Alsof je van die 460 euro van jou uberhaupt op vakantie had kunnen gaanquote:Op zondag 10 mei 2009 18:31 schreef buachaille het volgende:
De aasgieren circelen al weer rond het in het vooruitzicht gesteld vakantiegeld. Gemeentelijke belastingdienst is er als de kippen bij, evenals de Waterschapsbelastingen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:34 schreef XDo het volgende:
Zelfde probleem hier: ik ga zaterdag as naar Spanje. Gelijk m'n vakantiegeld weer inleveren
dat dit jaar nog duurder is gewordenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:37 schreef Juicyhil het volgende:
Kan ik mooi gebruiken voor het bieren op Pinkpop.
Hoe duur is bier op pinkpop?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:37 schreef Juicyhil het volgende:
Kan ik mooi gebruiken voor het bieren op Pinkpop.
wtf hoeveel?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:38 schreef Lithiumion het volgende:
[..]
dat dit jaar nog duurder is geworden
ach je kan t ook in de reguliers dwars uitgeven.. ieder z'n ding natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef karr-1 het volgende:
Als je daar al je vakantiegeld aan kwijt bent dan doe je toch iets niet goed.
Wel eerst wat poppers scoren in de smartshop.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ach je kan t ook in de reguliers dwars uitgeven.. ieder z'n ding natuurlijk
Bij mij elke maand 9% van m'n loonquote:Op zondag 10 mei 2009 20:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel eerst wat poppers scoren in de smartshop.
OT: Welke maand komt vakantiegeld doorgaans?
quote:
Dat is wat jij doet?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ach je kan t ook in de reguliers dwars uitgeven.. ieder z'n ding natuurlijk
drankbonnen + voorverkoop in 1 zinquote:Op maandag 11 mei 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
Rock Werchter: "Ook dit jaar zijn de drankbonnen weer op voorhand te koop. In voorverkoop kost een drankbon 2,25 euro. Tijdens het festival betaal je 2,5 euro per bon."
Op LowLands mag je dit jaar dan weer wel 8 liter drank meenemen naar de camping
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |