dat is mijn favoriete spel van spele.nl. en is nogal verslavendquote:
Gaat goed met je of niet?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vannacht nóg een droom had:
Om een of andere reden was ik bij een punkrock concertje van The Misfits of The Exploited, en vanuit het niets begonnen mensen te roepen en te schreeuwen. Bleek dat bij alle langharigen een stuk haar was afgeknipt, zodat hun enige oplossing was om alles er maar af te halen
Ik stond ineens op het podium tussen de bandleden, een seconde later ernaast en vervolgens had mijn ma m'n hoofd vast en knipte lukraak wat plukken wegIk begon op haar te schelden, en weer een seconde later had ik ook kort haar
Ik schrok wakker en het eerste wat ik deed was naar mn haren grijpen, ik voelde me behoorlijk opgelucht toen ik lang haar vast had, en viel weer in slaap
klopt. ik weet alleen niet meer hoeveel meter ik als max ooit heb gehaald. het was minimaal 2900 maar weet niet of dat wel m'n beste ooit is.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:39 schreef norich het volgende:
[..]
dat is mijn favoriete spel van spele.nl. en is nogal verslavend![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vannacht nóg een droom had:
Om een of andere reden was ik bij een punkrock concertje van The Misfits of The Exploited, en vanuit het niets begonnen mensen te roepen en te schreeuwen. Bleek dat bij alle langharigen een stuk haar was afgeknipt, zodat hun enige oplossing was om alles er maar af te halen
Ik stond ineens op het podium tussen de bandleden, een seconde later ernaast en vervolgens had mijn ma m'n hoofd vast en knipte lukraak wat plukken wegIk begon op haar te schelden, en weer een seconde later had ik ook kort haar
Ik schrok wakker en het eerste wat ik deed was naar mn haren grijpen, ik voelde me behoorlijk opgelucht toen ik lang haar vast had, en viel weer in slaap
gaan we naar de film?quote:
pff iig geen romantische vrouwenfilm.quote:
Not really.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff iig geen romantische vrouwenfilm.
heb jij nog een verlanglijstje?
Yup, ik heb weer wat te doen, en dan droom ik tenminste weer lekker absurd, itt geen dromen kunnen onthouden omdat ik toch niks te doen had behalve op mn kamertje zittenquote:
Bartquote:Op maandag 11 mei 2009 15:02 schreef Rikketik het volgende:
Wordt de TT nog wel geseed? Hij blijft op 67% hangen.
afgelopen weekend nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |