quote:
Henrikequote:
Pfff ik vreet nog liever m'n eigen stront op, die ik daarna uitkots..anaal inbreng en dan via een boogje weer in m'n mond spetter om het wederom op te eten/drinkenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Pfff ik vreet nog liever m'n eigen stront op, die ik daarna uitkots..anaal inbreng en dan via een boogje weer in m'n mond spetter om het wederom op te eten/drinken
Met 3 man voetbaltraining gehadLekker Lijnschieten olé
Lolwut?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Pfff ik vreet nog liever m'n eigen stront op, die ik daarna uitkots..anaal inbreng en dan via een boogje weer in m'n mond spetter om het wederom op te eten/drinken
Songfestival...dat is toch 3 keer niksquote:
Is toch de bomb joh. De Toppers gaan ook gewoon winnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:14 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Songfestival...dat is toch 3 keer niks
Nee...nee...neequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:16 schreef norich het volgende:
[..]
Is toch de bomb joh. De Toppers gaan ook gewoon winnen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
En Nathalie was niet aan het werk vanavond? Na het trainen nog ff bij de drive-in geweest
Aah ok, nee was om half 11 / kwart voor 11 net, zat dr zo'n donker propke die 10 min met duitsers bezig wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Maar mocht om half 9 alweer naar huis. Maar anderhalf uur gewerkt dus
Dun meisje of wat gezet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Aah ok, nee was om half 11 / kwart voor 11 net, zat dr zo'n donker propke die 10 min met duitsers bezig was
Propke = stevigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dun meisje of wat gezet?
Dat dunnere meisje is vaak heel chagrijnig en heel traag
Leuk dat ze het gebruiken!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
http://www.tctubantia.nl/(...)cles-viert-feest.ece
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |