Het is gewoon niet erg slim om met raids je echte account/naam te gebruiken, leert o.a. de geschiedenis van /b/.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je toch niet lelijk bent kun je net zo goed met je echte Hyves reageren, want wat kunnen ze dan terugzeggen?
een bescheiden typjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er valt weinig te bespotten aan mij, en met dit soort shit op het internet is het gewoon oliedom om het met je eigen account te doen. Maarja, daar weet jij niet zoveel vanaf.
Ik bedoel gewoon dat je eerst zegt dat het "maar internet is", maar dat je wel je "eigen stukje internet" angstvallig beschermt. Dus er klopt iets niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is gewoon niet erg slim om met raids je echte account/naam te gebruiken, leert o.a. de geschiedenis van /b/.![]()
Daarnaast is een willekeurige 4chanraid tien keer zo erg, dit valt echt mee. Een paar plaatjes posten op een hyves van dikke mensen, ik zie er niet echt iets kwaads in.
Jan accepteert je uitnodiging voor Hyvesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef hverburg84 het volgende:
al die fake hyves accounts.
meld zich nu een meid bij me aan die pics van een of ander fotomodel heeft gestolen
ik heb een zacht wasbordje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:00 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil nu wel eens een plaatje van TS in zwembroek.
Of van zijn moeder... of van zijn vriendin
Niet eensch van alleen dat buikje dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:05 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
ik heb een zacht wasbordje.
foto's plaatsen doe ik niet aan
Heel wijs, op die manier kan je geen slachtoffer worden van je eigen lijf en mooi wel over anderen zeiken.quote:
Alleen als alle commentatoren hier foto's van hun zelf plaatsten in strakke kleding.quote:
Als ik dat doe gaan de 'mollige' mensen over anorexia zeuren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Alleen als alle commentatoren hier foto's van hun zelf plaatsten in strakke kleding.
Dan heb ik er ook nog wat aan.
Heb alleen het idee dat ze niet durven, vreemd genoeg.
Haaaaaaaaaaaha!! Zie die dikke daar! *lacht en wijst* DIKKE!!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heel wijs, op die manier kan je geen slachtoffer worden van je eigen lijf en mooi wel over anderen zeiken.
Terecht dan ook misschien wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:22 schreef Plums het volgende:
[..]
Als ik dat doe gaan de 'mollige' mensen over anorexia zeuren.
ik tel ook niet echt mee danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:22 schreef Plums het volgende:
[..]
Als ik dat doe gaan de 'mollige' mensen over anorexia zeuren.
Foto's van mij in strakke kleding staan in aardig wat Fok! topics, dus heb ik nu het recht om commentaar te geven?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Alleen als alle commentatoren hier foto's van hun zelf plaatsten in strakke kleding.
Ja ho effe, jij geeft commentaar op mensen die commentaar geven op dikke mensen zonder dat je zelf een foto in je fobo hebt. Ik ben altijd al nieuwsgierig geweest dus ik vind 't nu wel tijd worden dat je zélf eens een foto plaatst voordat je andere vertelt dat te doen voordat ze commentaar mogen hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja want jouw foto is zo lekker duidelijk wil je zeggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja ho effe, jij geeft commentaar op mensen die commentaar geven op dikke mensen zonder dat je zelf een foto in je fobo hebt. Ik ben altijd al nieuwsgierig geweest dus ik vind 't nu wel tijd worden dat je zélf eens een foto plaatst voordat je andere vertelt dat te doen voordat ze commentaar mogen hebben.
Dus.
En ik mag wel commentaar geven want ik heb een foto in mn fobo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |