Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Komt dat door je gesteldheid of je postuur?
Whehequote:Op zondag 10 mei 2009 23:49 schreef Specularium het volgende:
Als ik cola drink krijg ik vrij snel de vraag of ik misschien aan iets anders zit.
Vertel. En om het topic van TS niet te verneuken mag je PMenquote:
Wat is er mis met 14 jarige breezersletjes?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Almelo heeft geen uitgaanslevenTenzij je van 14 jarige breezersletjes in het trieste Waagplein 1 houdt
Ja ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:58 schreef Chinless het volgende:
weet iemand niet waar ik goedkoop een tray red-bull kan inslaan en dan dus niet die namaak meuk
Ik zeg toch dat ik het niet weetquote:Op maandag 11 mei 2009 00:12 schreef Chinless het volgende:
[..]
Vertel. En om het topic van TS niet te verneuken mag je PMen
De Makro ?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:58 schreef Chinless het volgende:
weet iemand niet waar ik goedkoop een tray red-bull kan inslaan en dan dus niet die namaak meuk
Vrijwel allesquote:Op maandag 11 mei 2009 00:22 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Wat is er mis met 14 jarige breezersletjes?
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:22 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Wat is er mis met 14 jarige breezersletjes?
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus?
Eindelijk een lotgenoot gevonden! Ik neem soms als ik geen zin heb om geld uit te geven gewoon zo'n Spa halve liter flesje mee, en als ik dorst heb vul ik die gewoon op de wc's. Ik word er soms wel raar op aangekeken, maar /care. Alsof je geld moet uitgeven om het leuk te hebben.
Niet alleen de vraag waarom dan is raar, ik merk het zo vaak, dat er vragen komen in situaties waar geen vraag mogelijk is.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:38 schreef Gesloten het volgende:
Waarom vragen zo kankerveel mensen waarom je frisdrank drinkt tijdens het uitgaan?
Soms vind ik dat mijn lever wel eens wat rust verdient heeft na een tijd hard werken. Zo ook gisteren, toen ik me ondergedompeld heb in het bruisende Almelosose nachtleven (een aanrader om een keer meegemaakt te hebben.
"Wat drink jij dan?" Zegt iemand.
"Cola*" Zeg ik terug.
"Waarom dan? " Zegt het andere persoon.
En dat dus meerdere malen per avond.
Waarom willen mensen dat zo graag weten? Ken ik de verkeerde mensen of is het zo raar dat je geen alcohol drinkt?
zoek andere vrienden, blijkbaar ben je geen meeloper..quote:Op maandag 11 mei 2009 01:42 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Niet alleen de vraag waarom dan is raar, ik merk het zo vaak, dat er vragen komen in situaties waar geen vraag mogelijk is.
Voorbeeld:
Ik: "ik hou niet zo van dat kleffe gedoe, ook niet als ik zelf relatie heb"
Pietlut: "waarom niet"
Hoezo waarom niet, daar is geen vraag mogelijk, het is gewoon zo, KLAAR!
Ja ik weet het.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:58 schreef Chinless het volgende:
Dit vind ik serieus de mooiste uitdrukking in de Nederlandse taal!!quote:Op maandag 11 mei 2009 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:38 schreef Gesloten het volgende:
"Wat drink jij dan?" Zegt iemand.
"Cola*" Zeg ik terug.
"Waarom dan? " Zegt het andere persoon.
Hoe gierig kan je zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus?
Eindelijk een lotgenoot gevonden! Ik neem soms als ik geen zin heb om geld uit te geven gewoon zo'n Spa halve liter flesje mee, en als ik dorst heb vul ik die gewoon op de wc's. Ik word er soms wel raar op aangekeken, maar /care. Alsof je geld moet uitgeven om het leuk te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |