Tis al goedquote:Op maandag 11 mei 2009 08:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Sorry.. zag niet dat ik de laatste post had
Ooh en ik heb geen hekel aan mezelf nee...quote:Op maandag 11 mei 2009 08:47 schreef KudFokker het volgende:
Ik weet echt niet wat het is...
Maar ik werd vanmorgen wakker met een aantal sneeën op mijn lichaam...
Er lag ook bloed op mijn beddengoed, maar niet op de grond van mijn kamer...
Heb meteen het bed verschoond, maar kon nergens wat scherps vinden...
Ook in de rest van mijn kamer ligt niks scherp
Zover ik weet slaapwandel ik ook niet ofzo!
Heeft iemand hier ooit eens van gehoord ?
Je hebt een poltergeist in je huisquote:Op maandag 11 mei 2009 08:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh en ik heb geen hekel aan mezelf nee...
Nee, ik ben wel eens in mijn slaap van de trap gedonderd zonder er iets van te merken! en ik wist ook niet dat ik slaapwandelde. Maar jezelf snijdenquote:Op maandag 11 mei 2009 08:47 schreef KudFokker het volgende:
Voorbereidingen voor het grote slachtoffer aanstaande vrijdagquote:Op maandag 11 mei 2009 08:47 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind het zo raar heh...quote:Op maandag 11 mei 2009 08:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel eens in mijn slaap van de trap gedonderd zonder er iets van te merken! en ik wist ook niet dat ik slaapwandelde. Maar jezelf snijden
Wat is er vrijdagquote:Op maandag 11 mei 2009 08:50 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Voorbereidingen voor het grote slachtoffer aanstaande vrijdag
quote:Op maandag 11 mei 2009 08:56 schreef hardromacore het volgende:
Flikker nou eens op man
Do you need some batteries?
Ach, ik vind het ook sneu voor jullie hoor..quote:Op maandag 11 mei 2009 08:58 schreef KudFokker het volgende:
Altijd maar seks hierstelletje konijnen hier
Het is sneuer voor jezelf dat je nog nooit GeKudFokt bent hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ach, ik vind het ook sneu voor jullie hoor..
quote:Op maandag 11 mei 2009 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ach, ik vind het ook sneu voor jullie hoor..
O menquote:Op maandag 11 mei 2009 09:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is sneuer voor jezelf dat je nog nooit GeKudFokt bent hoor!!
Damnquote:Op maandag 11 mei 2009 09:00 schreef KudFokker het volgende:
Het is sneuer voor jezelf dat je nog nooit GeKudFokt bent hoor!!
Dat duurt lang!quote:Op maandag 11 mei 2009 09:01 schreef Tally het volgende:
Over batterijen gesprokenHij is nog niet binnen
Zal vrijdag eens vragen
He insgelijks, maar ik ga het nu mooier maken..quote:Op maandag 11 mei 2009 09:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen zin in vandaag btw, dat jullie dat even weten.
Mijn man zei al dat ze hem op de redactie misschien eerst wilde uitproberenquote:
Was je zo zat?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:02 schreef rival het volgende:
Sex, de dag dat ik dat voor het laatst gehad heb kan ik me niet eens herinneren
Ik ben ook weg, maar of t daar betre op wordt...quote:Op maandag 11 mei 2009 09:04 schreef hardromacore het volgende:
[..]
He insgelijks, maar ik ga het nu mooier maken..
oftewel vaarwel slowchat
Haha, gadverdamme!quote:Op maandag 11 mei 2009 09:04 schreef Tally het volgende:
Mijn man zei al dat ze hem op de redactie misschien eerst wilde uitproberen
Maar ik ga vrijdag naar de opname dus zal eens kijken
Ik zei ook dat ze hem mochten houden danquote:
Of was het zo dramatisch dat je het hebt verbannen uit je herinnering?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ik iig de dag zelf nog wel herinneren
+1.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen zin in vandaag btw, dat jullie dat even weten.
Ik kan me geen dramatische sex herinneren, maar dat zegt dus niksquote:Op maandag 11 mei 2009 09:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of was het zo dramatisch dat je het hebt verbannen uit je herinnering?
Ze heeft gin zin in vandaag zei ze. Ze zei niet dat ze er geen zin in heeft vandaag..quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 08:52 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb vroeger wel een keer in mijn slaap over de wasmachine gepistdie was daardoor ook stuk gegaan
ik wil hem niet meer herinneren.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:02 schreef rival het volgende:
Sex, de dag dat ik dat voor het laatst gehad heb kan ik me niet eens herinneren
Lekkerquote:
Goed geregeldquote:
Kom maar langsquote:
Ja inderdaad, lekker kort dagjequote:
Ik vond het leuk!quote:
Ik ken je pijn, ik zat vrijdag tot half 6. Even volhoudenquote:
Kwart voor zes hier.. Maar mss vertrek ik toch wat eerder. Die tijd haal ik dan later deze week wel in.quote:
Dat inderdaad! Goede locatie, iedereen was vrolijk, fijne sfeerquote:
En daarna moet ik naar een IVA cursusquote:Op maandag 11 mei 2009 09:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken je pijn, ik zat vrijdag tot half 6. Even volhouden
Het knuffelenquote:
Ik ben getrouwdquote:
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Terecht een laken hoeft niet zo veel te kostenquote:
quote:
Ja, jij. Maar de rest?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd
[..]
Jaaaaaaaaaaaasteeds weer
Wannneer gaan we weer?quote:
Enschedequote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Terecht een laken hoeft niet zo veel te kosten
There was hugging going on on location. I cannot deny that.quote:
Kolere, ik heb geen visum en ik ben niet ingeent hoor, ik kan niet zomaar naar het buitenland!quote:
Kweenie.. Daar ga ik niet overquote:
Snelquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Kolere, ik heb geen visum en ik ben niet ingeent hoor, ik kan niet zomaar naar het buitenland!
Enschede ligt heul niet in Friesland.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kolere, ik heb geen visum en ik ben niet ingeent hoor, ik kan niet zomaar naar het buitenland!
Allemaal knuffelaars hier dusquote:
Niet? Weet ik het, ik ken al die provinciale dorpjes nietquote:
Je bent een lieffiequote:
Is niet meer dan de waarheidquote:
quote:
"Amsterdam, Rotterdam, ik weej allebei niej waor da legt, of da da bestoat"quote:Op maandag 11 mei 2009 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet? Weet ik het, ik ken al die provinciale dorpjes niet.
quote:
kan iemand dit vertalen?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
"Amsterdam, Rotterdam, ik weej allebei niej waor da legt, of da da bestoat"
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat inderdaad! Goede locatie, iedereen was vrolijk, fijne sfeer
quote:
Dat had je Zaterdag kunnen doenquote:
Toen zei je nog niet zulke lelijke dingenquote:
Geen idee!quote:
Je moet toegeven, het schuren, dat was het lekkerstequote:Op maandag 11 mei 2009 09:28 schreef Belsezar het volgende:
There was hugging going on on location. I cannot deny that.
Agossie, kusje dr'op?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toen zei je nog niet zulke lelijke dingen
quote:
Nou, wie dan? Je zegt het vast niet voor nop.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, gisteren een nummer gehad van een forumster van hier
Het inmiddels fameuze geschuurquote:Op maandag 11 mei 2009 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen idee!
[..]
Je moet toegeven, het schuren, dat was het lekkerste
Gelukkig ben je niet zo veeleisend, dat scheelt weerquote:Op maandag 11 mei 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan moet je hem wel komen brengen!
Hoi Ang3lquote:
Ik voldoe graag aan de vooroordelen die men heeft over een vrouwquote:Op maandag 11 mei 2009 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig ben je niet zo veeleisend, dat scheelt weer.
Hey, jij hierquote:
Hey, is dat een goed iets?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, jij hier. Wat kan jij mooi vertwijfeld kijken zeg
.
Opzich wel iets cute'achtigs, maar je moet nog even werken aan je uiteindelijke beslissingenquote:
Mja, maar jullie hadden vies eten.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel iets cute'achtigs, maar je moet nog even werken aan je uiteindelijke beslissingen.
Nou, vorige draadje laatste paar postsquote:Op maandag 11 mei 2009 09:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, wie dan? Je zegt het vast niet voor nop.
Daar zijn de meningen nog over verdeeld, ik vond het best lekker eigenlijkquote:
Mission accomplished danquote:Op maandag 11 mei 2009 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik voldoe graag aan de vooroordelen die men heeft over een vrouw
Ooh ok dan had ik net iemand getroffen die het niet zo briljant vond.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog over verdeeld, ik vond het best lekker eigenlijk.
Ik ben dan ook zeer tevreden met mijzelfquote:
Ik zeg Poltergeistquote:Op maandag 11 mei 2009 09:55 schreef KudFokker het volgende:
Heb net even lopen zoeken op internet over die sneeën op mijn lichaam, maar kan er niks over vinden![]()
Er waren er ook wel een paar die het niets vonden idd, het moet je dingen zijn, tapas. Ik hou wel van veel kleine hapjesquote:Op maandag 11 mei 2009 09:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh ok dan had ik net iemand getroffen die het niet zo briljant vond.
Als jullie het maar gezellig gehad hebben.
Ik wacht nog steeds op het hoofdgerechtquote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er waren er ook wel een paar die het niets vonden idd, het moet je dingen zijn, tapas. Ik hou wel van veel kleine hapjes.
Ja zo laat vertrekken de treinen voor mij niet meer, had ook wel langer sowieso willen blijven maar ja, het zij zo. Misschien een volgende keer dat ik langer kan blijven ofzo, kweet ook niet. Wel toevallig trouwens dat jullie ook nog naar Stairway terugkeerde.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er waren er ook wel een paar die het niets vonden idd, het moet je dingen zijn, tapas. Ik hou wel van veel kleine hapjes.
Gezellig was het zeker, ik had nog wel wat meer mensen in de Stairway terug verwacht na het eten, ik had zelf de trein van 4:07 pas.
Ja, jij moet natuurlijk idd ook nog wel een heel eind terug en geen nachttreinen helaas.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja zo laat vertrekken de treinen voor mij niet meer, had ook wel langer sowieso willen blijven maar ja, het zij zo. Misschien een volgende keer dat ik langer kan blijven ofzo, kweet ook niet. Wel toevallig trouwens dat jullie ook nog naar Stairway terugkeerde.
Het kan ook maar nét op het werkquote:Op maandag 11 mei 2009 10:00 schreef Belsezar het volgende:
http://www.awkwardboners.com/
Ik lach me kapot
Het is indd. een leuke/mooie tent. Was er nog nooit eerder geweest.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, jij moet natuurlijk idd ook nog wel een heel eind terug en geen nachttreinen helaas.
Ik ben gek op de Stairway, is voor mij 1 van de redenen om naar meets te gaan.
Ik kom er graag, ga er soms zelfs heen als er geen meeting isquote:Op maandag 11 mei 2009 10:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is indd. een leuke/mooie tent. Was er nog nooit eerder geweest.
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:00 schreef Belsezar het volgende:
http://www.awkwardboners.com/
Ik lach me kapot
Wel lief dat ik jullie visjes mocht opetenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het hoofdgerecht.
Ooh Amsterdam, ja dan heb je wat meer reismogelijkheden.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom er graag, ga er soms zelfs heen als er geen meeting is. Maar ja, ik ben er dan ook met een half uurtje vanuit Amsterdam.
Sja, dat heb je toch met meetings, daarom is Utrecht het "eerlijkst" opzich natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 10:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh Amsterdam, ja dan heb je wat meer reismogelijkheden.Zou wel fijn zijn als een meet eens wat meer deze kant op zou zijn. Ik moet altijd ver reizen.
Ik ben blij dat ze nog goed terecht zijn gekomenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wel lief dat ik jullie visjes mocht opeten
Mijn ex woont daar nu met haar manquote:Op maandag 11 mei 2009 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat heb je toch met meetings, daarom is Utrecht het "eerlijkst" opzich natuurlijk.
Zeeland, ik kan me ook niet herinneren dat ik er ooit geweest ben trouwens.
Ja, is natuurlijk ook zo. Centrale plek beetje in het midden van het land is gewoon prettig voor de meeste. Maar je zou mij verder niet horen klagen hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat heb je toch met meetings, daarom is Utrecht het "eerlijkst" opzich natuurlijk.
Zeeland, ik kan me ook niet herinneren dat ik er ooit geweest ben trouwens.
Good Luckquote:
Wat valt er te doen dan in Zeeland?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, is natuurlijk ook zo. Centrale plek beetje in het midden van het land is gewoon prettig voor de meeste. Maar je zou mij verder niet horen klagen hoor.![]()
Enne, nooit in Zeeland geweest? Schande!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat valt er te doen dan in Zeeland?We hebben mosselfeestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een intikkertje van hier tot Tokyo, daar begin ik niet eens aanquote:
Ik weet het. Maar soms moet je aan de verwachtingen enzo voldoen. Maar Zeeland is vooral leuk als het mooi weer is.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is een intikkertje van hier tot Tokyo, daar begin ik niet eens aan.
Maar voor de rest klinkt het wel gezellig dan.
Niets mis mee hoor, ik vond het wel grappigquote:Op maandag 11 mei 2009 10:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar soms moet je aan de verwachtingen enzo voldoen. Maar Zeeland is vooral leuk als het mooi weer is.
hey mopquote:
heerlijk... alleen die kut wekkerquote:
Amsterdam is ook wel tof. Aantal keer eens geweest, Vondelpark nooit bezocht maar dagje Amsterdam staat nog wel in Things to do lijstje voor vd zomer.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, ik vond het wel grappig.
Ja, het is overal een stuk leuker met lekker weer natuurlijk, ik kijk nu uit over een zonovergoten Vondelpark, daar is ook niets mis mee.
vondelpark meet?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Amsterdam is ook wel tof. Aantal keer eens geweest, Vondelpark nooit bezocht maar dagje Amsterdam staat nog wel in Things to do lijstje voor vd zomer.
Geef maar een seintje als je deze kant op wil komen, krijg je de insiderstourquote:Op maandag 11 mei 2009 10:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Amsterdam is ook wel tof. Aantal keer eens geweest, Vondelpark nooit bezocht maar dagje Amsterdam staat nog wel in Things to do lijstje voor vd zomer.
Mooi weer, Vondelparkquote:Op maandag 11 mei 2009 10:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik als ras echte Amsterdammer ben vorige week pas voor het eerst in het Vondelpark geweestquote:
Moet ik ook nog eens doenquote:
je bent geen ras echte amsterdammer!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik als ras echte Amsterdammer ben vorige week pas voor het eerst in het Vondelpark geweest
25% Duits bloedquote:Op maandag 11 mei 2009 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
je bent geen ras echte amsterdammer!
want als het je uitkomt ben je kwart duits...
stop bullshitting
Ben bang van wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:27 schreef HeatWave het volgende:
gaan jullie dan in een kringetje op het gras zitten?.
Ayequote:Op maandag 11 mei 2009 10:27 schreef vencodark het volgende:
Vondelparkmeet is eigenlijk best een goed idee.
Mensen die daar voor in zijn, say Aye!![]()
Moeten we wel zon hebben.
Languit in het gras! En geen kringetjes..quote:Op maandag 11 mei 2009 10:27 schreef HeatWave het volgende:
quote:
Koelbox is wel weer erg toeristisch Nederland he.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..].
V'parkmeets zijn erg leuk trouwens, koelboxjes mee, ik heb een heel aardige "ghettoblaster" voor de muziek. Als het idd een beetje lekker weer is zit je zo tot 23:00 buiten.
je kan daar gewoon terrasje doen hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 10:27 schreef HeatWave het volgende:
ja, maar anders moeten we constant heen- en weer naar de "nacht"winkel aan de rand van het park voor wat kouds te drinkenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Koelbox is wel weer erg toeristisch Nederland he.Groot picknickleed erbij.
En maar zonnen!
I know, ik kan het blauwe theehuis zien vanuit mijn raam op dit momentquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
True.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar anders moeten we constant heen- en weer naar de "nacht"winkel aan de rand van het park voor wat kouds te drinken.
is er plek zat?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
I know, ik kan het blauwe theehuis zien vanuit mijn raam op dit moment.
Ja, er komen zeker wel weer vpark meets, al dan niet vanuit Singlesquote:Op maandag 11 mei 2009 10:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
True.Het is iig wel een idee voor tegen de zomer ofzo.
Ja, op dit moment is het nog niet echt heel drukquote:
Fietsquote:
Straks zijn er weer 5 meets tegelijk ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, er komen zeker wel weer vpark meets, al dan niet vanuit Singles.
Ik moet er telkens om lachen hahaquote:
Alleen maar gezellig toch? Anders zaten wij nu ook niet te kleppen hierquote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Straks zijn er weer 5 meets tegelijk ofzo.
Zeker, zaterdag was ook gezellig. Toch blij dat ik gegaan ben, was het eerst niet van plan.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen maar gezellig toch? Anders zaten wij nu ook niet te kleppen hier.
Goeie beslissing geweest iddquote:Op maandag 11 mei 2009 10:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker, zaterdag was ook gezellig. Toch blij dat ik gegaan ben, was het eerst niet van plan.
Dan had je moeten gaan. Ik vind persoonlijk dat men het niet kan maken ongevraagd foto's te plaatsen van anderen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:43 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Maar zijn er nog foto`s gemaakt?
Wil wel is zien wat er allemaal is gebeurt
Aye!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:27 schreef vencodark het volgende:
Vondelparkmeet is eigenlijk best een goed idee.
Mensen die daar voor in zijn, say Aye!![]()
Moeten we wel zon hebben.
Morgen Nouk!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
auto_!![]()
Vondelparkmeet?!Tof, dan kom ik op de fiets, wijntjes drinken
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie beslissing geweest idd. Nu de volgende keer halverwege nog de juiste beslissing nemen en het begint ergens op te lijken qua meetings met jou
.
en mij alleen laten shoppen?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker, zaterdag was ook gezellig. Toch blij dat ik gegaan ben, was het eerst niet van plan.
Daar waren we het op die dag heel snel over eens toen die ene foto geplaatst wasquote:Op maandag 11 mei 2009 10:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan had je moeten gaan. Ik vind persoonlijk dat men het niet kan maken ongevraagd foto's te plaatsen van anderen.
Daar heb je gelijk in!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan had je moeten gaan. Ik vind persoonlijk dat men het niet kan maken ongevraagd foto's te plaatsen van anderen.
Nee, maar toen ik nog met voormalig lief was, was ik niet van plan geweest te gaan.quote:
ja, das waar, je stormde niet meteen weg toen je gevraagd werd, dat spreekt voor jequote:Op maandag 11 mei 2009 10:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ik twijfelde wel heel heel erg dus dat is ook wat waard he. Maar soms moet je een keer verkeerd gaan om goed te gaan he.
En ik had een fijne lift een end naar huis uit mijn groepje dus dat vond ik ook geweldig.
![]()
Auto, nogmaals bedankt![]()
Ja! Waarom hebben we die hippie niet geboycot?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar waren we het op die dag heel snel over eens toen die ene foto geplaatst was
Dat van die lift wist ik nog niet toen ik bij jullie wegging, maar achteraf vroeg ze het aan me en daar ben ik toch wel blij om.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, das waar, je stormde niet meteen weg toen je gevraagd werd, dat spreekt voor je. En ik snap het wel hoor, een lift met de auto of een ellenlange reis met het OV, ik had het wel geweten hoor
.
Dus het is je vergeven, deze keer.
Wij gingen alleen omdat wijzelf gingenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik nog met voormalig lief was, was ik niet van plan geweest te gaan.Jij trouwens ook niet.
![]()
Als we meeten in Amsterdam gaan we gewoon weer shoppen.
Hebben we geen foto van hem?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja! Waarom hebben we die hippie niet geboycot?
Vond ik ook, dus ook tegen die kerel (dyna ofzo) gezegd. Die hier overigens bijna nooit post?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Logisch ookquote:Op maandag 11 mei 2009 10:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat van die lift wist ik nog niet toen ik bij jullie wegging, maar achteraf vroeg ze het aan me en daar ben ik toch wel blij om.
Er wordt nu toch om gevraagd?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Of een rit of een slaapplekquote:Op maandag 11 mei 2009 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch ook.
Maar dan moet je zoiets ook weten te regelen bij de vondelpark meeting natuurlijk...
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er wordt nu toch om gevraagd?Wat een geheimzinnigheid weer. Is iedereen zo lelijk?
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wij gingen alleen omdat wijzelf gingen
Ik weet het al ik stop er wel meequote:Op maandag 11 mei 2009 10:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies, behalve om foto's van de meet te plaatsen.
Dat kan uiteraard ook altijd nog, maar dat vond ik weer zo typisch om voor te stellenquote:
Punt is gewoon dat er mensen zijn die bewust anoniem hier rondzwerven. Zelf geen foto's plaatsen van zichzelf e.d. Dat hoor je te respecteren.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Vond ik ook, dus ook tegen die kerel (dyna ofzo) gezegd. Die hier overigens bijna nooit post?
Ja!quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er wordt nu toch om gevraagd?Wat een geheimzinnigheid weer. Is iedereen zo lelijk?
quote:
Nee het is typisch als je zegt: neukenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard ook altijd nog, maar dat vond ik weer zo typisch om voor te stellen.
Gek mensquote:Op maandag 11 mei 2009 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Foto's plaatsen zonder toestemming te vragen aan degenen die op de foto's staan, is gewoon not done...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oh ja, maar zo ben ik nietquote:Op maandag 11 mei 2009 10:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee het is typisch als je zegt: neuken
Bengeltjelief!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stel je voorquote:Op maandag 11 mei 2009 10:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Foto's plaatsen zonder toestemming te vragen aan degenen die op de foto's staan, is gewoon not done...
Zou zo van Cruijf kunnen komenquote:
Dan zal ik het maar doen.. Neuken?quote:
Dan moet ik zeker weer helemaal naar Pluskut komen?quote:
Jij had toch een slaapplek?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker weer helemaal naar Pluskut komen?.
Ja, maar zij is te lui om naar Amsterdam te komenquote:
Gek mens?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gek mens
Niet door degenen die op de foto staan
Kan natuurlijk mijn post hier weer plaatsen. Er werd om gevraagd.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Foto's plaatsen zonder toestemming te vragen aan degenen die op de foto's staan, is gewoon not done...
jammerquote:
Dat heb je mij niet horen zeggen. dat ging om een kusje ter troost voor de gemene dingen die je zeiquote:Op maandag 11 mei 2009 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar zij is te lui om naar Amsterdam te komen.
Ja, waaronder ik, bewust vrij anoniem. Ik vond het dus nogal stom inderdaad, vandaar dat ik er wat van gezegd heb.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Punt is gewoon dat er mensen zijn die bewust anoniem hier rondzwerven. Zelf geen foto's plaatsen van zichzelf e.d. Dat hoor je te respecteren.
En ook diegenen die zelf wel foto's in hun fobo hebben staan zullen er niet altijd van gediend zijn als anderen foto's van ze maken en online plaatsen.
of wou jij?quote:
Waar dacht je dan aan? Mudwrestling ofzo?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jammer.
Het hoeft niet gewelddadig hoor.
Jij snapt hetquote:Op maandag 11 mei 2009 11:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar dacht je dan aan? Mudwrestling ofzo?
Nee, het gaat mij ook altijd goed afquote:Op maandag 11 mei 2009 11:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denken als een man is niet altijd zo moeilijk hoor.
welke leeftijd zo ongeveer?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, te oud enzo.Heb ze liever wat jonger.
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:06 schreef rival het volgende:
aan de mensen die hier bewust anoniem zitten!![]()
Zodra je naar een Meet gaat ben je niet zo heel anoniem meer
Hmzzz, nou ok, ik vergeef het je, en er is altijd nog iets als "marge"quote:
onder de meeters niet, maar voor de rest van het internet nog welquote:Op maandag 11 mei 2009 11:06 schreef rival het volgende:
Ja, maar er is ook zoiets als een maximale grens.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmzzz, nou ok, ik vergeef het je, en er is altijd nog iets als "marge".
truequote:Op maandag 11 mei 2009 11:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar er is ook zoiets als een maximale grens.
Idd, als je jezelf kenbaar wil maken aan andere fokkers op een meet, doe je dat niet zodat de rest ook gelijk kan meegenieten.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
onder de meeters niet, maar voor de rest van het internet nog wel
Nou nou, genieten kan ik het niet noemen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, als je jezelf kenbaar wil maken aan andere fokkers op een meet, doe je dat niet zodat de rest ook gelijk kan meegenieten.
Ja, maar dat kan altijd nog. Nu even niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true.
Grenzen zijn er om overschreden te worden.
Precies!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik de mijne ook niet... ik heb ooit een keer gevraagd of het slim was een camera mee te nemen naar een meet, en ik kreeg als reactie dat dat alleen verstandig was als ik hem opgepropt in een bierglas terug wilde vinden.
iedereen op de wereld kon hier lezen waar jullie op welk moment zouden zijn, maar stel je voor dat daar een foto van komtquote:Op maandag 11 mei 2009 11:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
onder de meeters niet, maar voor de rest van het internet nog wel
Ik snap het en een meeting en dat ook nog zoiets, dat is teveel stress voor 1 weekquote:Op maandag 11 mei 2009 11:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan altijd nog. Nu even niet.
iedereen die hier post, kon daar zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, als je jezelf kenbaar wil maken aan andere fokkers op een meet, doe je dat niet zodat de rest ook gelijk kan meegenieten.
No shit?!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:06 schreef rival het volgende:
Valt 29 nog binnen die grens?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar er is ook zoiets als een maximale grens.
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ja volgens mij had niet iedereen dat door, ik denk waarschuw ze ff
Ja precies en ik ben al zo gestrest! Stap voor stap over grenzen gaan he.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het en een meeting en dat ook nog zoiets, dat is teveel stress voor 1 week.
Portretrecht!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen die hier post, kon daar zijn.
dus ook degene van wie je niet wilt dat ze meegenieten (degene dus die het vroeg) kon daar gewoon aanwezig zijn.... Ik snap best jullie punt maar zorg even voor juiste argumenten
Spreek je van de zomer welquote:Op maandag 11 mei 2009 11:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja precies en ik ben al zo gestrest! Stap voor stap over grenzen gaan he.Naar een meet gaan is al heel wat voor me.
En dan nog meerijden met auto, het was jouw weekje wel zeg...quote:Op maandag 11 mei 2009 11:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja precies en ik ben al zo gestrest! Stap voor stap over grenzen gaan he.Naar een meet gaan is al heel wat voor me.
Dat is een nobel strevenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als iemand super de geweldig is, kan ik allicht uitzonderingen maken.
Mooiquote:
Ja, het was vooral het dagje wel! Al die indrukken..ik heb erover gedroomd gisternacht.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan nog meerijden met auto, het was jouw weekje wel zeg...
Ik denk dat Rip meer details wiltquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen op de wereld kon hier lezen waar jullie op welk moment zouden zijn, maar stel je voor dat daar een foto van komt
Dat biedt dan perspectievenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als iemand super de geweldig is, kan ik allicht uitzonderingen maken.
aahquote:Op maandag 11 mei 2009 11:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, het was vooral het dagje wel! Al die indrukken..ik heb erover gedroomd gisternacht.
Leuke landen zegquote:Op maandag 11 mei 2009 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mooi
Egypte was ook wel okay, alleenw erd ik gek vand e egyptenaren en stond opeens de toeristenpolitie in mijnkamer omdat ik iets negatiefs zou willen filmen voor de Nederlandse TV
Zie je, we komen er welquote:Op maandag 11 mei 2009 11:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan ben ik wel inmiddels 24.Das al iets minder verschil.
Alleen jammer dat je dan weer overduidelijk op je fobo staatquote:Op maandag 11 mei 2009 11:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik blijf met gemak anoniem.
Je kunt ook moeilijk om me heenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je dan weer overduidelijk op je fobo staat
Uiteraard, opgeven is voor opgevers!quote:
Daarom! Ik probeer overigens ook nog eens aan impulsiviteit te werken. Dat biedt misschien ook nog mogelijkheden.quote:
En ook weer uit elkaar gevallen. En er zijn mensen getrouwd, hebben kinderen gekregen en zijn weer gescheiden. het was een ware chaos!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Het is een win-win situatie!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom! Ik probeer overigens ook nog eens aan impulsiviteit te werken. Dat biedt misschien ook nog mogelijkheden.
Doen. Heatwave is liefquote:Op maandag 11 mei 2009 11:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom! Ik probeer overigens ook nog eens aan impulsiviteit te werken. Dat biedt misschien ook nog mogelijkheden.
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. 1 goede recensie dus al.
Ja, webmessenger is idd lastigquote:Op maandag 11 mei 2009 11:31 schreef Ripley het volgende:
Ik zit op een andere laptop zonder msn, HW. Dus helaas
Ja hoor:) Lekker weekend gehad enzoquote:
2 al! Hij heel lief.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. 1 goede recensie dus al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |