Oh dat is dus Feitosa.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Lag er aan waar je zat bij de italiaan. We hadden even een voelsessie.
'quote:Op zondag 10 mei 2009 14:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan wordt het meer een mini-touch Feitosa's ass - Meet
Vertel..quote:Op zondag 10 mei 2009 14:41 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb het gisteren niet echt goed aangepakt met mijn love-interest![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:44 schreef zbbrox het volgende:
heb na de meet nog meer gemeet overigens.. was rond 0200 thuis
willen de schuldigen zich even melden onder de gestippelde lijn
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
sowwyquote:Op zondag 10 mei 2009 14:44 schreef zbbrox het volgende:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
volgende keer ga je ook maar aan de zuip. Je weet nog veels te veel.quote:
Ang3l wil het vast nog eens over doen voor jequote:Op zondag 10 mei 2009 14:45 schreef Feitosa het volgende:
Ik maar wachten op de uitnodiging......maar die bleef helaas uit.
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
volgende keer ga je ook maar aan de zuip. Je weet nog veels te veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik weet allessssssssssss nog
Jij bent echt gemeen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Haf haar echt hélemaal geen aandachtquote:
quote:
Wij moeten ook nog eens een keer mini-meeten!quote:
Ow, dat klinkt wel kut jaquote:Op zondag 10 mei 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haf haar echt hélemaal geen aandacht
Toen ik thuis was smsde ik haar nog:
"hebben we niet eens gedanst ! Ben je al thuis? X"
Toen stuurde ze:
"Ben nu thuis ja, waarom liep je me steeds voorbij ? Ik bijt niet.. X"
Toen stuurde ik:
"Beetje je maar wel! Kusje ! "
Zei:
"Ik dacht dat ik d'r monsterlijk uit zag ofzo en dacht oké dan niet. X "
Ik:
"Nee je bent lekker ! Wat ben ik goed voor je zelfvertrouwen. ! Filmpje samen ?? "
Zei:
"Dat wel. Ik ga nu slapen. ik ben een beetje verdrietig.. Ik vertel misschien morgen waarom....X"
Dat wordt dus niks meer![]()
Doos!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Toen stuurde ze:
Toen stuurde ik:
Zei:
Ik:
"Nee je bent lekker ! Wat ben ik goed voor je zelfvertrouwen. ! Filmpje samen ?? "
Zei:
"Dat wel. Ik ga nu slapen. ik ben een beetje verdrietig.. Ik vertel misschien morgen waarom....X"
Omdat ie dus een ander heeft....quote:Op zondag 10 mei 2009 14:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Doos!
Allereerst: zij ipv zei (zei schrijf je bij het werkwoord) en WAAROM heb je haar genegeerd?
Had er niet echt zin inquote:Op zondag 10 mei 2009 14:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Doos!
Allereerst: zij ipv zei (zei schrijf je bij het werkwoord) en WAAROM heb je haar genegeerd?
Maar wel een leuke bitchquote:Op zondag 10 mei 2009 14:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup ben een bitch dat heeft nu zowat iedereen kunnen zien!
Ja, ik lees het.quote:
omdat hij een jongetje is en niet weet hoe meisjes in elkaar zitten?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Doos!
Waarom zou dat verdrietig zijn met jou te maken hebben? Hoeft niet. Maar goed, wel stom dat je haar geen aandacht hebt gegeven.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
Pffff..quote:Op zondag 10 mei 2009 14:51 schreef KudFokker het volgende:
Maaaarrrr.... ik heb een andere
Daar vertel ik nog wel over...
Nu even opruimen
meisjes weten ook niet hoe ze zelf in elkaar zitten, hoe moeten wij dat dan begrijpen.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat hij een jongetje is en niet weet hoe meisjes in elkaar zitten?
Welkomquote:Op zondag 10 mei 2009 14:55 schreef timbob het volgende:
Hallo!
* # De newbie vragen
Kom maar op.
# Hoe oud ben je?
26, momenteel
# Sekse?
man
# Woonplaats/ regio?
Utrecht (regio Utrecht)
# Interesses?
knutsellen en muziek luisteren.
# Seksuele voorkeur?
Ik val op het andere geslacht
# Lengte en postuur?
1.86 ofzo? normaal, al mag er volgens sonja bakker vast een paar kilo af, maar ik ga echt niet aan de eierkoeken.
# Hoe lang single?
Officieel sinds de kerstvakantie, effectief een maand of 3
Nu kijken of ik het deze keer een beetje bij kan houden
Daar lijkt het wel op inderdaad.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat hij een jongetje is en niet weet hoe meisjes in elkaar zitten?
Ja...quote:Op zondag 10 mei 2009 14:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik lees het.
Wacht ff KF, je hebt een tijd lang gesproken hier over een meisje. Laten we haar meisje 1 noemen.
Toen is er dus een meisje 2 in the picture gekomen (wat ik niet heb meegekregen). Weet nog wel dat je helemaal gespannen was over date met meisje 1 en zei had tegen jou gezegd rustig aan te doen omdat ze nog niet over haar ex heen was.
Klopt het zo een beetje?
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik weet allessssssssssss nog
aja.. die zag ik op je skydrive langskomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
meisjes weten ook niet hoe ze zelf in elkaar zitten, hoe moeten wij dat dan begrijpen.
Keej is goed. Want ik heb het gevoel dat je meisje 1 echt heel leuk vind.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja...
Vertel zo wel even....
Ex collega van me staat de hele tijd achter me mee te lezenbok irritant
Daz goedquote:Op zondag 10 mei 2009 14:56 schreef MNR het volgende:
Jongens, jongens, wat een frustratie.
Een helder lichtpuntje: we hebben elkaar nog nooit helemaal begrepen. So why argue 'bout that?
Een manquote:Op zondag 10 mei 2009 14:55 schreef timbob het volgende:
Hallo!
* # De newbie vragen
Kom maar op.
# Hoe oud ben je?
26, momenteel
# Sekse?
man
# Woonplaats/ regio?
Utrecht (regio Utrecht)
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
# Lengte en postuur?
1.86 ofzo? normaal, al mag er volgens sonja bakker vast een paar kilo af, maar ik ga echt niet aan de eierkoeken.
# Hoe lang single?
Jij een bitch, HAHAHAHAHAHA. Jij komt nog niet eens in de buurtquote:Op zondag 10 mei 2009 14:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup ben een bitch dat heeft nu zowat iedereen kunnen zien!
En dat maakt het toch juist zo interessantquote:Op zondag 10 mei 2009 14:56 schreef MNR het volgende:
Jongens, jongens, wat een frustratie.
Een helder lichtpuntje: we hebben elkaar nog nooit helemaal begrepen. So why argue 'bout that?
Geduld is een schone zaak. Geef iemand de tijd om erop te reageren.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:56 schreef timbob het volgende:
-edit-
anders post ik 'm nog een keer
Dank voor de welkom. Goed begin
rij je dan ook ff lagns den haag?quote:
Nu maak je zelf dezelfde fout als hijquote:Op zondag 10 mei 2009 14:53 schreef MNR het volgende:
Ja, ik lees het.
Wacht ff KF, je hebt een tijd lang gesproken hier over een meisje. Laten we haar meisje 1 noemen.
Toen is er dus een meisje 2 in the picture gekomen (wat ik niet heb meegekregen). Weet nog wel dat je helemaal gespannen was over date met meisje 1 en zei had tegen jou gezegd rustig aan te doen omdat ze nog niet over haar ex heen was.
Klopt het zo een beetje?
Hallo! Waar komt dat opeens vandaan??quote:Op zondag 10 mei 2009 14:56 schreef zbbrox het volgende:
[spoiler]women.. ya just cant trust them[ / spoiler]
muziekquote:Op zondag 10 mei 2009 14:51 schreef zbbrox het volgende:
oh is het tijd om youtubes te posten
TIGERSTYLE!
Dat zijn juist de momenten waar je leuke dingen kan typen over de persoon die mee staat te lezen...quote:Op zondag 10 mei 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja...
Vertel zo wel even....
Ex collega van me staat de hele tijd achter me mee te lezenbok irritant
joetrekt? had je gister motten wetenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:55 schreef timbob het volgende:
Hallo!
* # De newbie vragen
Kom maar op.
# Hoe oud ben je?
26, momenteel
# Sekse?
man
# Woonplaats/ regio?
Utrecht (regio Utrecht)
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
LOL!!!quote:
Dat niet aandacht geven werd hem van de week ook geadviseerd hieroquote:Op zondag 10 mei 2009 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom zou dat verdrietig zijn met jou te maken hebben? Hoeft niet. Maar goed, wel stom dat je haar geen aandacht hebt gegeven.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:56 schreef zbbrox het volgende:
[..]
aja.. die zag ik op je skydrive langskomen
doe es lief anders plaats ik die foto van jou dat je in je neus zit te peuterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja muziek.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
muziek![]()
ben in mn uppie dus keihard en mee bleren![]()
timbob!quote:
??quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe es lief anders plaats ik die foto van jou dat je in je neus zit te peuterenHaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ja, meteen zo'n meet is wel een beetje eng hequote:Op zondag 10 mei 2009 15:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
joetrekt? had je gister motten weten
welkom! FOTOOOOOOOOOOS.. als Sonja er een paar kilo af wil dan moet Sonja even met je workouten..
Wanneer is de volgende meet in Den Haag?quote:
Wat je ook doet het is toch nooit goed.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat niet aandacht geven werd hem van de week ook geadviseerd hieroen nu vallen alle dames daar dan weer over
Parkpopquote:Op zondag 10 mei 2009 15:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende meet in Den Haag?
Dan denk ik dat die "alle" dames dat advies niet gegeven hebbenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:00 schreef mrbox het volgende:
Dat niet aandacht geven werd hem van de week ook geadviseerd hieroen nu vallen alle dames daar dan weer over
Ik denk het, hahahquote:Op zondag 10 mei 2009 15:00 schreef MNR het volgende:
LOL!!!![]()
Da's onbewust in zijn schrijfstijl blijven hangen he?
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe es lief anders plaats ik die foto van jou dat je in je neus zit te peuterenoh zei ik trust? ik bedoelde thrustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Today we lived a thousand years
All we have is now
Dan moet er wel iets zijn om me te chanteren.quote:
idd... negeren is het meest foute wat je kan doenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat die "alle" dames dat advies niet gegeven hebben
was ook wat advies van de heren hierquote:Op zondag 10 mei 2009 15:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat die "alle" dames dat advies niet gegeven hebben
Mijn muziekheld!quote:
Wat dan wel?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
idd... negeren is het meest foute wat je kan doen
quote:
Maar mannen hebben er dan ook geen verstand vanquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Maar mannen hebben er dan ook geen verstand van
Van wie moet je dan wel advies aannemen?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
jij neemt advies aan van singlemannen?
hehe.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zondag 10 mei 2009 15:06 schreef KudFokker het volgende:
Nja ik ga nog even met een paar vrienden wat drinken buiten...
Ik leg vanavond even alles goed uit...
Aah ik vond het gewoon niet geheel aardig ten opzichte van KF, waarom kwam dat geluid niet toen dat advies juist gegeven werdquote:Op zondag 10 mei 2009 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie daar nog wel potentie inquote:Op zondag 10 mei 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Toen stuurde ze:
Toen stuurde ik:
Zei:
Ik:
Zei:
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
oh zei ik trust? ik bedoelde thrustdan staan we kietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
dus doe toch maar lief
Als je een vrouw wilt versieren, zou ik beginnen bij een vrouwquote:
Ja!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
En hoe was het gister? beetje gezellig? mij nog gemist?
Ik kan het welquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
En hoe was het gister? beetje gezellig? mij nog gemist?
Mooie redding.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:07 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe.
De beste stuurlui staan aan wal toch?
Heel erg gezellig, of heel erg gemistquote:
We zullen er met smart op wachten.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kan het wel...
Maar er waren omstandigheden...
Zal vanavond alles uitleggen
Jazeker!quote:
als je t maar leuk gehad hebt!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Ik jou ook
Maar er moest echt gezeild worden...
Tuurlijk! als er weer gedanst moet worden!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je t maar leuk gehad hebt!
wij gaan elkaar vast nog wel zien
Oke. Wat is de beste manier om een vrouw te versieren?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je een vrouw wilt versieren, zou ik beginnen bij een vrouw
Allebei danquote:Op zondag 10 mei 2009 15:13 schreef Duimelot het volgende:
doelde op t laatste maar t eerste klopt ook wel aardig hahaha
Inderdaadquote:
Ja, daar hoort natuurlijk wel een situatiebeschrijving bij!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
Oke. Wat is de beste manier om een vrouw te versieren?
Parkpop?quote:
Daar heb je ook recht en reden op/voor. Je begint goed als newbiequote:Op zondag 10 mei 2009 15:14 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, ik was er ook wel een beetje trots op
Parkpopquote:
Op dit moment heb ik nog niet echt iemand op het oog.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, daar hoort natuurlijk wel een situatiebeschrijving bij!
Ik zie d'r ook potentie in. Veel zelfs, maar wil dan wel eerst even weten hoe KF erin staatquote:Op zondag 10 mei 2009 15:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie daar nog wel potentie inZe wilt kennelijk haar verhaal kwijt maar twijfeld of ze dat bij jou wilt doen. Goed nu zijn er 2 opties. Je geeft haar het vertrouwen ze verteld het en je wordt een vriend ipv vriendje. Dan is er de kans dat je het zo aanpakt dat ze het verteld maar ze zich zodanig op haar gemak voelt dat je punten scoort naar eht vriendje zijn toe
Dan kan ik niet. Dan ben ik op Graspop.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Parkpop
iedereen welkom...
zal ik weer de "organisatie" op me nemen of voelt iemand anders zich daar voor geroepen?
28 juni toch? Pff, als ik daar ook heen ga, wordt dat een feestweekend, niet normaal..quote:
Ja, ik moet me alleen nog een beetje zien te mengen in de lopende gesprekken.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar heb je ook recht en reden op/voor. Je begint goed als newbie
Ja daar gaat het dus al fout..quote:Op zondag 10 mei 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
Op dit moment heb ik nog niet echt iemand op het oog.
Ik ook inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 15:19 schreef MNR het volgende:
Ik zie d'r ook potentie in. Veel zelfs, maar wil dan wel eerst even weten hoe KF erin staat
en toch kom je maar gewoonquote:Op zondag 10 mei 2009 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
28 juni toch? Pff, als ik daar ook heen ga, wordt dat een feestweekend, niet normaal..
jaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 mei 2009 15:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk! als er weer gedanst moet worden!
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:20 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, ik moet me alleen nog een beetje zien te mengen in de lopende gesprekken.
Maar volgens mij is het net een soort GTST, je kiest zelf wel waar je invalt, en de rest is over 10 afleveringen toch niet meer relevant.
Hadden we maar geen kringgesprek moeten houdenquote:
Waarom zou je dan uberhaupt willen versieren?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik nog niet echt iemand op het oog.
Ik denk dat ik dan wel wat leuk gezelschap kan gebruiken, dus die kans is vrij grootquote:
Haha tsja dan houdt het op.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hadden we maar geen kringgesprek moeten houden
Ik hoorde gister dat de nieuwe scharrel van m'n ex alweer exit is.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat lijkt me de juiste instelling. Go with the flow en vertel eens over je singleleven.
en dan worden de mensen op de crewmeet nerds genoemdquote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was het geen Anonieme Alcoholisten meeting?
Hoe gemengd zijn die gevoelens dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:24 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik hoorde gister dat de nieuwe scharrel van m'n ex alweer exit is.
Ik heb er zo m'n gemengde gevoelens over.
Dat had volgens mij met andere dingen te makenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:24 schreef Misan het volgende:
[..]
en dan worden de mensen op de crewmeet nerds genoemd
Al dat versier gedoe is niet aan besteed veels te ingewikkeld.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef timbob het volgende:
[..]
Waarom zou je dan uberhaupt willen versieren?
wacht, hier weet ik denkik ook zelf wel het antwoord op..
Maar de vraag, waar vind je vrouwen om te versieren is hier misschien belangrijker.
Ach, jochie toch. Voel je je erg gekwetst? Moet er een kusje op?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:24 schreef Misan het volgende:
[..]
euh niet om het een of ander maar dat was pas echt een stel nerds bij elkaarquote:Op zondag 10 mei 2009 15:24 schreef Misan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:18 schreef Feitosa het volgende:
Godver , was kapot toen ik thuis kwam.
Maar de meet was ok en het eten was zowaar goed.
Die modjes waren trouwens voornamelijk wel echte stereotype internetnerds zeg! , samen met nog anderen.
haha, iddquote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh niet om het een of ander maar dat was pas echt een stel nerds bij elkaar
Ze draaiden daar geen dansmuziek en ik kon niks aanvragen voor 23:00.quote:
Heb jij je sollicitatie al ingestuurd?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch niet met het feit dat ik om negen uur 's avonds thee bestelde he?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat had volgens mij met andere dingen te maken
Jij krijgt ook een kusje hoor, tegen de pijn.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Maar wel gezellig.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Hahaha volgende toch maar gaan dansen. Dan kijk ik wel toe.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee voor FOK!verslaafdequote:Op zondag 10 mei 2009 15:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende sessie?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. Het leek er wel verdacht veel op trouwens.
Ps: niet dat ik daar ooit geweest ben.![]()
En ik hou het nog wel heel lief voor mij!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:28 schreef DaMart het volgende:
Toch niet met het feit dat ik om negen uur 's avonds thee bestelde he?
Jij was degene met dat metalshirt en dat colbert toch!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ach, jochie toch. Voel je je erg gekwetst? Moet er een kusje op?
Nou, je hebt de eerste egoistische reactie van HA! AUF DEIN GESICHT!quote:
vraag me dan af hoe jullie over ons zouden denken als ik erbij was geweest... aangezien ik de grootste lunatic hier benquote:Op zondag 10 mei 2009 15:28 schreef Misan het volgende:
[..]
verklaar je nader, dan wil ik zo nog wel even een boekje open doen over hoe het gros over jullie dacht
zoals ik al zei, heel duidelijk hoe jullie over ons denken, nooit een modje (euh op een enkele na dan) hier gezien, jullie zijn ons gevolgd en hebben ons gezien en kijk aanquote:Op zondag 10 mei 2009 15:28 schreef Misan het volgende:
[..]
verklaar je nader, dan wil ik zo nog wel even een boekje open doen over hoe het gros over jullie dacht
Herkenbaar.....quote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef timbob het volgende:
[..]
Nou, je hebt de eerste egoistische reactie van HA! AUF DEIN GESICHT!
en dan ook van, ja kut voor d'r, want je geeft nog wel veel om d'r
plus een beetje van.. ieeh, dit maakt me weer zenuwachtig. want nu is ze vrijgezel en straks vind ze weer iemand en dan moet je dat hele verhaal weer aanhoren.
en een snuifje valse hoop.
Dat allemaal in de blender, en daarna 30 minutjes op 120 graden.
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ik hou het nog wel heel lief voor mij!
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoals ik al zei, heel duidelijk hoe jullie over ons denken, nooit een modje (euh op een enkele na dan) hier gezien, jullie zijn ons gevolgd en hebben ons gezien en kijk aan
opeens is daar de enorm sterke behoefte om ook hier te posten
Nee hoor. Wie was die gozer met die PIPO de Clown blouse en die korte broek eigenlijk?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jij was degene met dat metalshirt en dat colbert toch!
Ja dat kan je krijgen als je ex nog gevoelig bij je is zeg maar. Gevoelens tegenover exen zijn sowieso raar eigenlijk. Je gaat nogal eens verschillende fasen door.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef timbob het volgende:
[..]
plus een beetje van.. ieeh, dit maakt me weer zenuwachtig. want nu is ze vrijgezel en straks vind ze weer iemand en dan moet je dat hele verhaal weer aanhoren.
Alsof het ons wat boeit wat jullie over ons denkenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:28 schreef Misan het volgende:
[..]
Kom maar opquote:Op zondag 10 mei 2009 15:28 schreef Misan het volgende:
Nee dat komt doorjou, later kwam je wat los en durfde je nog bij mr. president te gaan staan ook!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoals ik al zei, heel duidelijk hoe jullie over ons denken, nooit een modje (euh op een enkele na dan) hier gezien, jullie zijn ons gevolgd en hebben ons gezien en kijk aan
Ik blijkbaar niet, want heb niks gekregenquote:
Allé!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:28 schreef Misan het volgende:
[..]
Lekkere warboel dusquote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef timbob het volgende:
[..]
Do you mean young Obama?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee dat komt doorjou, later kwam je wat los en durfde je nog bij mr. president te gaan staan ook!
Er waren maar twee met metalshirt aan en dat waren ik(tijnbrein) en The_Edquote:Op zondag 10 mei 2009 15:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee hoor. Wie was die gozer met die PIPO de Clown blouse en die korte broek eigenlijk?
Durfde je dat niet te vragen, maareh vent, met je stoere avatar en "kicking ass for brasil" ik heb binnen geen meet iemand gezien die eruit ziet alsofie wat voor elkaar brengt, dus vertel eens, wat voor schijnwereld leef je in?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee hoor. Wie was die gozer met die PIPO de Clown blouse en die korte broek eigenlijk?
ik werd zowat gedwongen om er bij te komen en wie zegt dat ik erbij kwam voor obama!?!?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee dat komt doorjou, later kwam je wat los en durfde je nog bij mr. president te gaan staan ook!
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik werd zowat gedwongen om er bij te komen en wie zegt dat ik erbij kwam voor obama!?!?
het grappige is dat beide kampen hetzelfde over elkaar denkenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja..quote:Op zondag 10 mei 2009 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lekkere warboel dus
Denk dat je die hoop niet moet hebben, het is niet voor niks misgegaan toch?
Maar je hebt dus nog wel veel contact met haar?
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Durfde je dat niet te vragen, maareh vent, met je stoere avatar en "kicking ass for brasil" ik heb binnen geen meet iemand gezien die eruit ziet alsofie wat voor elkaar brengt, dus vertel eens, wat voor schijnwereld leef je in?
Ik vind het wel een verfrissende twist. In plaats van dat mensen op elkaar lopen te bitchen, komen nu mods hier om de Singles te bitchen.quote:
Fuck it, iedere keer dat jij collega zegt denk ik: "Shiiitttt, is het maandag! Ben ik vergeten te gaan werken?! "quote:
Ook als je telkens verhalen hoort over hoe gewelig haar nieuwe lover is?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:35 schreef timbob het volgende:
[..]
ja..
*kuch*klasgenote..*KUCH*
Jaaaa, ik weet het.. niet slim, gaat altijd fout. bla bla.
Maar anyway, ik zou wel weer normaal met d'r om willen kunnen gaan. eigenlijk.
quote:
jij was wel schattigquote:
Volwassen gedrag is geen vereiste van een MOD op fok ?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Durfde je dat niet te vragen, maareh vent, met je stoere avatar en "kicking ass for brasil" ik heb binnen geen meet iemand gezien die eruit ziet alsofie wat voor elkaar brengt, dus vertel eens, wat voor schijnwereld leef je in?
Ja zullen we gelijk onze e-penissen gaan vegelijken.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:35 schreef Misan het volgende:
[..]
het grappige is dat beide kampen hetzelfde over elkaar denken
Iedereen zag hetquote:Op zondag 10 mei 2009 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
en ik kwam nog wel met die vergelijking!
Of er moeten natuurlijk meer mensen gezien hebben dat die ene gast serieus op Obama leek.
Eensch, de die hards waren het allertofst, de mensen die aanwezig waren toen ik langs kwam dusquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:37 schreef mrbox het volgende:
Volwassen gedrag is geen vereiste van een MOD op fok ?
Ja, zo kun je het ook bekijken, maar ik blijf nog steeds achter mijn uiting staan.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het wel een verfrissende twist. In plaats van dat mensen op elkaar lopen te bitchen, komen nu mods hier om de Singles te bitchen.
Ik voel me dan toch uitgezonderd van die postquote:Op zondag 10 mei 2009 15:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
MAW fokkers, mod of niet zijn nerds, op een enkeling uitgezonderdquote:Op zondag 10 mei 2009 15:35 schreef Misan het volgende:
[..]
het grappige is dat beide kampen hetzelfde over elkaar denken
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe kan jij uberhaupt zien of iemand iets "voor elkaar brengt"quote:Op zondag 10 mei 2009 15:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
oh dat win ik nooit, ik heb maar een kleintjequote:Op zondag 10 mei 2009 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja zullen we gelijk onze e-penissen gaan vegelijken.
Als man zonder bijkomende gedrags en psychische problemen word er gewoon van je verwacht dat je je altijd als een klein kind blijft gedragen, dus tot zover geen bijzonderheden bij mij. Jij hebt er meer moeite mee om jezelf te zijn merk ik, kom, vertel er eens wat meer over, werd je veel geslagen vroeger?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey is dat toevallig die e-mail verstuurster ?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
Maar meisje 1 (waar ik het al een tijdje over heb) was in dezelfde tent...
Zei stond alleen ergens achteraan, en ik met mijn groep vooraan.
Toen ik naar de WC ging wel de hele tijd oogcontact en geknipoog en gelach naar elkaar...
Toen kwam die vriendin van haar naast mij zitten, en daarnaast meisje 1...
Dus ze zat niet vlak naast me...
Maar mijn zussie had weer ruzie met haar vriend en dat liep echt uit de klauwen...
Dat heb ik gelukkig voor ze goed weten te praten
Maar ik heb echt geen woord met meisje 1 gesproken waar ik nu echt spijt van heb
Had er alleen gisteren totaal geen zin in
Toen kwam dus meisje 2 naar me toe en ik herkende haar al ergens van...
Toen vroeg ze aan me "Jij hebt toch altijd de trein naar Hoofddorp van 7:53"!!!
Best stalkerig dacht ik toenmaar ik zei "Ja dat klopt
ik herken jou ook van de trein geloof ik
"
Toen zei ze "Ja ik zie je altijd op het station in Hoorn, behalve op vrijdag, dan ben je er nooit "![]()
![]()
!!
Dat vond ik best ziek...
Maar dat betekent wel dat ze naar me kijkt, dus meteen nummer gevraagd en gekregen en ze wilde een keer wat met me drinken
Gelukkig heb je mij nog!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
vind het eigenlijk wel zeer triest dat de modjes dan hier komen om lekker te bitchen.... je zou denken dat modjes daar toch wel boven zouden staan... mja weer een illusie armer deze waardeloze wereld![]()
Ik zou Re ff aanspreken en zeggen dat er een aantal gasten hier bewust de boel loopt te vergallen!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:38 schreef MNR het volgende:
Ja, zo kun je het ook bekijken, maar ik blijf nog steeds achter mijn uiting staan.
da's een héél klein beetje verdraaiing van de feiten heurquote:Op zondag 10 mei 2009 15:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
modjes zijn ook mensen met emotiequote:Op zondag 10 mei 2009 15:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
vind het eigenlijk wel zeer triest dat de modjes dan hier komen om lekker te bitchen.... je zou denken dat modjes daar toch wel boven zouden staan... mja weer een illusie armer deze waardeloze wereld![]()
En dus heb je nu met meisje 2?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
Toen ik naar de WC ging wel de hele tijd oogcontact en geknipoog en gelach naar elkaar...
Maar mijn zussie had weer ruzie met haar vriend en dat liep echt uit de klauwen...
Maar ik heb echt geen woord met meisje 1 gesproken waar ik nu echt spijt van heb
"
Toen zei ze "Ja ik zie je altijd op het station in Hoorn, behalve op vrijdag, dan ben je er nooit "![]()
![]()
!!
Dat vond ik best ziek...
Maar dat betekent wel dat ze naar me kijkt, dus meteen nummer gevraagd en gekregen en ze wilde een keer wat met me drinken
quote:
"Best stalkerig, maar oké hier heb je mijn nummer?!"quote:Op zondag 10 mei 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
"
![]()
!!
Dat vond ik best ziek...
Neequote:Op zondag 10 mei 2009 15:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey is dat toevallig die e-mail verstuurster ?
ja, ik wil eigenlijk gewoon (quote:Op zondag 10 mei 2009 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook als je telkens verhalen hoort over hoe gewelig haar nieuwe lover is?
Klasgenotedat is uhm kut!
dus? dat betekend niet dat je je als een volwassenen kunt gedragen??quote:
Stalkers kun je ook neuken!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
"Best stalkerig, maar oké hier heb je mijn nummer?!"
Nja stond ik mee te sjansen...quote:
Ik denk dat ik vooral niet naar jou ga luisterenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou Re ff aanspreken en zeggen dat er een aantal gasten hier bewust de boel loopt te vergallen!
Interessante claim, heb je daar ook een bron van of is dat gewoon iets dat je zelf verzonnen hebt om het maar goed te kunnen praten ?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als man zonder bijkomende gedrags en psychische problemen word er gewoon van je verwacht dat je je altijd als een klein kind blijft gedragen, dus tot zover geen bijzonderheden bij mij. Jij hebt er meer moeite mee om jezelf te zijn merk ik, kom, vertel er eens wat meer over, werd je veel geslagen vroeger?
Sommige MODjes zijn nogal snel op hun pik getrapt, niet alleen op Fok!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik bitch niet, ik probeer gewoon een wijf te scorenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus? dat betekend niet dat je je als een volwassenen kunt gedragen??
maaruh.. uit gebitcht? tot nooit dan
Geen idee of dat mogelijk is, maar hopen van welquote:Op zondag 10 mei 2009 15:41 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, ik wil eigenlijk gewoon () dat dat laatste stukje verliefdheid / aantrekkingskracht weg gaat zodat we wee met elkaar om kunnen gaan als voor de relatie toen we een hele goede vriendschap hadden...
Maar je hebt een ander? Een meisje 3?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja stond ik mee te sjansen...
Van de week maar even mee smsen...
Ze werkt bij Cosmopolitan, dus je weet wel wat voor type dat is
wat zou er dan verdraaid zijn!?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's een héél klein beetje verdraaiing van de feiten heur
Nou ja zeg...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef MNR het volgende:
Ik denk dat ik vooral niet naar jou ga luisteren
Ja sorry, normaal doe ik dat altijd goed, maar ben best naar de klote...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
"Best stalkerig, maar oké hier heb je mijn nummer?!"
Oow en, ZIJ KF, zij![]()
Zullen wij de admins eens aanspreken dat dit toch wel een slowchat is en net zo goed op slot kanquote:Op zondag 10 mei 2009 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou Re ff aanspreken en zeggen dat er een aantal gasten hier bewust de boel loopt te vergallen!
Oow ja! Dat is waar ook!quote:
En gister heb je er een paar kunnen keuren.. dus ga eens op je doel afquote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef Misan het volgende:
[..]
ik bitch niet, ik probeer gewoon een wijf te scoren
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, meisje 2 is de stalkster van de Cosmopolitan...quote:
precies.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee of dat mogelijk is, maar hopen van wel
Toch tijd dus voor zelf een nieuwe
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef Bob-B het volgende:
Zullen wij de admins eens aanspreken dat dit toch wel een slowchat is en net zo goed op slot kan
Je refereerde naar "ik heb een ander...". Wie is dat dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, meisje 2 is de stalkster van de Cosmopolitan...
Er is geen meisje 3
Ik haal ook het gemiddelde van FOK! omlaag.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:38 schreef Misan het volgende:
[..]
oh dat win ik nooit, ik heb maar een kleintje
Hahahaquote:Op zondag 10 mei 2009 15:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
Oja, meisje 1 begon 2x tegen me aan te dansen met haar kont maar ik duwde haar gewoon weg
Je hielt zo lief mijn hand vastquote:
Dat ben ik met je eens!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ja, ik zag het als eerste vind ik.
nee, dan ben ik alweer bezetquote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus de volgende singles meet ben je er bij!?
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef Misan het volgende:
[..]
quote:Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren.
Maar dat is gewoon een kwestie van tijd tochquote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, meisje 2 is de stalkster van de Cosmopolitan...
Er is geen meisje 3
quote:
Nja ik zat eigenlijk achter meisje 1 aan (van de Artis date)...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Je refereerde naar "ik heb een ander...". Wie is dat dan?
jij hebt ook een kleine e-penis?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik haal ook het gemiddelde van FOK! omlaag.![]()
"In Bob we trust"quote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zullen wij de admins eens aanspreken dat dit toch wel een slowchat is en net zo goed op slot kan
Hahahaquote:
welkomquote:Op zondag 10 mei 2009 15:47 schreef kingmob het volgende:
De newbie vragenHoe oud ben je? 27 Sekse? man Woonplaats/ regio? Rotterdam Interesses? Muziek, Films en series, Gitaar Seksuele voorkeur? Ouderwets hetero Lengte en postuur? 1.90 en 'in shape' Hoe lang single? Officieel een half jaartje, maar geestelijk alweer 1,5 jaar
Zo, mag ik nu ook hier m'n tijd verdoen zo met m'n laptopje in de tuin?
Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan !!quote:
I think you screwed up.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik zat eigenlijk achter meisje 1 aan (van de Artis date)...
Maar beetje lopen kutten met meisje 2 (Cosmo stalkster) toen meisje 1 naar huis was...
Toen ik thuis was die smsjes gestuurd die ik vanmorgen had laten zien hier...
Ze is nu alleen ook niet op msn
fobo bekeken, kan me niet voorstellen dat t je irl wel lukt....quote:Op zondag 10 mei 2009 15:44 schreef Misan het volgende:
[..]
nee, dan ben ik alweer bezetvia internet aan de vrouw geraken bevalt voor mij in de regel niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En vertel nu eens eerlijk... om wie van de twee meisjes geef je het meeste?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik zat eigenlijk achter meisje 1 aan (van de Artis date)...
Maar beetje lopen kutten met meisje 2 (Cosmo stalkster) toen meisje 1 naar huis was...
Toen ik thuis was die smsjes gestuurd die ik vanmorgen had laten zien hier...
Ze is nu alleen ook niet op msn
Welkom! Goed moment heb je uitgekozenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:47 schreef kingmob het volgende:
De newbie vragenHoe oud ben je? 27 Sekse? man Woonplaats/ regio? Rotterdam Interesses? Muziek, Films en series, Gitaar Seksuele voorkeur? Ouderwets hetero Lengte en postuur? 1.90 en 'in shape' Hoe lang single? Officieel een half jaartje, maar geestelijk alweer 1,5 jaar
Jaquote:
TOON ONS JE MACHT OH BOBquote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik classificeer niets en Duim ook niet, alleen Feitosa vindt zichzelf helemaal het mannetje blijkbaar en gaat quasi stoer kusjes lopen uitdelen, hadtie gisteren moet doen, hadden we hem meteen kunnen vertellen dat de homo meet er NIET was.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:46 schreef MNR het volgende:
[..]
"In Bob we trust"
Ik heb dan ook wel vertrouwen in je.
But do tell, wat is er aan de hand? Ik lees dat Duim enkele van jullie tot 'nerd' heeft geclassificeerd en dat enkele van jullie users uit het Singles topic ook tot nerd heeft geclassificeerd. Klopt?
die rent binnen 10 seconden ook gillend weg bedoel je ?quote:
en je hebt het over de topics die jij aanmaakt?quote:
Meisje 2 is echt leuk, mooi meisje met net genoeg attitude en inhoud...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef MNR het volgende:
[..]
En vertel nu eens eerlijk... om wie van de twee meisjes geef je het meeste?
Heej, WIJ zijn niet homofoobquote:Op zondag 10 mei 2009 15:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik classificeer niets en Duim ook niet, alleen Feitosa vindt zichzelf helemaal het mannetje blijkbaar en gaat quasi stoer kusjes lopen uitdelen, hadtie gisteren moet doen, hadden we hem meteen kunnen vertellen dat de homo meet er NIET was.
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:49 schreef Misan het volgende:
For the record:
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 28
# Sekse? M
# Woonplaats/ regio? Almere
# Interesses? koffie, bier, fok
# Seksuele voorkeur? hetero
# Lengte en postuur? BMI 27
# Hoe lang single? 5 weken
Yes!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:47 schreef kingmob het volgende:
Het zit je echt hoog , he Bob.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik classificeer niets en Duim ook niet, alleen Feitosa vindt zichzelf helemaal het mannetje blijkbaar en gaat quasi stoer kusjes lopen uitdelen, hadtie gisteren moet doen, hadden we hem meteen kunnen vertellen dat de homo meet er NIET was.
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
fobo bekeken, kan me niet voorstellen dat t je irl wel lukt....Wie is het meest nerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nee, maar de MODjes kunnen het blijkbaar niet laten om hier te komen bashen, dus dat lijkt me niet echt leuk voor een nieuwe. Maar goed, de MODjes komen hier bashen, dat zegt meer over hun dan over Singlesquote:Op zondag 10 mei 2009 15:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
die rent binnen 10 seconden ook gillend weg bedoel je ?
Je vindt het niet leuk om newbie te zijn?quote:
Oftewel, het gaat je niet om de persoon, maar om de uitdaging die ze biedt. En als je haar hebt, dan ben je weer toe aan een nieuwe uitdaging. Beter blijf je gewoon lekker vrijgezel en rommel je lekker wat aan!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:49 schreef KudFokker het volgende:
Meisje 2 is echt leuk, mooi meisje met net genoeg attitude en inhoud...
Maar gewoon weer eens geen uitdaging...
Meisje 1 lukt me gewoon niet om te krijgen...
Dat is juist wat me aantrekt aan haar...
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik classificeer niets en Duim ook niet, alleen Feitosa vindt zichzelf helemaal het mannetje blijkbaar en gaat quasi stoer kusjes lopen uitdelen, [..]
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
fobo bekeken, kan me niet voorstellen dat t je irl wel lukt....je pest me en ik ben onder de indruk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.internetheldje van me![]()
Weet je dat zeker of is dat iets wat je zelf invult?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Meisje 2 is echt leuk, mooi meisje met net genoeg attitude en inhoud...
Maar gewoon weer eens geen uitdaging...
Meisje 1 lukt me gewoon niet om te krijgen...
Dat is juist wat me aantrekt aan haar...
Nou, D., na wat ik gisteren heb gezienquote:
Ik vind het vooral nogal verwarrend.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je vindt het niet leuk om newbie te zijn?
Ja bijna net zo gezellig als vorige weekquote:
jaaaaaaaaaa ffies lekker op elkaar bitchenquote:
Idd, kunnen ze dat niet in hun eigen [MOD SC bash hier random users] topic doen.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar de MODjes kunnen het blijkbaar niet laten om hier te komen bashen, dus dat lijkt me niet echt leuk voor een nieuwe. Maar goed, de MODjes komen hier bashen, dat zegt meer over hun dan over Singles
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat het gister bij de singlesmeet gezelliger was dan jullie meet? jullie al in eeuwen niet geneukt hebben?
Kom maar binnenquote:
Je went er vanzelf aanquote:
wat ik zei.. je zou toch modjes hoger inschatten dan dit... mja niet op fok...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar de MODjes kunnen het blijkbaar niet laten om hier te komen bashen, dus dat lijkt me niet echt leuk voor een nieuwe. Maar goed, de MODjes komen hier bashen, dat zegt meer over hun dan over Singles
wend?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom maar binnen
[..]
Je wend er vanzelf aan
Ik hou het bij deze zinquote:
Nee, als persoon vind ik haar zelf ook indrukwekkend...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, het gaat je niet om de persoon, maar om de uitdaging die ze biedt. En als je haar hebt, dan ben je weer toe aan een nieuwe uitdaging. Beter blijf je gewoon lekker vrijgezel en rommel je lekker wat aan!
Het gaat wel een stuk sneller nu.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa ffies lekker op elkaar bitchen
zie je toch dat elkaar meeten een band opbouwt
modjes kunnen al niet zonder ons en beginnen aan stalkachtige praktijken![]()
jaloezie druipt af uit hun posts en het enige wat ze denken te kunnen inzetten zijn hun onzekere blauwe machten.
Heeeeeeeeeeeeerlijkhoop dat ze blijven
Ik geef er m'n eigen wending aanquote:Op zondag 10 mei 2009 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom maar binnen
[..]
Je went er vanzelf aan
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:51 schreef Misan het volgende:
[..]
je pest me en ik ben onder de indruk!Gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.internetheldje van me
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat kan ook jaquote:Op zondag 10 mei 2009 15:55 schreef timbob het volgende:
Ik geef er m'n eigen wending aan
oh
je hebt 'm al verbetert.
pm!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom maar binnen
[..]
Je went er vanzelf aan
Ook niet in het echte leven hoor, ik ben een klein met een vergrootglas die in het zonnetje op het terras mieren verschoeit. Van een afstandje ben ik lief aan het spelen, maar werkelijk...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat ik zei.. je zou toch modjes hoger inschatten dan dit... mja niet op fok...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |