Toen ie nog vet strak was?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:30 schreef hverburg84 het volgende:
oke, heb foto's van mijn buikvan een tijdje geleden op mijn lappie gevonden
Ik geef commentaar op hun gedrag idd, niet op hun uiterlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja ho effe, jij geeft commentaar op mensen die commentaar geven op dikke mensen zonder dat je zelf een foto in je fobo hebt. Ik ben altijd al nieuwsgierig geweest dus ik vind 't nu wel tijd worden dat je zélf eens een foto plaatst voordat je andere vertelt dat te doen voordat ze commentaar mogen hebben.
Dus.
En ik mag wel commentaar geven want ik heb een foto in mn fobo.
ja, is iemand met maatje 44 per definitie ongezond?quote:
Overgewicht is ongezond.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:34 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ja, is iemand met maatje 44 per definitie ongezond?
ik denk het niet
Ik heb denk ik wel een ideaal gewicht voor mijn lengte maar ben een stuk ongezonder dan menig dik medemens.
Gaat het niet om, het is duideiljk dat ik niet dik ben dus ik mag commentaar hebben op dikkerds. Aldus ondeugendquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja want jouw foto is zo lekker duidelijk wil je zeggen![]()
Ik op jouw gedrag. Leek me duidelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik geef commentaar op hun gedrag idd, niet op hun uiterlijk.
Heb ik nu toestemming om commentaar op dikke mensen te geven?quote:Ff je fobo checken.
Niet verkeerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:40 schreef hverburg84 het volgende:
nou, heb ook een foto van mij gespierde buik in mijn fobo geknald
dus ik mag ook weer commentaar geven
Zelfs mijn buik is strakker dan datquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:40 schreef hverburg84 het volgende:
nou, heb ook een foto van mij gespierde buik in mijn fobo geknald
dus ik mag ook weer commentaar geven
Mijne ook, maar die van hem is ook wel oke imo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs mijn buik is strakker dan dat
Eerst foto's dan pas commentaar. Anders wordt ondeugend boos.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
och dat kan best, ik heb al een tijdje niet meer gesport.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:45 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
ik ben nu ook wel benieuwd naar jouw "anorexia" lichaam
Die zijn wel te vinden hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eerst foto's dan pas commentaar. Anders wordt ondeugend boos.
Ik ben een meisje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:50 schreef Fascination het volgende:
Wat een trieste jongetjes in dit topic.
ik denk dat 90% van Fok!-end Nederland maatje 44 echtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:36 schreef Plums het volgende:
[..]
Overgewicht is ongezond.
En maat 44 is toch niet echt dik?
luie vetklepquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen, doe eens linkjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |