Koffiequote:Op zondag 10 mei 2009 10:06 schreef vosss het volgende:
Hoi Klonk, gaan we bier zuipen of zit je nog aan de koffie
komt goed uit, want ik heb geen problemenquote:Op zondag 10 mei 2009 10:10 schreef vosss het volgende:
Dat gaat je problemen niet oplossen ben ik bang
Dat gaat dus niet, zijn mannen niet opgebouwd. Zowiezo moet je weten waar je op moet houden, morgen is er weer een nieuwe dag.quote:Klacht: IK WIL ZO EFFICIËNT MOGELIJK TWEE KEER!!!
dat zijn niet mijn problemenquote:Op zondag 10 mei 2009 10:13 schreef vosss het volgende:
Ik hoorde anders dat je dagelijks een heel busje vol met problemen hebt
je gebrek aan mannelijkheid bedoel jequote:Op zondag 10 mei 2009 10:14 schreef Multivitamine het volgende:
Voer dit gesprek eens ff via de chat, dit gaat over mijn seksavonturen, oke?!
Proest!quote:
TS heeft tenminste sexquote:
zie jij eerst maar eens 17 jaar dezelfde vriendin te hebben (dus niet je rechterhand) dan praten we verderquote:Op zondag 10 mei 2009 10:20 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
TS heeft tenminste sex![]()
Gesprek tussen Klonk en een vrouw
Vrouw:"Hey, ken ik jou niet ergens van?" * Duidelijk een verkapte versierpoging *
Klonk: "Ehhhh, nee, ehhh, weet niet, WAAAH IK BEN MODERATOR OP FOK!"
Vrouw: "Dan ben je vast waardeloos in bed!Dag."
Klonk: "![]()
![]()
, mijn potentiële ontmaagding, wat doe je
"
als ik je zeg dat ik 37 ben, gaat dan je hele wereldbeeld naar de klote ?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:24 schreef vosss het volgende:
17 jaar? Godsklere, hoe oud ben jij inmiddels!? Ik dacht met een puisterige puber van doen te hebben klonk
Wat een homoquote:Op zondag 10 mei 2009 10:14 schreef BrandX het volgende:
mijn vent is juist altijd degene van ons twee die wil knuffelen na de sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juli 2009 @ 09:30 schreef iemand het volgende:
Dan moet je het wel goed uitleggen. Als "je" naar de persoonvorm komt krijgt de uitgang alleen geen "t" als het jij betekent. ;)
Hij is 17, maar een echt moederskindje, vandaar.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:24 schreef vosss het volgende:
17 jaar? Godsklere, hoe oud ben jij inmiddels!? Ik dacht met een puisterige puber van doen te hebben klonk
quote:Op zondag 10 mei 2009 10:27 schreef vosss het volgende:
Ben je gek, ik ben inmiddels ook een ouwe lul van 32
Overigens is dit dus gewoon niet eerlijk he; jij hebt 5 jaar meer tijd gehad om bier te drinken. Dat haal ik zomaar niet in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |