jepquote:Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef Kopbal het volgende:
Hoe zit dat nou met die PO-regels. Je kan dus met 5-0 verliezen en 1-0 winnen en dan krijg je een beslissingswedstrijd?
En ik dacht dat ze het niet nog belachelijker konden maken. Waarom niet gewoon volgens het Europese KO-systeem?quote:
meer wedstrijden = meer geld.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En ik dacht dat ze het niet nog belachelijker konden maken. Waarom niet gewoon volgens het Europese KO-systeem?
Tja, dat dacht ik ook.......quote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En ik dacht dat ze het niet nog belachelijker konden maken. Waarom niet gewoon volgens het Europese KO-systeem?
quote:EERSTE DUEL MET NAC DEFINITIEF KOMENDE ZATERDAG
De eerste wedstrijd van Feyenoord in de eerste ronde van de play-offs tegen NAC Breda is definitief vastgesteld op zaterdag 16 mei om 19:30 uur in het Rat Verlegh Stadion. Dit was voor afgelopen zondag ook de datum zoals die gepland stond, alleen kwam de KNVB zondag met een nieuw schema waaruit bleek dat Feyenoord donderdag zou moeten aantreden tegen NAC. Op verzoek van Feyenoord en NAC Breda heeft de voetbalbond maandagochtend besloten dit besluit terug te draaien en het oorspronkelijke schema aan te houden.
De return in De Kuip is vastgesteld op donderdag 21 mei (Hemelvaartsdag) om 14:30 uur. Een eventuele beslissingswedstrijd wordt op zondag 24 mei eveneens om 14:30 uur in De Kuip gespeeld.
Informatie over de kaartverkoop volgt zo spoedig mogelijk.
Aan jou?quote:Op maandag 11 mei 2009 07:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Fortunees Hofland had dit van tevoren al aangekondigd...
StakkerMaalderink is er ook weer.quote:
Bij KRO's kindertijd?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
StakkerMaalderink is er ook weer.
Hofland heeft zelf op tv aangekondigd Roda eigenhandig naar de Jupiler League te schoppen en ook de nodige ledematen te gaan raken/benen door te zagen.
Dus als er een beslissingswedstrijd nodig is, dan spelen we die thuis? Een bekend gegeven: NAC wint nooit in De Kuip. De tweede ronde is al binnen dusquote:
Lekker boeiend.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
StakkerMaalderink is er ook weer.
Hofland heeft zelf op tv aangekondigd Roda eigenhandig naar de Jupiler League te schoppen en ook de nodige ledematen te gaan raken/benen door te zagen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:31 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Bij KRO's kindertijd?
Kom nou eens gewoon met wat bewijzen, net als die Plato die overal hetzelfde loopt rond te bazuinen. Die heeft het over 'bepaalde uitspraken' op een website. Pleur ze dan gewoon eens hier op het forum, in plaats van die geheimzinnigheid. Tot die tijd geloof ik er geen reet van.
Wij hadden er ook al +14 jaar niet gewonnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:32 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dus als er een beslissingswedstrijd nodig is, dan spelen we die thuis? Een bekend gegeven: NAC wint nooit in De Kuip. De tweede ronde is al binnen dus
Geef nou maar een bron. Kan je wel smileys gaan lopen plaatsen, maar daar schieten we ook niet veel mee op.quote:
Het verleden leert dat jou de bron geven nog niet goed genoeg is, dan lul je je er ook wel omheen (bv. "een of andere website").quote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Geef nou maar een bron. Kan je wel smileys gaan lopen plaatsen, maar daar schieten we ook niet veel mee op.
Ja, net als dat Roda even uit de eredivisie geschopt werdquote:Op maandag 11 mei 2009 13:32 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dus als er een beslissingswedstrijd nodig is, dan spelen we die thuis? Een bekend gegeven: NAC wint nooit in De Kuip. De tweede ronde is al binnen dus
Oké, dan mag je hier ook oprotten met die anti-Fortuna praatjes.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het verleden leert dat jou de bron geven nog niet goed genoeg is, dan lul je je er ook wel omheen (bv. "een of andere website").
Ik ga dus ook echt geen herhaling voor jou opzoeken.
Sinds wanneer hebben wij een verleden?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:37 schreef DarkShine het volgende:
Het verleden leert dat jou de bron geven nog niet goed genoeg is, dan lul je je er ook wel omheen (bv. "een of andere website").
Ik ga dus ook echt geen herhaling voor jou opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |