SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was dus mijn klacht!![]()
heb horen zeggen dat het in die zin wel kloptquote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef TheCoon het volgende:
enigste?
dat meer mensen op dit topic klikken en dus hun medeleven kunnen betuigenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van de foto?
Correct meneer!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:35 schreef denkjedat het volgende:
[..]
dat meer mensen op dit topic klikken en dus hun medeleven kunnen betuigen
ook een klacht jaquote:Op zondag 10 mei 2009 23:38 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb er eigenlijk meer last van met die oordopjes dan met de oplader. Ook fijn dat hij gelijk op de speaker gaat als dat snoer niet lekker is aangesloten.
Ik heb niet dezelfde telefoon als de jouwe, ik heb de w810i. Balen, dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:39 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ook een klacht ja
gelukkig als je het via muziek player doet hij het eerst vraagt
onterechte klachtquote:Op zondag 10 mei 2009 23:33 schreef denkjedat het volgende:
blalllablblalblalba helemaal verroest blablalblalbla
Heb je toevallig ook nog de oordopjesquote:Op maandag 11 mei 2009 02:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Heb nog zo'n lader uit de OP over van mijn telefoon die gejat is.
Die gebruik ik voor mijn nieuwe SE telefoon.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog de oordopjes?
"maar ben dan wel de enigste thuis"quote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef denkjedat het volgende:
heb horen zeggen dat het in die zin wel klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |