4-4-2 spelenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:56 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Ja laten we een aanvaller voor een verdedigende middenvelder wisselen
Tim is blijkbaar ook een azijnpisser hij hoopt hier Barcelona achtig spel te zien. Get real dat gaat nooit meer gebeuren en we moeten er maar genoegen mee nemen.quote:
Gaat er niet om, aangezien Martina waarschijnlijk een andere club gaat zoeken en op Blind kan je nog bouwenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Ja en dan? Net alsof je veel te verdedigen hebt tegen dit Twente....
Slappe hap, Twente geeft geen gas en dan nog zijn er weinig tot geen kansen. Eindeloze driehoekjes achterin tussen de verdedigers en verdedigende middenvelders (met name de eerste helft). Lange ballen naar voren, die nergens vallen. Ballen die vanuit het middenveld ingespeeld worden waar niemand staat. Wanneer er toch iemand bereikt wordt dan ketst die bal weer 5 meter van zijn voet. Dat is er nog steeds mis.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Gaat er niet om, aangezien Martina waarschijnlijk een andere club gaat zoeken en op Blind kan je nog bouwen
Dat niet, maar als mensen hier al genoegen mee nemen en dit bestempelen als goed dan moet je er ook maar vrede mee nemen dat er de komende 10 jaar geen prijs meer wordt gepakt.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Tim is blijkbaar ook een azijnpisser hij hoopt hier Barcelona achtig spel te zien. Get real dat gaat nooit meer gebeuren en we moeten er maar genoegen mee nemen.
Kerel, jij kan waarschijnlijk moeilijk inschatten wat 5 meter is of niet soms?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Slappe hap, Twente geeft geen gas en dan nog zijn er weinig tot geen kansen. Eindeloze driehoekjes achterin tussen de verdedigers en verdedigende middenvelders (met name de eerste helft). Lange ballen naar voren, die nergens vallen. Ballen die vanuit het middenveld ingespeeld worden waar niemand staat. Wanneer er toch iemand bereikt wordt dan ketst die bal weer 5 meter van zijn voet. Dat is er nog steeds mis.
Twente geeft geen gasquote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Slappe hap, Twente geeft geen gas en dan nog zijn er weinig tot geen kansen. Eindeloze driehoekjes achterin tussen de verdedigers en verdedigende middenvelders (met name de eerste helft). Lange ballen naar voren, die nergens vallen. Ballen die vanuit het middenveld ingespeeld worden waar niemand staat. Wanneer er toch iemand bereikt wordt dan ketst die bal weer 5 meter van zijn voet. Dat is er nog steeds mis.
Goed, 3 meter dan. In ieder geval ver genoeg waardoor het gevaar uit de aanval wordt gehaald.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Kerel, jij kan waarschijnlijk moeilijk inschatten wat 5 meter is of niet soms?
Sad but true, ja er zit momenteel geen echte 9 in de selectie.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef Cheiron het volgende:
De Jong in de spits. Komop nou zeg. Is dat de selectie die we hebben?
En dat excuus horen we al jaren lang.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Twente geeft geen gas. Ajax geeft weinig weg en aanvallend mis je zowat iedereen dus wat wil je???
Vandaagmoet je gewoon niets weg geven . Daarna kijken of je wat kan scoren.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goed, 3 meter dan. In ieder geval ver genoeg waardoor het gevaar uit de aanval wordt gehaald.
En al jaren lopen we als gekken alle risico's te nemen om mooi aanvallend voetbal te kunnen spelen.quote:
Er is een mega groot verschil tussen een feit en een excuus, en het is een feit dat je aanvallend aardig wat mist.quote:
Precies, maar dit komt allemaal door Urby.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:09 schreef Cheiron het volgende:
Het is gewoon heel frustrerend om te zien dat je zoveel balbezit hebt maar al 10 wedstrijden lang geen idee hebt wat je er mee moet doen. Echt geen idee. De opkomende backs geven geen voorzetten, de vleugelspelers komen niet langs hun man, de middenvelders geven geen lekkere steekpasses en iedereen staat stil. D'r mist gewoon iets. Het lijkt alsof ze gewoon geen klik hebben
Een "lichte" schouderblessure bij Vermeer ofzoquote:Op zondag 10 mei 2009 16:11 schreef Cheiron het volgende:
Helemaal gemist trouwens: Stekelenburg op doel? Blessure Vermeer of vonden ze de trainerswissel een mooi moment om die belissing terug te draaien?
Nou, ik vind Urby wel het toonbeeld van het gebrek aan motivatie tegen "kleinere" tegenstanders ja. Maar dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:10 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Precies, maar dit komt allemaal door Urby.
Was het absoluut niet.. scheelde 3 meter minimaalquote:Op zondag 10 mei 2009 16:14 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Geeft Vermaelen een keer een goeie voorzet word hij buitenspel gezet
Ja dat bedoel ik ookquote:Op zondag 10 mei 2009 16:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Was het absoluut niet.. scheelde 3 meter minimaal
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:24 schreef BoerBert het volgende:
John haalt gewoon een 100% puntenscore met Ajax![]()
Succescoachquote:Op zondag 10 mei 2009 16:24 schreef BoerBert het volgende:
Beste trainer ooitquote:Op zondag 10 mei 2009 16:24 schreef BoerBert het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:27 schreef Frasier het volgende:
Echt typisch Ajax van dit seizoen, winnen als het nergens meer om gaat![]()
Ach, de arbitrage is dit seizoen toch wel tot een historisch dieptepunt gezonken...quote:
quote:Its A Discrace
Dan moeten ze snel terugkomen, volgende week bekerfinale.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:43 schreef ASroma het volgende:
twente was al op vakantie......
Als het maar niet teveel aankopen zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 16:49 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dan moeten ze snel terugkomen, volgende week bekerfinale.
Laat Co maar komen en direct de zweep erover heen gooien. Slimme aankopen doen en we kunnen weer snel waardig Ajax-spel zien.
En Co is ook gegroeid sinds zijn vorige aanstelling. Hij zal niet meer snel 4-2-4 tegen Celtic spelen, ben ik van overtuigd. Hij kan iets moois neerzetten volgend jaar.
Kleedkamer 2 wachtquote:Op zondag 10 mei 2009 16:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als het maar niet teveel aankopen zijnanders breekt de pleuris weer uit
Mag van mij wel meer spelen, vind ik altijd een prima back...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:17 schreef bloodysunday het volgende:
Nu maar hopen dat Silva of een andere club vind of weer meer gaat spelen
In het opzicht aanvallend voetballen is hij prima, vdWiel blijft nog te vaak achter staan maar ik moet zeggen dat hij nu wel vaker naar voren gaat.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:17 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Mag van mij wel meer spelen, vind ik altijd een prima back...
En Silva kan heeeeel ver uitgooien, niet dat je daar wat aan hebt, maar dat is gewoon gaafquote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
In het opzicht aanvallend voetballen is hij prima, vdWiel blijft nog te vaak achter staan maar ik moet zeggen dat hij nu wel vaker naar voren gaat.
Daar heb zeker wel wat aan meeste vrije spelers staan achterquote:Op zondag 10 mei 2009 17:23 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
En Silva kan heeeeel ver uitgooien, niet dat je daar wat aan hebt, maar dat is gewoon gaaf
Ik mag hopen dat die Europese regels doorgaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:42 schreef kevin6188 het volgende:
Eindigde Ajax de wedstrijd nu met tien spelers uit de eigen jeugd?
Prima, laat Co maar komen. Dan spreken wij elkaar over een jaar wel weer.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lig niet zo te zeiken man. Kap er eens mee. Is nu leuk geweest. Ajax moet van het verleden afstappen, en daar past Co perfect bij.
Iedereen die nu weer zo'n softy als trainer wil snapt het gewoon niet. Als Ajax niet nog dieper in de shit wil raken dan moet het nu een harde trainer halen.
Stekel, Wiel, Alderweireld, Vermaelen, Anita, Martina, De Jong, Urby. 8 dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die Europese regels doorgaan.
Enoh met een beetje goede wil ook nog wel. En Lindgren sowieso.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Stekel, Wiel, Alderweireld, Vermaelen, Anita, Martina, De Jong, Urby. 8 dus.
Nouja al stormt iedereen van vak 424 naar de andere kant van de omloopquote:Op zondag 10 mei 2009 17:53 schreef kevin6188 het volgende:
Zag het gebeuren. Maar stond op nogal vervelende plek op de trap. Dus moest wel ff doorlopen. Had volgens mij te maken met wat vuurwerk dat eerder was afgestoken.
Hoe groot was de chaos uiteindelijk?
Lindgren komt niet uit de jeugd toch? Is gewoon overgenomen toen en daarna aan Groningen verkocht.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Enoh met een beetje goede wil ook nog wel. En Lindgren sowieso.
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die Europese regels doorgaan.
Nee joh Lindgren speelde in de jeugd van Ajaxquote:Op zondag 10 mei 2009 18:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Lindgren komt niet uit de jeugd toch? Is gewoon overgenomen toen en daarna aan Groningen verkocht.
Die speelt al heel lang bij Ajax hoor. Is ook deels zelf opgeleidquote:Op zondag 10 mei 2009 18:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Lindgren komt niet uit de jeugd toch? Is gewoon overgenomen toen en daarna aan Groningen verkocht.
Inderdaad, kwaliteiten zijn er wel. Dan moeten ze alleen ook nog inzet tonen.quote:
Andries Jonkerquote:Op zondag 10 mei 2009 18:32 schreef Barca het volgende:
Co? En wie wordt dan de opvolger van Louis in Alkmaar? Gertjan Verbeek?
In je glazen bol gekeken?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:32 schreef Fortitudo het volgende:
Was weer een topseizoen voor Ajax.
Volgend seizoen weer hetzelfde verhaal waarschijnlijk.
Ernie Brandtsquote:Op zondag 10 mei 2009 18:32 schreef Barca het volgende:
Co? En wie wordt dan de opvolger van Louis in Alkmaar? Gertjan Verbeek?
Dat moet hij idd nog bewijzen. Rijkaard is meer een people manager, waar Ajax op dit moment niet echt een behoefte aan heeft. Wellicht wel over een aantal jaar als Adriaanse vertrekt, en Rijkaard zich meer heeft bewezen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:34 schreef Fortitudo het volgende:
de roep om co is groter dan de roep om frank. is het toch doorgedrongen dat frank rijkaard niet zo'n goede coach is?
Wat denk je van Rommedahl, Luque en Snoquote:Op zondag 10 mei 2009 18:35 schreef BluesRebel het volgende:
Nou, dat was t 'm weer. Nu wachten op een trainer, vertrekkende spelers, komende spelers en veel gedoe erom heen
Komende spelers is altijd speculeren maar wie denken jullie dat vertrekt? (Of mag vertrekken)
Vertrekt denk ik:
Stekelenburg (helaas)
Gentenaar
Silva
Bakircioglu
Leonardo
Mag van mij vertrekken:
Urby
Anita
Dat wordt dus nieuwe keepers zoeken..
Ik zie Co liever komen als technisch directeur, en Frank als coach. Maar ja ... wie ben ik?!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:34 schreef Fortitudo het volgende:
de roep om co is groter dan de roep om frank. is het toch doorgedrongen dat frank rijkaard niet zo'n goede coach is?
Hopelijk kunnen ze Rommedahl, Ogararu, Luque en Delorge (of is die al verkocht?) ook nog slijten. Urby mag van mij ook vertrekken, en als je een mooi bedrag voor Vermaelen krijgt (zoals dat gerucht over 10 miljoen) mag hij van mij ook vertrekken. En Sno natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 18:35 schreef BluesRebel het volgende:
Nou, dat was t 'm weer. Nu wachten op een trainer, vertrekkende spelers, komende spelers en veel gedoe erom heen
Komende spelers is altijd speculeren maar wie denken jullie dat vertrekt? (Of mag vertrekken)
Och, ze zitten niet op Ajax.nl dus even wijzigenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:36 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Wat denk je van Rommedahl, Luque en Sno.
Die mogen van mij sowieso weg.
Delorge was vanmiddag bijna gedegradeerd in Rotterdamquote:Op zondag 10 mei 2009 18:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze Rommedahl, Ogararu, Luque en Delorge (of is die al verkocht?) ook nog slijten. Urby mag van mij ook vertrekken, en als je een mooi bedrag voor Vermaelen krijgt (zoals dat gerucht over 10 miljoen) mag hij van mij ook vertrekken. En Sno natuurlijk
Jongens als De Jong, Anita kunnen beter verhuurd worden.
Delorge is al verkocht.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze Rommedahl, Ogararu, Luque en Delorge (of is die al verkocht?) ook nog slijten. Urby mag van mij ook vertrekken, en als je een mooi bedrag voor Vermaelen krijgt (zoals dat gerucht over 10 miljoen) mag hij van mij ook vertrekken. En Sno natuurlijk
Ja weet ik, maar ik vraag me af of hij verhuurd is of definitief door Roda is overgenomen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:39 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Delorge was vanmiddag bijna gedegradeerd in Rotterdam
Dan blijft er weinig van de selectie over.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
+ Een pure linksbackquote:Op zondag 10 mei 2009 18:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig van de selectie over.
Wat er nog gehaald moet worden.
Een (scorende) spits
rechtsbuiten
nummertje 10 (Sulejmani hoort daar/kan daar niet.)
Überhaupt een speler voor op het middenveld langer dan 1.70
De Jong heb ik nog wel vertrouwen in maar Anita valt echt tegen (vind ik)quote:Op zondag 10 mei 2009 18:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |