stuk verder weg dan die van de metro en spits wordt je de hele tijd door driekwarters in je maag gesplitst
Het wordt eerder dat laatste. Of een abo maar omdat ik dus altijd al rond 6en de deur uit ben vraag ik me af of die optijd zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nu nog iets meer moeite doen, of geld aan een echte krant uitgeven.
Neem een avondkrantquote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het wordt eerder dat laatste. Of een abo maar omdat ik dus altijd al rond 6en de deur uit ben vraag ik me af of die optijd zijn.
Is een optiequote:
Ja en ik kan er niet mee omgaan, zo is dat statement ook weer gemaakt.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:16 schreef MPG het volgende:
Eensch met TS.
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:27 schreef S-Two het volgende:
Eens met de klacht van TS. In Groningen ook geen De Pers meer.
bedankt voor de steunbetuigingenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:01 schreef Xandrar het volgende:
Kut idd, de Pers is altijd goede krant om te lezen.
Ja, nog eentje hier.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
[..]
bedankt voor de steunbetuigingen
Mwoah, degelijk valt over te twisten. Ik las vorige week een stuk over 12 redenen waarom de Giro d'Italia beter zou zijn dan de Tour de France. Nu weet ik dat het een ludiek artikel zou moeten zijn, maar de redenen (o.a.) waren dat de Italiaanse koffie beter is, het dit jaar de 100e verjaardag van de Giro is en omdat de Giro eerder in het jaar is. Met dit soort zooi kan ik eigenlijk alleen met eenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]metro
spits
de pers was nog okay begon iets minder te worden maar de pers heeft ten minste nog degelijke opinie stukken ipv 2 regelige anp berichtjes.
Ik lees sowieso nooit over sport maar idd de pers was wel aan het dalen in kwaliteit maar toch van de drie gratis krantjes vind ik het de beste.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwoah, degelijk valt over te twisten. Ik las vorige week een stuk over 12 redenen waarom de Giro d'Italia beter zou zijn dan de Tour de France. Nu weet ik dat het een ludiek artikel zou moeten zijn, maar de redenen (o.a.) waren dat de Italiaanse koffie beter is, het dit jaar de 100e verjaardag van de Giro is en omdat de Giro eerder in het jaar is. Met dit soort zooi kan ik eigenlijk alleen met eenreageren.
Nu snap ik dat je van een gratis krant niet te veel kunt verwachten, maar deze gratis kranten drukken gewoonweg bagger. Wat dat betreft ben ik toch wel gelukkig met mijn Volkskrant in de ochtend![]()
Mjah, ik vind eigenlijk dat ze vanaf het begin met hun "diepte"artikelen open deuren intrappen danwel de plank misslaan. Helaas heb ik dan weer net geen voorbeelden beschikbaarquote:Op maandag 11 mei 2009 12:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik lees sowieso nooit over sport maar idd de pers was wel aan het dalen in kwaliteit maar toch van de drie gratis krantjes vind ik het de beste.
Eens vooral de dag was echt betreurenswaardig ik heb er aan het begin ooit 1 gelezen en daarin presteerden ze het om zichzelf 3 keer tegen te spreken in 1 krantquote:Op maandag 11 mei 2009 12:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, ik vind eigenlijk dat ze vanaf het begin met hun "diepte"artikelen open deuren intrappen danwel de plank misslaan. Helaas heb ik dan weer net geen voorbeelden beschikbaar
Oh, en de ingezonden brieven zijn meestal ook te treurig voor woorden
Maar ach, uiteindelijk is er toch wel een markt voor. Dat zag je zelfs bij de DAG, die zich nog wilden onderscheiden van de rets dmv overtollig gebruik van grafiekjes en foto's (ZOMG KLEURTJES!!!1!!). Dat was echt te treurig voor woorden.
En het kutte is dat de oudere dagbladen lijken te denken dat ze alleen kans van overleven hebben wanneer zij ook hun niveau naar beneden halen. Best een treurige gedachte eigenlijk.
De Pers is een raar krantje eigenlijk. Soms hebben ze redelijk grote nieuwsonderwerpen gewoon niet. Dat kan natuurlijk niet als je jezelf krant noemt. Af en toe pakken ze breed uit en kiezen ze overduidelijk lang van tevoren een hoofdonderwerp. Vanaf de voorpagina grijnst het je dan al tegemoet. Maar zo'n onderwerp heeft niet altijd met het nieuws van die dag te maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Eens vooral de dag was echt betreurenswaardig ik heb er aan het begin ooit 1 gelezen en daarin presteerden ze het om zichzelf 3 keer tegen te spreken in 1 krant
Maar in de pers las je nog eens wat dingen buiten de geijkte paden en dat sprak mij wel aan.
En dat is misschien wel wat ik er zo leuk aan vind een dagelijks gratis opinie tijdschriftquote:Op maandag 11 mei 2009 12:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
De Pers is een raar krantje eigenlijk. Soms hebben ze redelijk grote nieuwsonderwerpen gewoon niet. Dat kan natuurlijk niet als je jezelf krant noemt. Af en toe pakken ze breed uit en kiezen ze overduidelijk lang van tevoren een hoofdonderwerp. Vanaf de voorpagina grijnst het je dan al tegemoet. Maar zo'n onderwerp heeft niet altijd met het nieuws van die dag te maken.
Kortom: De Pers doet zich voor als (nieuws)krantje, maar heeft tegelijkertijd vaak meer van een (opinie)tijdschrift. Het is daardoor nogal onevenwichtig allemaal. Vaak wel leuk om te lezen, maar niet om op de hoogte te geraken van het nieuws.
Waar in Friesland woon jij dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:53 schreef Repeat het volgende:
Gelukkig woon ik in het goede deel van Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |