Nep fok!kerquote:Op zondag 10 mei 2009 16:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
Vandaag lekker 40 Km gefietst op de wielrenfiets!
En inderdaad het is te zien, mijn armen en benen beginnen bruin te worden
Tja, in de winter ga ik natuurlijk niet naar buiten maar dan blijf ik lekker warm binnen FOK!ken, dus nu de zomer begint krijg ik ineens de volle laagquote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Marurk het volgende:
verbranden door dit beetje zon
In ieder geval heeft TS voldoende vitamine D opgedaan.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:52 schreef Skylark. het volgende:
TS is een albino WOW'er die 12 blikjes Bullit per dag opdrinkt en nooit buiten komt, maar vandaag deed zijn moeder de gordijnen voor het eerst in maanden open waardoor zijn donkere gamersgrot en hijzelf belicht werden door zonnestralen, ten gevolge dat TS verbrandde.
Goed verhaal.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:52 schreef Skylark. het volgende:
TS is een albino WOW'er die 12 blikjes Bullit per dag opdrinkt en nooit buiten komt, maar vandaag deed zijn moeder de gordijnen voor het eerst in maanden open waardoor zijn donkere gamersgrot en hijzelf belicht werden door zonnestralen, ten gevolge dat TS verbrandde.
Leuke zin, gelukkig voor mij klopt er niks vanquote:Op zondag 10 mei 2009 20:52 schreef Skylark. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |