Ik kan d'r hyves niet vinden met dat bekende Fok! trucje.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:16 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
http://94.100.114.184/155(...)55013870_2_MAX5.jpeg
![]()
ze is iig niet dik
Reactie op de 'Photoshoot'-foto's op die hyves: Waarom maken mensen een photoshoot van zichzelf als het ze niet uitmaak wat anderen van ze denken? Mijns inziens maakt het je juist veel uit wat anderen van je denken, anders laat je geen professionele foto's van jezelf maken om die vervolgens op internet te zetten, zodat anderen ze kunnen bekijken. Je wilt overduidelijk beoordeeld worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef 3lmo het volgende:
Hallo daar.
http://boeitmenietwatanderenvanmedenken.hyves.nl
[ afbeelding ]
DIKKE MENSEN NIETquote:Op zondag 10 mei 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan d'r hyves niet vinden met dat bekende Fok! trucje.
En wees blij dat ze zichzelf mooi vindenje wenst iedereen toch een beetje eigenwaarde toe?
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind het altijd wel knap dat sommige dikkerds "mollige mensen"VARKENS zo'n self-esteem hebben om dan nog in een kort rokje te gaan lopen of een topje.
Echt he.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:15 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Reactie op de 'Photoshoot'-foto's op die hyves: Waarom maken mensen een photoshoot van zichzelf als het ze niet uitmaak wat anderen van ze denken? Mijns inziens maakt het je juist veel uit wat anderen van je denken, anders laat je geen professionele foto's van jezelf maken om die vervolgens op internet te zetten, zodat anderen ze kunnen bekijken. Je wilt overduidelijk beoordeeld worden.
Ergo: Je Faalt.![]()
Soms zou je ze idd voor een spiegel willen slepen en ze verplicht 10 minuten naar zichzelf laten kijken.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind het altijd wel knap dat sommige dikkerds "mollige mensen" zo'n self-esteem hebben om dan nog in een kort rokje te gaan lopen of een topje.
Die doen er tenminste iets aan.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:06 schreef fathank het volgende:
Straks weer naar de sportschool, zullen er ook wel weer een stel van die dikke zeugen op de loopband staan
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef 3lmo het volgende:
Hallo daar.
http://boeitmenietwatanderenvanmedenken.hyves.nl
[ afbeelding ]
Een geëmancipeerde kleuterquote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WTF
"Ik ben mezelf, maakt me niet uit wat anderen van me vinden!!!"
En dan DEZE foto erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker, maar ik denk dat 9 van de 10 van die vrouwen helemáál niet tevreden zijn met hun gewicht en uiterlijk maar gewoon wanhopig zichzelf en de rest van de wereld ervan proberen te overtuigen dat ze erg mooi zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan d'r hyves niet vinden met dat bekende Fok! trucje.
En wees blij dat ze zichzelf mooi vindenje wenst iedereen toch een beetje eigenwaarde toe?
Ik vind dit persoonlijk wel een lekker geil ding hoor.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef Chai het volgende:
Deze dan.
[ afbeelding ]
edit : Huh de foto doet het niet :S
oh nu wel.
Whehequote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef RickoKun het volgende:
En dan DEZE foto erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, als het je niet boeit waarom ga je mij dan krabbelen.quote:jij bent zeker zo'n mode tiepetje?
en veel vrienden heb je hier niet he
en trouwens dat lange haar is toch maar irritant met mijn beroep en ik probeer tenminste het 1en ander uit.. boeit mij niet wat anderen ervan vinden
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef RickoKun het volgende:
En dan DEZE foto erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij en Jos zijn dan ook van hetzelfde soortquote:Op maandag 11 mei 2009 16:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]wtf ik zie dat Jos hetzelfde al op de vorige pagina heeft gezet, mijn fout
![]()
HAHAHA JIJ HEBT GEEN VRIENDEN OP HYVES!1!!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:54 schreef Chai het volgende:
Ik heb nu ook een relhyve:
http://zinasol.hyves.nl/
Met al 1 boze krabbel
"Veel vrienden heb je niet hier"quote:Op maandag 11 mei 2009 16:54 schreef Chai het volgende:
Met al 1 boze krabbel
Lang haar is irritant met mijn beroep, wtf?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hehe, als het je niet boeit waarom ga je mij dan krabbelen.
Ze heeft blijkbaar ook nog nooit van haarelastiekjes gehoord.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lang haar is irritant met mijn beroep, wtf?
Een hoer met een flinks bush op dr doos is inderdaad niet zo chill.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lang haar is irritant met mijn beroep, wtf?
WTF, die handenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:12 schreef behangplakker het volgende:
Dit ding heeft dan ook totaal geen recht op leven he![]()
[ afbeelding ]
Maar dan nog hoef je jezelf niet wijs te maken dat je niet dik bent als het wel zo is en jezelf wijsmaken dat het mooi is terwijl het niet zo is.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:27 schreef Synthesist het volgende:
dik zijn is deels keuze, deels niet. er zijn mensen met stofwisselingproblemen of schildklierproblemen. ook kunnen hormonen heel veel overlast veroorzaken, zoals niet weten wanneer te stoppen met eten.
maar daarbuiten is het een kwestie van verantwoorde voedselkeuze en beweging. discipline en karakter dus, maar dat was al eerder gezegd.
maar dik zijn is niet altijd iemands schuld, dat is kort door de bocht.
idd lijken wel klauwen, roofdierklauwen van een leeuw oidquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar dan nog hoef je jezelf niet wijs te maken dat je niet dik bent als het wel zo is en jezelf wijsmaken dat het mooi is terwijl het niet zo is.
Ach het aantal mensen waar het puur stofwisselingsproblemen en schildklierproblemen is valt ook in % erg meequote:Op maandag 11 mei 2009 18:27 schreef Synthesist het volgende:
dik zijn is deels keuze, deels niet. er zijn mensen met stofwisselingproblemen of schildklierproblemen. ook kunnen hormonen heel veel overlast veroorzaken, zoals niet weten wanneer te stoppen met eten.
maar daarbuiten is het een kwestie van verantwoorde voedselkeuze en beweging. discipline en karakter dus, maar dat was al eerder gezegd.
maar dik zijn is niet altijd iemands schuld, dat is kort door de bocht.
Iedereen denkt het, maar niemand doet hetquote:Op maandag 11 mei 2009 19:24 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ach het aantal mensen waar het puur stofwisselingsproblemen en schildklierproblemen is valt ook in % erg meeLaten we eerlijk zijn, hoeveel mensen met dat soort problemen vind je in afrika?
En discipline/karakter vind ik dus eigen schuld. Altijd maar de schuld verleggen, dat doen dikkerds ook. Of doen alsof het mooi is (mannen houden wel van echte vrouwen. Nee vetklep, rondingen van je vetbult zijn geen vrouwelijke vormen, dat zijn wanstaltige vormen.) of ze doen alsof ze er niets aan kunnen doen en ze slechts een slachtoffer zijn (ze zijn alleen een slachtoffer van een zelf gecreëerd vet-pak).
Uiteindelijk denk ik bij de meeste dikkerds toch:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:54 schreef Chai het volgende:
Met al 1 boze krabbel
True en ik erger me dus echt dood aan dikzakkenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:24 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ach het aantal mensen waar het puur stofwisselingsproblemen en schildklierproblemen is valt ook in % erg meeLaten we eerlijk zijn, hoeveel mensen met dat soort problemen vind je in afrika?
En discipline/karakter vind ik dus eigen schuld. Altijd maar de schuld verleggen, dat doen dikkerds ook. Of doen alsof het mooi is (mannen houden wel van echte vrouwen. Nee vetklep, rondingen van je vetbult zijn geen vrouwelijke vormen, dat zijn wanstaltige vormen.) of ze doen alsof ze er niets aan kunnen doen en ze slechts een slachtoffer zijn (ze zijn alleen een slachtoffer van een zelf gecreëerd vet-pak).
Uiteindelijk denk ik bij de meeste dikkerds toch:
[ afbeelding ]
WTF!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef Chai het volgende:
Deze dan.
[ afbeelding ]
oh nu wel.
kreeg ook nog wel een sneu reactie via persoonlijk bericht.quote:En alle andere dikke zeugen moeten oprotten. met je niet ok, was er maar een niet ok knopje in het echte leven, ik zou er vaak op drukken als ik jullie vlezige grafkoppen zou zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:39 schreef hverburg84 het volgende:
http://christelijke-gereformeerde-kerken.hyves.nl/
ook een leuke voor een nieuwe reeks.
die refo's heb je nog sneller op de kast![]()
whiiiiiiiiiiii
hetzelfde hierquote:
KILL IT WITH FIREquote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef Chai het volgende:
Deze dan.
[ afbeelding ]
oh nu wel.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
WTF!
Dat haar![]()
En vooral die blik, ze ziet eruit alsof ze zich elk moment voor een trein kan gaan gooien
Goeiequote:Op maandag 11 mei 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het een beetje zielig worden nu.
Het is wel mooi geweest.
Jij generaliseert zeg. Sommige mensen kraken hier inderdaad anderen af, puur op uiterlijk. Inhoudelijke mensen beklagen zich echter over de levensopvatting van 'mollige' mensen die zichzelf als verkapt kunstobject beschouwen, maar eigenlijk overgewicht hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:36 schreef P8 het volgende:
Voelen jullie je nou allemaal beter als jullie anderen afkraken op hun uiterlijk?
Beetje zielig dit topic.
Het was een slechte trollquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:40 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Jij generaliseert zeg. Sommige mensen kraken hier inderdaad anderen af, puur op uiterlijk. Inhoudelijke mensen beklagen zich echter over de levensopvatting van 'mollige' mensen die zichzelf als verkapt kunstobject beschouwen, maar eigenlijk overgewicht hebben.
Dikke mensen die lastig gaan doen vanwege hun gewicht moeten gewoon opbokken. Eerst vijf kilo patat eten en dan later gaan klagen dat iets niet past, zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:03 schreef PallominnoX het volgende:
Ik denk dat meerendeel niet zozeer iets heeft tegen dikke mensen, maar tegen dikke mensen die het ontkennen en zichzelf ''mollig'' noemen, terwijl ze gewoon moddervet zijn en schuilen achter tal van synoniemen, verder is iedereen die dun is een modepop en een slaaf van de maatschappij, aldus een van de dames op die hyve
De haat tegen slanke mensen, vooral slanke vrouwen druipt er regelmatig vanaf. Ben benieuwd trouwens hoeveel van die trollen zelf een vent hebben/willen die net zo dik als hun isquote:Op maandag 11 mei 2009 22:19 schreef PallominnoX het volgende:
Hypocrisie ten top, ook genoeg slanke mensen die er geen hol aan kunnen doen, waarschijnlijk ben ik volgens hen zo'n dunne lat die het beeld verpest
Kwabben en verstoorde verhoudingen. Zolang de verhoudingen nog kloppen en er geen overdreven kwabben zichtbaar zijn vind ik het prima.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:52 schreef Californium het volgende:
waar ligt de grens tussen mooi en lelijk?
Ze heeft het inmiddels wel gedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:41 schreef P8 het volgende:
[ afbeelding ]
"lekker sporten met zijn allen jongens!"![]()
Ik snap nog steeds niet waarom zo'n antilichaam de ambassadrice is van de sport.
Als die walvis zo van zwemmen houdt, waarom hebben we haar dan niet met zn allen weer de zee in geduwd
Haha dat zie je wel vaak inderdaad:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De haat tegen slanke mensen, vooral slanke vrouwen druipt er regelmatig vanaf. Ben benieuwd trouwens hoeveel van die trollen zelf een vent hebben/willen die net zo dik als hun is
Hoor ik nog regelmatig uit vatsige kelen komen, terwijl het meisje waarover ze het zegt 'gewoon' is.quote:Zo dun zou ik er niet eens uit willen zien![]()
![]()
Wat ook een hoop uitmaakt is dat zij inderdaad wel flink wat aangekomen is maar dat ze 1) Van zichzelf vrij knap is en 2) nog lang niet in de buurt komt van veel van die tientonners op die molligismooi hyvesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:58 schreef female81 het volgende:
Afgelopen Koninginnedag genomen plaatjes, die ik op Mokkels.nl vond. Volgens de geldende schoonheidsnormen dik (of op de grens ervan), en dus volgens sommige mensen afstotelijk:
[ afbeelding ]
(Hier staan er meer.)
Ze staat echter dermate stralend op die foto's dat ik er persoonlijk best naar kan kijken. Dat maakt een hoop uit, hoor! Ik probeer me dezelfde vrouw dan voor te stellen in een tentjurk uit het jaar 0, met afhangende schouders en een ontevreden uitdrukking.
Dit is toch gewoon niet dik?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:58 schreef female81 het volgende:
Afgelopen Koninginnedag genomen plaatjes, die ik op Mokkels.nl vond. Volgens de geldende schoonheidsnormen dik (of op de grens ervan), en dus volgens sommige mensen afstotelijk:
[ afbeelding ]
(Hier staan er meer.)
Ze staat echter dermate stralend op die foto's dat ik er persoonlijk best naar kan kijken. Dat maakt een hoop uit, hoor! Ik probeer me dezelfde vrouw dan voor te stellen in een tentjurk uit het jaar 0, met afhangende schouders en een ontevreden uitdrukking.
--> Ik ben m'n eigen soort overigens niet aan het verdedigen: Ik haal zelf de 50 kilo niet eens, om medische redenen. Helaas. Ik heb Kate Moss nooit als ideaal gezien, vind het overduidelijk voelen van botten niet fijn. Doe mij het postuur van Chantal Janzen voordat ze zwanger werd maar, slank doch overduidelijk gezond dus (hoe ze er nu uit ziet weet ik niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |