abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97858540
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:20 schreef planethugo het volgende:

[..]

omfg :') geweldig of goed, nou nou wat een leesfout. _O-

kah steekt niet boven het gemiddelde(en dat is dus goed of geweldig) uit als verdediger. Opbouwen kan hij totaal niet en hij haalt meer dan eens streken uit wat de club punten kost. De achterblijvers kunnen hem prima vervangen.

m.a.w. je lult wel stoer maar het is eigenlijk poep wat je zegt
Kah is gewoon een prima eredivisievoetballer, dat jij andere dingen leest is niet mijn probleem.

Wie gaat hem dan vervangen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_97865447
Nietszeggende clubjes in de middle of nowhere die met een zak oliedollars hier spelers kopen :r :r :r :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 22:57:57 #53
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97865735
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weer een goede eredivisie voetballer die vertrekt, maar er zullen er nog wel veel volgen en de achterblijvers worden steeds kutter
hahaha alsof hij zo'n geweldige topvoetballer is, je snapt er weer eens weinig van
pi_97865767
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

hahaha alsof hij zo'n geweldige topvoetballer is, je snapt er weer eens weinig van
Iemand die niet kan lezen en zegt dat ik er weinig van snap :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_97865890
Vond het altijd een leuke speler om naar te kijken ... Hij kon niet voetballen, Maar hij deed wel leuke dingen.
★★★
pi_97865945
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Iemand die niet kan lezen en zegt dat ik er weinig van snap :')
Niet te geloven. Jij bent de man! Jij snapt alles.

Edit: Ohja. Je zei alleen dat Ajax geen kampioen zou worden. Dat was wel ff een blunder.
★★★
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 23:01:42 #57
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97865948
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Vond het altijd een leuke speler om naar te kijken ... Hij kon niet voetballen, Maar hij deed wel leuke dingen.
Inderdaad, maar mensen die hem ineens geweldig vinden omdat ie een omhaal deed zijn wel :')
pi_97866184
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Niet te geloven. Jij bent de man! Jij snapt alles.

Edit: Ohja. Je zei alleen dat Ajax geen kampioen zou worden. Dat was wel ff een blunder.
Ja echt man, verschrikkelijk
pi_97866215
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Inderdaad, maar mensen die hem ineens geweldig vinden omdat ie een omhaal deed zijn wel :')
Ja man. Hij is echt coooooooooooooool
pi_97866264
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja echt man, verschrikkelijk
Paultje toch .. :N
★★★
pi_97866394
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Paultje toch .. :N
Pa-Modou
pi_97866539
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hij heet Mamadou
:')

Fail.
★★★
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 23:13:18 #63
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97866579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja man. Hij is echt coooooooooooooool
pi_97866911
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:13 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Sorry dat ik me verlaag tot jou (gebrek aan) niveau, zal het niet meer doen
pi_97867081
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Sorry dat ik me verlaag tot jou (gebrek aan) niveau, zal het niet meer doen
Wel erg kinderachtig van je. Je bent fucking 31 jaar man. Gedraag je eens.
★★★
pi_97867215
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Fail.
Nou moet ik huilen
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:24:54 #67
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97867278
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wel erg kinderachtig van je. Je bent fucking 31 jaar man. Gedraag je eens.
DAM en normaal gedrag :?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_97867387
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef Smoofie het volgende:

[..]

DAM en normaal gedrag :?
Tsjah, ik weet dat het lastig is.
★★★
pi_97876043
DiegoArmandoMaradona wordt hier behoorlijk afgemaakt. _O-
pi_97887196
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:02 schreef essentieel het volgende:
DiegoArmandoMaradona wordt hier behoorlijk afgemaakt. _O-
Echt he?
pi_97888792
pi_97890755
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kah is gewoon een prima eredivisievoetballer, dat jij andere dingen leest is niet mijn probleem.

Wie gaat hem dan vervangen?
dat is de vraag nog, maar hij heeft bij roda de laatste jaren vaak gespeeld terwijl hij niet de eerste keus was. Afgelopen seizoen bijv heeft de fauw rechtsback gestaan omdat de aangetrokken horsten het niveau niet aankon waardoor kah in het centrum kon staan. Daarvoor stond de fauw in het centrum, vorig seizoen samen met Kruijswijk en zat Kah gewoon op de bank. Hij was wel altijd de eerste reserve maar heeft toch vaak tussen bank en basis gehangen. Wij rodafans hebben vaak ons hart vastgehouden als kah plotseling weer moest opdraven.
pi_97890848
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:06 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat is de vraag nog, maar hij heeft bij roda de laatste jaren vaak gespeeld terwijl hij niet de eerste keus was. Afgelopen seizoen bijv heeft de fauw rechtsback gestaan omdat de aangetrokken horsten het niveau niet aankon waardoor kah in het centrum kon staan. Daarvoor stond de fauw in het centrum, vorig seizoen samen met Kruijswijk en zat Kah gewoon op de bank. Hij was wel altijd de eerste reserve maar heeft toch vaak tussen bank en basis gehangen. Wij rodafans hebben vaak ons hart vastgehouden als kah plotseling weer moest opdraven.
Horsten, De Fauw en Wielaert in de basis dan maar?
pi_97890979
horsten is gestopt als prof, de fauw gaat wss naar België
pi_97891052
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:11 schreef planethugo het volgende:
horsten is gestopt als prof, de fauw gaat wss naar België
En dan heb je niet liever Kah in plaats van een Pool, Belg of een Serv van een kutclub?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')