Gastquote:Op maandag 11 mei 2009 00:00 schreef porsche1 het volgende:
Gewoon anaal vernederen in het schoonmaak hok.
Op naar je volgende KLB danquote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
ik heb ook elke dag klanten die een biertje teveel bestellen
k heb ook niks meerquote:
Gewoon dat dienblad vol met troep over dat kutkind heen flikkeren.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:58 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
ik ben ober en vandaag liepen er weer een paar kleuters door de zaak te stuiteren.
nou ben ik het wel gewend omdat de kinderen van de baas ook los rondlopen maar die weten dat ze moeten oppassen.
liep ik vanmiddag met een vol dienblad, vliegt er weer zo'n kutkind tegen 'n benen omhoog.
Mijn klacht: kutkinderen die e storen in m'n werk
Je hebt wel gelijk, het hoort erbij. Maar dat wil niet zeggen dat het niet irritant is en je er niet over mag klagen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:59 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
TS moet niet aanstellen.. Kleuters die rondrennen horen bij horeca. Kun je dat niet aan, dan ben je er niet geschikt voor en kun je beter gaan afwassen.
rondrennende kleuters wordt je opgedrongen, niks "hoort erbij"quote:Op zondag 10 mei 2009 23:59 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
TS moet niet aanstellen.. Kleuters die rondrennen horen bij horeca. Kun je dat niet aan, dan ben je er niet geschikt voor en kun je beter gaan afwassen.
Jazeker is het irritant, maar het moet je niet in je werk gaan lopen belemmeren. Het restaurant waar ik werk heeft een ver groot terras, en t kutte is dat daar ook altijd mensen met honden zijn en die lopen soms wel eens rond. Mja gewoon niet aan gaan lopen ergeren.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:14 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, het hoort erbij. Maar dat wil niet zeggen dat het niet irritant is en je er niet over mag klagen.
Klacht gegrond! (herkenbaarheid)
Geerd, zet die kleuters het land uit! Maak een nieuwe pritna film tegen kleuters!quote:Op maandag 11 mei 2009 01:28 schreef Geerd het volgende:
Vanaaf dacht ik nog misschien toch wel leuk zoon koter, weer totaal genezen dank u ts.
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:00 schreef porsche1 het volgende:
Gewoon anaal vernederen in het schoonmaak hok.
In de horeca heb je gasten, geen klanten.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
ik heb ook elke dag klanten die een biertje teveel bestellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |