moet je je inhouden? Laat me niet lachen, Cambuur heeft dit seizoen een gemiddelde van 8000 bezoekers per wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:37 schreef MaxPower het volgende:
Ik moet me echt een beetje inhouden om hier niet wat lullige opmerkingen te plaatsen, maar je gaat verdorie nu toch niet zeiken over 5 kaartjes op marktplaats als je een half jaar geleden nog met 3000 man op de tribune zat?
Dat heb ook bij deze wedstrijd gebeurd soit maar die hele kaartjeshandel in het algemeen is gewoon belachelijk, tuurlijk als je ergens bij wilt zijn moet je op tijd een kaartje kopen maar een kaartje kopen puur om winst te maken vind ik niet netjes. Dat geldt voor deze wedstrijd en dat geld voor concerten en andere evenementen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:37 schreef MaxPower het volgende:
Ik moet me echt een beetje inhouden om hier niet wat lullige opmerkingen te plaatsen, maar je gaat verdorie nu toch niet zeiken over 5 kaartjes op marktplaats als je een half jaar geleden nog met 3000 man op de tribune zat?
Dan had hij maar eerder zijn kaartje moeten gaan halen, wat een gejank zegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:05 schreef Kahlen het volgende:
Op cambuuronline zijn ze bezig gasten van marktplaats te bellen en duidelijk hun mening te geven, vind ik ook niet echt kunnen, maarja...
lees wel veel trieste berichten, bijv. een man op cambuur.nl die al 24 jaar een seizoenskaart heeft en geen kaart meer kon krijgen voor deze wedstrijd, hij is nu terecht erg boos.
ik hoop dat cambuur hier van lering trekt en bij een eventuele 3e wedstrijd in Leeuwarden de kaarten verkoopt aan seizoenskaarthouders en niet aan mensen die alleen komen als het goed gaat (die kunnen dan prima een dag later de overige kaarten afnemen).
Lulligheid ten top van jou natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:37 schreef MaxPower het volgende:
Stoere boyquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Al met al weer een leuke dag vrijetijdsbesteding. Even een paar belletjes plegen en de heren in kwestie heel beleefd aanspreken om de kaarten tegen een NORMAAL bedrag te verkopen ghehe
quote:Cambuur pakt zwarte handel aan
LC | Gepubliceerd op 26 mei 2009, 15:33
Laatst bijgewerkt op 26 mei 2009, 15:37
LEEUWARDEN -
SC Cambuur pakt de zwarte handel in voor de thuiswedstrijd Cambuur – Roda JC van komende donderdag keihard aan. Op internet is dinsdag een bloeiende handel ontstaan. ,,En kaartjes met winst door verkopen mag niet'', zegt Cambuur-directeur Alex Pama.
Op internetsites als www.marktplaats.nl worden kaartjes tegen woekerprijzen en per opbod verkocht. Pama heeft de KNVB ingeschakeld, die heeft een speciale afdeling die de illegale verkoop aanpakt. ,,Die kan de verkopers traceren'', aldus Pama. Eenmaal gepakt krijgen de illegale verkopers een stadionverbod en kunnen ze niet meer kaartjes van KNVB-wedstrijden aanschaffen.
quote:Belangrijke info over zwarthandel
26-05-2009
Er worden op marktplaats momenteel toegangskaarten aangeboden voor de wedstrijd SC Cambuur - Roda JC.
Dit is ten strengste verboden!
De clubs uit het Nederlands betaald voetbal en de KNVB hebben zich als doel gesteld de zwarthandel in voetbaltickets fors te verminderen.
Supporters denken vaak te maken te hebben met door de clubs geautoriseerde verkooporganisaties, terwijl dit niet het geval is. De prijs voor een toegangsbewijs is verhoogd met een enorme toeslag. Op het moment dat de supporter de ticket krijgt, wordt de officiële (netto) prijs duidelijk, is de supporter teleurgesteld en kan de club daar niks meer aan doen.
Clubs en KNVB zijn een voorlichtingscampagne gestart, zodat iedereen weet wat wel en wat niet is toegestaan. Zo handelen personen die toegangsbewijzen - buiten de privésfeer - overdragen (weggeven of verkopen) aan organisaties die de tickets tegen een forse meerprijs weer op de markt brengen, in strijd met de KNVB standaardvoorwaarden. Deze personen lopen het risico om een stadionverbod voor een periode van 18 maanden te krijgen en ¤ 450,= boete.
Alleen met tickets die zijn gekocht via de formele en erkende organisaties (website of stadionkassa van de club) loopt u geen risico om te veel te betalen cq. geblokkeerde tickets te krijgen. Lees hier meer over op www.ticketbox2008.nl
alvast van onze kant een warm welkomquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:11 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb me net ook maar een ticket gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |