Ik liep laatst met me vriending in de stad in de avond om wat te gaan eten bij de macdonald maar onderweg stond er een vent van met een petje tegen de muur aan bij een friture die vervolgens mijn vriendin zat na te roepen. Eerst keek ik hem aggresief aan en liep ik gewoon door, maar vervolgens zei hij iets in de trant van " ooh nice pussy" of iets dergelijk.
Nu verwachten jullie dat ik als echte authentieke die hard fokker , snel door zou lopen en een topic openen in KLB over hoe kut medelanders wel niet zijn en ze vervolgens helemaal ga rukkend met 1 hand ga zitten cyberschelden.
Stoer dat ik was liep ik naar hem toe en stond ik 1cm van zijn gezicht af waarop ik vroeg " heb je een probleem?"
Met een duivelse lach begon hij me te vertellen dat ik maar beter geen ruzie met hem zou krijgen, want ik moest eens om mij heen kijken.
Op dat moment kwamen er zeker 4-6 mocros en tokkies naar me toe. Dus ik kijk ze allemaal aan, diep in hun ogen en uitdagend. En niemand durfde maar iets tegen mij te zeggen. Op dat moment zei ik " wees blij" en werd ik weggetrokken en ging ik lekker een mchicken eten, terwijl de tsjappies me nastaren zonder maar enigszins iets te zeggen

en heb ik mezelf beloofd een topic te openen omdat ik me stoer voelde.
Klacht: sjappies die stoer doen als ze met meer zijn. Medelanders die niks te doen hebben.
Antiklacht: ik ben stoer