Wat betekend dat?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef beverton het volgende:
je moet gewoon tegen deze mensen zeggen: Pierol sie dziwko.
mwah, laten we zo zeggen dat je enkel de beste mensen duidelijk maakt dat je hun gedrag niet meer tolereert.quote:
leer zelf dan ook eerst Nederlands, mongoolquote:
Ik kan Nederlands, anders had je me niet begrepen.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:54 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
leer zelf dan ook eerst Nederlands, mongool
LoL, ik ging net hetzelfde zeggen. Doorblader je spellingsboek van Nederlands nog maar eens.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:54 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
leer zelf dan ook eerst Nederlands, mongool
Dat doe ik wel!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef beverton het volgende:
OT: ik hoop dat TS ontslagen wordt door zijn baas, omdat hij niet commercieel handelt en geen oog voor de zaak heeft.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:05 schreef wijsneus het volgende:
[..]
http://translate.google.c(...)erdol%20sie%20dziwko
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:09 schreef Beelzebufo het volgende:
Kan TS geen 'ergernistoeslag' in de rekening verwerken? Een soort van 'gevarengeld'?
Daar ben ik het deels met je eens,quote:Op zondag 10 mei 2009 20:28 schreef Lithiumion het volgende:
polen zijn dan nog wel altijd beter dan mocro's
in welke gevallen dan niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:31 schreef Tupac-Amaru-Shakur het volgende:
[..]
Daar ben ik het deels met je eens,
want het is niet zo dat als je een Pool bent je automatisch beter bent dan een Mocro maar in veel gevallen wel.
hier is een goede verklaring voorquote:Op zondag 10 mei 2009 19:46 schreef Tupac-Amaru-Shakur het volgende:
- Ze kunnen voor geen meter Nederlands of Engels of een andere wereldtaal (ja Nederlands is een wereldtaal![]()
![]()
)
Jewel dit is de Klaagbaak, dus ik mag klagen zoveel als ik wil en ook over wat ik wil.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef TimKuik het volgende:
Loop niet zo te janken. Anders had je maar loverboy moeten worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |